Sayfalar

30 Kasım 2010 Salı

Ah bu şarkıların gözü kör olsun

http://www.dailymotion.com/video/xdveb4_tan-ah-bu-arkilarin-gozu-kor-olsun_music
Bu şarkıyı çok seviyorum.Sürekli dinleyip duruyorum.Tan da erçekten çok güzel seslendirmiş.Eski şarkıları dinlediğimde sanki daha derin sözler var gibi geliyo.Yeni şarkılar genelde çabuk tüketilen şarkılar..

 Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun

öyle dudak büküp hor gözle bakma
bırak küçük dağlar yerinde dursun
çoktan unuturdum ben seni çoktan
ah bu şarkıların gözü kör olsun

güzelsen güzelsin yok mu benzerin
goncadır ilk hali bütün güllerin
aklımda kalmazdı yüzün,ellerin
ah bu şarkıların gözü kör olsun

bir gülüşün var ki kaş çatar gibi
en sıcak sözlerin azarlar gibi
hiç bağlanır mıydım çocuklar gibi
ah bu şarkıların gözü kör olsun

sonunda tuz bastın gönül yarama
nice dağlar koydun nice arama
seni terkedip de gitmek var ama
ah bu şarkıların gözü kör olsun

4 yorum:

  1. Eveeet arşiv merakım hep vardır. :) (Emel Sayın'dan dinlemeni öneririm.)

    YanıtlaSil
  2. oo ta 2010 Kasım bloga yeni başladığım zamanlar.:)Pek silme huyum yoktur.Genelde durur yazılarım.Saçma sapan bir yazı bulup okumamışsındır umarım.Bu şarkıyı severim bir de Emel Sayından dinleyelim bakalım.:)

    YanıtlaSil
  3. Nostaljinin delisi olarak sana katılıyorum..Nilüfer, Sezen ve Ajdanın ful arşivi bende mevcut..onundışında bilmediğim nostalji parçası yoktur diyecek kadar kendime güvenirim.
    NOSTALJİ benim tarzım..bu sbeple günümüz parçalarını pek takip etmiyorum..çoğunuda bilmiyorum zaten hafızamda yer kalmadı ki..şimdilerin seçme bir kaç müzisyen vardır takip ettiğim..1.si Funda Arar 2.Göksel 3.Yaşar 4.Atiye 6.Şebnem ferah aklıma gelmeyen birkaç kişide olsa bu sanatçıların ortak özeliği kendi söz ve besteleri oluşudur..gerçek sanatçılardır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her tarz dinlerim ama nostajinin yeri ayrı tabiki.

      Sil