Sayfalar

12 Kasım 2010 Cuma

Günlerden Bugün

Aslında her zamanki gibi bir gündü.Geceleri matrax'ı(alem fm) dinleyip sabahta geç uyanıyorum.Öğlenci olmama rağmen okula zor yetişiyorum.Okula gittim her zamanki gibi öğrencilerim beni bekler.Girdim sınıfa başladı günün maratonu.Bağırmalar durun susun demeler tehditlerin yanı sıra sevgi cümleleri ödüller arasında bir günü tamamladım.
Öğrencilerim ilk günlerden

Ne zordur bilir misiniz?1.sınıfa başlayan bir çocuğa bir harf öğretmek.Ben bu kadar zor olacağını düşünmemiştim.Bu arada yarın 10 Kasım tören dolayısıyla okula erken gideceğim 7 de uyanmam gerek ama ben hala bilgisayar başındayım.Saat 01:56.Neden böyle düzensiz yaşadığımı sorguladığımda.Herşeyi yanlız olmama bağlıyorum.Mesala ailemin yanında olmuş olsam annem çoktan yatın demeye başlamıştı.:)):)Özlüyorum o günleri..Özgürlük güzel yalnızlık ise zormuş. Her güzel şeyin bir de külfeti oluyor malesef.


Atam yarın ölüm yıl dönümün her yıl olduğu gibi saygıyla anacağız seni.Birde o güzel düşüncelerini anlatabilsem öğrencilerime o zaman benden mutlusu olmaz işte.Bugün seni anlattım miniklere pek anlayamasalarda eminim kendi dünyalarında bir yer açtılar sana.Belki anlamadılar Cumhuriyet ne? ama anladıklarında benim gibi saygı duyacaklar sana.Bende elimden geleni yapacağım bu uğurda..Sevgilerimle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder