Sayfalar

12 Kasım 2010 Cuma

Madem ki mimlendik



         Evet madem ki mimlendim yazayım bari.Bu sefer yazamayışım üşengençlikten değil  gerçekten yoğun olmaktan kaynaklanıyor.

(Gül'e itafen)Reklam
Mimlenmek güzeldir.




Mim konusu:Garip alışkanlıklarımız ve yapamadıklarımızmış.:)



   Şimdi ben en başta demiştim size biraz garip karşılanan bir insanımdır.Ama kendimede garip gelen davranışlarım var ki işte şimdi onlardan bahsedeyim sizlere.


G.Alışkanlık 1:
Saate bakıp 11:11 beni düşünüyo falan diye düşünenler klasik bir durumdur.Ben o boyutu biraz aştım sanırım.Mesala saat 12:38 diyelim  12'inin 3 katı 36 +2 fazlası 38 diye düşünürüm.O anda ve tamamen istemsiz olarak.Bu durumda biri beni 3 kat artı 2 de fazla mı düşünüyo.:PŞaka bir yana ben matematiksel düşünüyorum sanırım.Merdivenleri ritmik olarak saydığımıda söylemeden geçemeyecem.


G.Alışkanlık 2
Yeni aldığım bir kıyafeti veya ayakkabıyı hemen giyemem.İlle o dolapta biraz duracak benim gözüm alışacak.Kardeşim gibi aldıklarını hemen giyip kombinasyonunu deneyenlerden değilim.

G.Alışkanlık3
Portakal kabukları ve meyvelerden şekiller yapmayı seviyorum. Bazen şekilli şekilli  kesip ağzıma attığımda olur.:)Bir ara portakal kabuğundan yaptığım suratı epey bir süre profil resmi olarak kullanmıştım.:)

G.Alışkanlık 4:
Şu cümlelerin sonuna koyduğum gülücükler.Msn de yazışırken bir kaç kişi söylemişti.Dalga mı geçiyosun habire gülüp duruyosun diye.Yok tamamen istemsiz olarak meydana geliyor.Gülmeyi seviyorum.Dalga geçmek değildur niyetum.:)):)(Hımm işte arada böyle şive yapmayıda severummm)



G.Alışkanlık 5:
                    6
                    7 ..........
İşte böyle gider bu.:)
Gelelim yapamadıklarıma.Hımm neleri yapamıyorum acaba.
Mesala kolay kolay hayır diyemiyorum.
                                                                              

                                Uçamıyorum.:P                           

 
 Düzenli yaşayamıyorum. Diyet yapamıyorum.(Başlayacam inşallah)




 Balık tutamıyorum.(Hiç denemedim denemek istiyorum)






Güneşe bakamıyorum.:)









Amuda kalkamıyorum. Ve daha bir sürü şeyi yapamıyorum.







     Yapmayı isteyipte yapamadıklarım pek fazla değil bu açıdan mutluyum.Şu diyet işi düşündürüyor beni.Düzenli yaşamakta aynı şekilde.Bunları yaparsam benden iyisi olmayacak....






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder