Sayfalar

12 Kasım 2010 Cuma

Önsöz

        Blog yazmaya başlamamı sağlayan çeşitli gelişmeler sonucunda bende artık blog yazıyorum.Bir yapmadığımda bu kalmıştı zaten birde bunu deneyeyim bakalım neler olacak bir görelim.Aslında üşengeç bir insan olarak bunu ne kadar devam ettiririm bilemiyorum.Uzun sürmesini temenni ediyorum.
         Ben 26 yaşında (yıl 2010) bir öğretmenim.Sınıf öğretmeniyim ve amacım insanların hayatında bir fark yaratmak.Bu yüzden bu mesleği çok seviyorum.Bazen çıldıracak durumlara da gelmiyor değilim ama seviyorum işte ne yapayım.Teknolojiyle uğraşmayı severim.Yeni şeyler denemek ve öğrenmek daima beni mutlu eder.Nelerden hoşlanırsın sorusuna verdiğim cevap yeni şeyler öğrenmek olmuştur daima.İlgi alanım çok geniş olmakla birlikte bir alanda uzmanlaşamadım desem yeridir her şeyi denemenin bir dezavantajı bu olsa gerek.:)Gene cümle sonu gülücüklerim başladı nokta gibi kullandığım bu gülücüklerde benim vazgeçilmezim.Her neyse yazdıkça beni daha iyi tanıyacaksınız.Şimdilik içimden geçenler bunlar.Hadi görüşürüz.:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder