Sayfalar

26 Kasım 2010 Cuma

Otobüste ki kızz

Bayram dolayısıyla görev yaptığım Bursadan Ankaraya doğru yola çıktım otobüsle yolculuk yapacağımdan çeşitli planlar yapmıştım.Mesala laptop'ı yanıma aldım ki internete gireyim daha da sıkılırsam kitap okuyayım gibi.Ama ne mümkün mümkün olmadı.Çünkü önümde oturan kırmızı ojeli gıcık yaratık koltuğu sonuna kadar yatırmıştı o kadarki çayımı bile koyamadım sıkışıp kaldım.Uyardığım halde kaldırdıktan bir müddet sonra tekrar indirdi.Yol boyunca beddua ettim ki normalde pozitif bir insanımdır.Bayram boyunca bile sinirim geçmedi desem yeridir.İnsanlar neden bu kadar bencil neden sadece kendilerini düşünürler acaba.

2 yorum:

  1. ya niye sinir oluyosun tekrar uyarsaydın,tekrar indirince tekrar uyarsaydın,yada bi şekilde sende onu rahatsız etseydin...ben olcamki orda kızın azına s.çmıştım ...böyle uyuz tiplerde hep seni buluyo vahh geribimmm...

    YanıtlaSil
  2. Goncada aynısını diyoda asıl kendime sinir oluyorum zaten yapabileceğim bir sürü şey varken intikam bana göre değil sanırım.Sonrasında anca Allah'a havale ediyorum.:S

    YanıtlaSil