Sayfalar

19 Aralık 2010 Pazar

Annemin Aşuresini Özledim

         Aşureyi çok severim ama sadece annemin aşuresini.Diğer aşureleride yerim ama o tadı bulamam bir türlü.Ben aşureyi yeni piştiğindeki o sıcaklığıyla severim.Başkasının getirdikleri hep soğuk olur ısınsada aynı tadı vermez.Evimizde pişen aşurenin tadını anneannem yaptığında bile bulamıyorum.Oda sıcak oda yeni yapılmış ama olmuyor.İlle annemin yaptığı aşure.Özlüyorum o aşureyi.Annem pek aşure yapmıyor artık.Yapsada ben yokum ki.Aşure ayında Bursada olmak bir başka koyuyor bana.Keşke Ankarada olsam da anneme zorla aşure yaptırtsam.Yada ben yaparım deyip onu kandırsam.Ama kanmaz kendi yapar.Off aşure ayı neden şubat tatiline denk gelmedin ki:S
        

5 yorum:

  1. ben de babaannemin aşuresini severim.
    :)
    ama güzel yapan yerlerde yiyorum.
    özsüt, hasan usta vb.

    çok severim ben de
    senin yazılarını da seviyorum ayrıca.
    kestane şekeri gibi :)

    YanıtlaSil
  2. İşte soğuk oluyor onlar.Ben ev aşuresini seviyorum.:)Yazılarımı beğenmene sevindim.Senin gibi şeker insanlar okuyunca daha da seviniyorum.

    YanıtlaSil
  3. ev aşuresi eh tabii ben de.
    bunu bilen arkadaşlar yapıp hemen getirirler bazen.

    sen de candy girl'sün ama akıllım.

    YanıtlaSil
  4. Ah bana da bir getiren olsa.):

    YanıtlaSil
  5. HI! my name's martina and your blog is wonderful!
    I'd like you visit my blog and if you want...follow me! ^^
    I wait you and your tips! kiss kiss
    marti
    Glamour Marmalade

    YanıtlaSil