Sayfalar

17 Aralık 2010 Cuma

Apaçi Nedir?:)

                                                           bknz:apaçi dansı ve müziği          

              Şimdi az önce televizyonda çalan apaçi müziği olarak tabir edilen o hareketli müzik çaldı.Benimde aklıma bayramda yaşadığım o komik olay aklıma geldi.Dur hemen bunu yazmalıyım dedim.Ve şimdi yazıyorum.
                Bayramda bütün aile toplandık gene yer yatakları vsler.Bir cümbüş yani.Ablam Urfada yaşıyor o ordan ben buradan kardeşim öbür yandan derken 3 şehirden çıkıp yola Ankarada buluşuyoruz.Bizim evin halleri komiktir biraz.Espriler gülmeler.Komik olaylar dizisi vs.Ben bunları hep bir araya getirmek isterdim.Şimdi bu blog sayesinde hepsini yeri geldikçe bir araya getireceğim.
               Bu aralar çoğunuzun da bildiği üzere bir apaçi mevzusudur gidiyor.Apaçi müziği, apaçi dansı, apaçi saçı derken bayağa bayağa ünlü bir olay haline geldi.Komikte bakılıyor bu duruma.Yolda bir apaçi görünce aa apaçi durumları yaşamışsınızdır.Ee işte herkesin bildiği sanıyordum ki ablam hiç duymamış meğersem.Evde durup TV'ye baksa görürdü ama.Onuda yapmıyor anlaşılan.Urfada yok diyor.Ben ablamın yalancısıyım.Baktım ki hakikaten bilmiyor.Nasıl yani dedim annem bile biliyordur.Sonra annem giriverdi o anda içeri.Dedim anne apaçi ne biliyor musun?Annem de bilmez olurmuyum şu kızıldereliler değil mi deyince bizde bir kopuş hali yaşandı.Şimdi apaçi müziği çalınca o aklıma geldi ve gülmeden edemedim.Yazamadan edemediğim gibi.

7 yorum:

  1. Ahaha koptum ben bunlara kekomançe diyordum adamlar meşhur oldu yea:D Bende apaçi dansı, şarkısını öğreneli yeni oluyor ama bilmesemde olurdu yani:D:D

    YanıtlaSil
  2. :):)Nasıl duymadın yahu herkesin cep telefonu müziği bu.:)

    YanıtlaSil
  3. evet ya herkesin cep telefonu böyle çalıyor baydı artık

    YanıtlaSil
  4. hemera Valla ya nereye gitsem otobüste şurda burda birinin cep telefonu böyle çalıyor.:)

    Güldürdüğüme sevindim deep.:)

    YanıtlaSil
  5. Haklısın emoları geçti.Apaçilerin bir müziği ve dansı olması belkide fark yarattı.

    YanıtlaSil