Sayfalar

14 Aralık 2010 Salı

Bayan Hırslı

           Cuma günü çok gergin bir gündü benim için.Pazartesi nöbetçi olduğumdan pek o gerginlikle alakalı bir şey olmamıştı.Bugün o gerginliğin sahibi için daha gergin bir gündü.İntikam almayı sevmem.Öyle bir niyetimde yoktu zaten.Kin duymam genelde kolay kolayda tepkimi koymam.Ama bu sefer tepki koymam gerekti.Gelelim konuya, ne olduda ben böylesine üzüldüm ve sinirlendim.
          Aslında yavaş yavaş sinyallerini veriyormuşta biz namı diğer hırslının tepkilerini anlayamamışız.Okulda zümrece gerçekten iyi bir ekip işi yapıyoruz.Bu sene de 1.sınıflar olarak gayet uyumlu bir zümreydik.Herkes her çalışmasını paylaşır ortak çalışırdık.Bu konuda kendimi övmek için söylemiyorum.Tüm çalışmalarımı paylaşırım.Elimden geldiğince herkese kendi zamanımdan ayırır yardımcı olurum.Buna rağmen bayan hırslının bu şekildeki tutumu beni hem üzmüş hem de sinirlendirmişti.
        Ödev konusunda her gün verdiğimiz çalışmalarda emeğinin geçtiğini inkar edemem.Daha önce 1.sınıf okuttuğu için bu sistemde elinde fazlasıyla kaynak olduğunu en başında söylemişti.Bu sene bizim aramıza katılan bu arkadaş.Haksız bir ithamda bulundu.Gece yarılarına kadar ödev hazırlıyormuş biz yapmıyormuşuz.Ve sadece kendine fotokopi çektireceğini söyledi.Önce bir şaşırdım.sonrada merak etmeyin biz alışkınız ortada ödev olmasa bile biz bir şekilde hallediyoruz dedim.Ki doğruydu geçen yıl bayağı bir ödevi bu şekilde hazırlamıştım.İşte onuda eleştirdi kendi çapında.O gün bir daha teneffüste sınıftan çıkmadım.Çok canım sıkılmıştı.O lafı hak edecek bir insan olmadığım için gücüme gitmişti.
        Sonradan gerek netten gerek o gün çat pat duymuştu diğer arkadaşlarda.Onlarda kızdılar.Ben zaten bundan sonra getirdiği hiçbir çalışmayı almayacağım.Ben yaparım o alsın önemli değil.Ama bundan sonra benden paso derler ya işte aynen öyle bir durum.Artık tek başına nasıl yapacak yapsın bakalım.Bilgisayarda en iyi anlayanlardan biri olduğum için aralarında, bir çok işi ben hallediyorum.Hatta onada çok yardımlarım oldu.O sebeple hak etmedim.Hazırladığım ölçekleride vermeyi düşünmüyorum.Fotokobiyi ben çektiriyor ayarlıyordum.Onunkileri kendi yapsında anlasın bakalım her işi kendimi yapıyor.Bugün biraz hatta tamamen de değil.Bazı işlerini kendi yapmak zorunda kaldı.Çok gücüne gitti hanımın tavırlarından belliydi.Ama hak etti.Benim tek isteğim biraz burnu sürtsün derler ya hatasını anlasın.Bakalım önümüzdeki günlerde ne olacak...

 Dipnot:Genede dün hazırladığım çalışmayı verdim.Fotokobisinide çektirdim.Ama kendine hazırladığı ödevleride vermeye kalkınca kendisinin çektirmesini söyledim.Bir binadan diğer binaya mekik dokusun bakalım.O ödevler 2 gündür verilmiyordu bize, bugün ne olduysa ortaya çıkmıştı.:):)

4 yorum:

  1. seni bu kadar sinirlendirebildiği için şahsı önce tebrik etmek istiyorum sonrada seni üzdüğü için saçını başını yolmak....ben olsam ömrü billah bi daha hiçbi konuda yardım etmezdim ama biliyorum sen dayanamazsın ;) iyi kalpli öğretmenim benim mucx

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım,napayım ya huyum böyle.Değişmek istiyorum bazen ama olmuyor.:);)

    YanıtlaSil
  3. iyidir iyidir bazen bazılarının burnunu sürtüp, havasını almak :)

    YanıtlaSil
  4. Valla becerebilirsem öyle olacakta şimdi şunu düşünüyorum. hayat bilgisi dersinin performans ödevini mail atsam mı atmasam mı.Dün istedi işte.İsteyenin bir yüzü misali vermemezlik yapamayacam sanırım.

    YanıtlaSil