Sayfalar

19 Aralık 2010 Pazar

Bir Gün


      Bir Gün

Bir gün bir kitap yazıcam
Her okunduğunda farklı bir tat bırakan 

 
Bir gün bir hayal kurucam
Gerçekleşince unutulmayan

Bir gün çok sevicem
Sevdikçe azalmayan

Bir gün iyi şeyler yapacam
Yeni iyilikler doğuran

Bir gün anne olacam
çocukluğunu unutmayan

Bir gün sokakta dolaşacam
Etrafına kayıtsız olmadan

Bir gün bir dünyaya uyanacam
Sonsuz ama derdi olmayan......


          Çok önceleri yazmıştım bu şiiri.Şimdilerde şiir yazmıyorum nedense.Belkide duygularım körelmiştir.Yada kelimeler mi bitti bilmiyorum.Hayatımın şu son 1 ,2 senesini boş geçirmişim gibi geliyor.Fark etmeden çok yaralar almışım bu 2 senede.
         Eski hayallerime eski duygularıma ve umuduma kavuşuyorum yavaş yavaş.Benden çalınanları koyuyorum yerine yavaş yavaş...Şimdilerde elimde geçmişe ait bu şiirler kalmış.Geleceğe de bir şey bırakmalı ki tutunabilecek bir dal aradığımda onlara da sığınabileyim.Yine şiir yazmalı duygularımı dökmeliyim.Gelecekte birgün okuduğumda böyleydim diyebilmeli.Yada artık daha iyiyim diyebilmeliyim.Kendimi muhakemeye çok sık çekerim.Bu da onlardan biri galiba.Neyse içimden geçti yazdım.Artık geleceğe bakmak lazım...

3 yorum:

  1. şiir yazma yeteneğim var diyorsan, köreldim mi kelimeler mi bitti deme yaz.
    çok sonra okuyup gülecek olsan, çok sonra okuyup canını yakacak olsan bile yaz.
    ben de röntgenciler arasındayım artık.

    YanıtlaSil
  2. Yeteneğim var mı bilmiyorum.Sadece şiir yazmayı seviyorum.Kağıda kaleme dökmeden içimden yazdığımda olur unutur giderim.Bazende böyle kağıda yazıyorum.Teşekkür ederim yorumun için tavsiyeni dikkate alacağım.Saol röntgencim iyi izlemeler.:)

    YanıtlaSil
  3. şiir de güzel, bu yazdığın yazı da, kendini yeniliyor olman da, ya valla yaz şiir tabii.

    bak yeni yıla girmek iyi bir yenilenme fırsatı işte.

    YanıtlaSil