Sayfalar

16 Aralık 2010 Perşembe

Evlilik Meraklısı Beyinler





                  Blog yazmaya üşenirim falan dedim başta ama içime attığımda çok konu varmış.Olay sıcağı sıcağınayken yazayayım dedim.Bıktım ben ya sürekli hayatında biri var mı yok mu nişan falan tarzı geleneksel klişe cümlelerden.Ve herkesin evlenmemi bekleyen tavırlarından.İlle insan okulunu bitirdi bir meslek sahibi oldu mu insanların aklı evlenmekle dolup taşıyor.Neymiş efendim zamanı gelmişmiş.Yahu bunun zamanı mı olur.Ben mi tayin ediyorum zamanını doğru adam varda ortada ben mi hayır diyorum.Yok ne yapayım kafama göre biri.Zorla evlenecem diye bir düşünceye neden gireyim.Böyle kendi kendime de mutluyum ben.He yanıma huzur verecek biri olsa fena olmaz ama .Yokken de arama bulma telaşı nedendir anlamam.
                 Arada annemde takıyor bu konuya.arada diyorum çünkü zaten tatillerde görüyoruz birbirimizi.:)O zamanda bu konu açılmadan olmuyor.Neymiş efendim birileriyle görüşecekmişim niye hayır diyormuşum.Bana göre değil böyle gidip biriyle tanışma muhabbetleri.O kısa zaman zarfında birinin beni tanıyabileceğini anlayabileceğini hiç sanmıyorum.
                Çevreme baktığımda ise genelde mutsuz evlilikler tatsız beraberlikler.Birbirini çekmek zorunda kalan insanlar görüyorum.Bu zamanlarda yalnızlığıma şükrediyorum.Böyle karmaşık huzursuz bir beraberliğim olacağına hiç olmasın daha iyi diyorum.Birde şuna gıcık oluyorum niye hayatında biri yok sorgulamalarından.Yok kardeşim zorla mı.İlle tüm sebepleri ortaya döküp açıklanacak öle rahatlıyorlar.Face de uzun zamandır görmediğim  arkadaşlarımın ilk merak konusu evlendim mi evlenmedim mi hayatımda biri var mı vs vs.Artık bu sorulara cevap vermekten bıktım...Evlenememekten yakınan arkadaşlarımdan da bıktım.Az önce bir arkadaşım evlenmem için 1 sene süre verdi bana. Güldüm geçtim.Görende evde kaldım sanacak daha 26 yaşındayım.Hayatımın en güzel zamanlarındayım.Kıymetini bilmek lazım.Artık kulak asmıyorum söylenenlere.Ne derlerse desinler torba değilki büzülsünler.:)

7 yorum:

  1. bir ödülün var bende :)

    ödül verilince böyle haber veriliyor da :)

    YanıtlaSil
  2. :)

    aynen. haklısın. kötü ilişkidense yalnız olmak daha huzurlu. onun da tadı ayrı. evlenme yaşı da 30'a çıktı zaten. iş-para varken bunun biraz tadını çıkarmak, yalnız yaşamak güzel. çevreye de hı-hıı deyip geçmek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Aynen hı hıı diyorumda bazen üstüste geliyo bıkıyorum o zaman.:)

    YanıtlaSil
  4. Ödülü görmüştüm cnm tekrar teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  5. boşver cnm banada hep aynısını diyorlar.Daha 22 yaşındayım halbuki:)Ama ananeme kıstaslarına göre şimdiye ikinci çocuğumu doğurmuş olmam gerekiyodu:)Onlar herşeyi eskisi gibi sanıyolar bence sorun orda.Oysa daha tahamülsüz herkez ve daha zor birine güvenip ömrünün sonuna kadar yanyana durmak..

    YanıtlaSil
  6. Bazen tek yaşamak zor geliyo ama.Bazılarıda abartıyo yani. Evliliği yaşamın tam merkeziymiş gibi düşünüyorlar.Hiç evlenmeyecem demiyorum ama bunun için özel bir çabamda yok.Hayat ne gösterirse onu yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ben daha 19 yaşındayım :D ama daha şu yaşta iki kelimesinden biri evlilik olan arkadaşlarım var.Bunalıyorum böyle ortamlara girdiğimde.Evliliği gelinlik balayı ve yüzükten ibaret görüyorlar bence.Bana da büyük konuşuyorsun ilk evlenen sen olacaksın bak diyorlar.Oysa ben büyük konuşmuyorum sadece gerçekçiyim.Dünyaya geliş amacı üniversiteden hemen sonra evlenmek ve çocuk sahibi olmak olan tiplere katlanamıyorum.Kına gecesi gibi şeyleri de çok saçma bulurum zaten :D günümüzdeki evlilikleri görüyorum yani kaçı gerçekten mutlu?

    YanıtlaSil