Sayfalar

15 Aralık 2010 Çarşamba

Burda çok mutlu biri var...

          Her zamanki gibi başladı günün koşuşturması.Dünkü bayan hırslı yazısını okuyanlar bilir.Bayan hırslıyı zor günler bekliyor demiştim.Evet sanırım o günler çoktan başladı.Şimdi birazda o gerilsin.
         Aslında mutluluğum bundan değil mutluluğum emeğimin karşılığını almamdan kaynaklanıyor.Okulun toplam kalite ekibindeydim bir hayli uğraşmıştık okulun geliştirilmesi için.Çokça da zaman harcadım diyebilirim.Emeğinin karşılığını hep manevi olarak hissediyorda insan, bunun bir belgeyle de taçlandırılması beni çok mutlu etti.Bugün öğretmenlik hayatındaki ilk teşekkür belgemi aldım.Bu belge pek sık verilen birşey olmadığı için çok mutlu oldum açıkçası.
       Önceki teneffüs müdür beyi aramış bulamamıştım.Halk oyunlarına katılacak öğrenci sayılarını zümre başkanı olarak ben teslim edeyim dedim.Aradım taradım yoktu.Sonraki teneffüste kantine gittim.Bir öğrenci yollamış müdür bey beni istemiş.Bende onu aradığımı duydu herhalde diye düşünmüştüm.Meğerse teşekkür belgemi vermek içinmiş.Müdür beye teşekkür ettim belge için ama ölesine bir teşekkür yazısı sanmıştım genede mutlu olmuştum tabi.Emeğinin karşılığını almak bunu hakkettiğini bilmek mutlu ediyor insanı.Sonra baktığımda kaymakamlıktan onaylı belgeyi de görünce önce bir şaşkınlık yaşadım ve sonrada mutluluk.
          Eee bu aralar öğrencilerde de okuma atakları başladı keyfime diyecek yok şimdilik.Bayan hırslıyı da salladım gitti.Genede hayır diyemiyorum yazık gene işi düşüyor bana.İnsanlar bir laf demeden önce iyi düşünmeliler.Karşındakine hak etmediği bir lafı söylemek sonunda sizin başınızı ağrıtır.:):)

4 yorum:

  1. Üretken eğitimcileri görmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler bu sene 1 .sınıf olduğu için fazla birşey yapamıyorum.Ama elimden geldiğince işte.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel keyfin yerinde. başarılar :)
    mutlusun.
    hırslı bile geride kalmış bak.
    yazık kıza boşver.
    :)

    YanıtlaSil
  4. :)Amacım yarışmak olmadığı için hiç öle düşünmüyordum.Kendi kendine zarar verdi bana bişey olacak değil zaten.Şimdi ödev çektirmek için bana demek zorunda kalıyor.Performans ödevini benden istiyor.Eee bende eskisi kadar severek yardımcı olmuyorum doğrusu.Gene istediyse yapıyorum ama.Önceden olsa o istemeden yapardım.Fark bu oldu yani.Ona bu duruma düşmekte yeter diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil