Sayfalar

8 Aralık 2010 Çarşamba

Kredi Kartı vak'a aaaa

            Her gittiğim her izlediğim filmi veya tiyatroyu buraya yazmıyorum gerçekten beni heyecanlandıran yazma güdümü dürtüleyen etkinliklerden bahsediyorum.Bu oyun da gerçekten güzel bir oyundu.Uğur Polat'ı gerçekten tebrik etmek lazım çok iyi bir oyuncuymuş bu tiyatroda çok daha belli 
                                    oluyor.
        
         Oyuna gitmediyseniz ve gitmeyi düşünüyorsanız mutlaka gidin ama bu yazıyı isterseniz okumayın çünkü şimdi oyunun içeriğinden bahsedeceğim.Bankaların rahatsız edici telefonlarından siz de bıkanlardansanız.Bay C'nin onlarla dalga geçişini tiye alışını izlemek gerçekten eğlenceli oluyor.Telefondaki bayana kahve falı bile baktı.Bazen tiyatroda yada sinemadaki karakterler gibi rahat olup içimden geçeni yapmak istiyorum.Mesela içimdekileri höykürüp , bağırıp rahatlaya bilmek.Bir ortamda kim ne düşünür diye düşünmeden hareket etmek.
            Bence güldürmekten ziyada düşündürdü bu oyun.Wikiliks'e bile değindi.Bence en can alıcı cümle Wikiliks sızdır beni diye haykırışıydı.İlgi isteyen her şeyin en iyisi olmak isteyen bu deli de biraz kendimi buldum.Eğer tiyatroyu izlediyseniz bu lafım üzerine benden köşe bucak kaçarsınız herhalde.Aslında Bay C' yi kıskandım onun ilgi görmek için geç ödediği kredi kartları,sistemi tiye alışı hoşuma gitti.
            Her neyse işte ya. Her filmin ve her oyunun sonunda döndüğüm kendi sahnemde, yalnızlığımla buluştum gene. Yolda mırıldanmak istedim.Mırıldandım da. Tabi, kimse duymasın diye sadece içimde. Ama içimden geldiğince söyleyemedim .Sonra yol boyu şiirler yazdım beynimde, şimdi hepsi uçup gittiler yine.O anlık satırlardı sadece. Kendime yazdım oh iyi de yaptım.:P:):)

Dipnot1:Oyuna girmeden okulun dışarıdan da belli olan delisi rehberlikçimizi gördüm az biraz sohbet ettik vakit yoktu sonrada oyuna girdim.
Dipnot 2:Wikiliks'i bilerek ve kasti olarak öle yazdım.:):)

2 yorum:

  1. kendi sahnende mırıldanmaların, yalnızlığın ve kendine yazdıkların, anlık şiirlerin hoş :)))

    YanıtlaSil