Sayfalar

14 Aralık 2010 Salı

Kız Kardeşim

Beni mimleyen liella'ya teşekkürler.
Mim konusu:Bir kişi seçip onunla neler yapmayı sevdiğinizi yazın...

  Benim vakit geçirmeyi hem sevdiğim hemde bol bol vakit geçirdiğim kişi kız kardeşim.Çocukluğumuzdan beri ikizmişiz gibi büyüdük.Aramızda 2 yaş olmasına rağmen ben ona büyüklük taslamadım.Kısacası ablalıkla arkadaşlık karışımı bir ilişkimiz var.Bu sebeple de bir çok ortak arkadaşımız var.Oda benimle aynı mesleği seçince ortak noktalarımız daha da çoğaldı.Üstelik birde benim atandığım Bursaya yakın bir şehre atandığı içinde ilişkimiz kopmadı.Hafta sonları görüşmeye devam ediyoruz.Neler mi yapıyoruz.Ne yapmıyoruz ki.. Canımızın istediğini kısacası.Uzuncası ise o hafta hangimizdeysek o şehri gezmekle başlıyoruz.O alışveriş manyağıdır muhakkak alış veriş yapıyoruz.Eee burada da alışveriş merkezi çok gez gez bitmiyor yani.Bowling oynamayı sever.Ben pek beceremiyorum kollarım ağrıyor.:)

              Bazen başka şehirlere de gittiğimiz olur.Evde pineklediğimiz de. Ankaraya gittiğimizde bile ben onun arkadaşlarının çoğunu tanıdığımdan buluşmalarımız bile ortak olur.Veya ayrı ayrı arkadaşlarımızla buluşuruz sonra onlardan ayrıldıktan sonra birazda ikimiz takılırız.Sırdaşımdır hemen hemen bi insanın kendine sakladıkları dışındaki her şeyimi bilir.Ben ona o bana yol göstericidir.Aramızdaki bu ilişkinin kıskanıldığıda olur çoğu zaman.Hafta sonu onun yanındaydım.Hava soğuktu dışarı çıkmadık kah onun evinde kah arkadaşlarının evinde derken hafta sonunu tamamladık.He birde proje yapması gerekiyordu.Beraber onu yaptık.Proje işinde de ben daha iyiyim sanırım.  
               Unutamadığım bir çok anımız var.Bir gün gece gene benim yatağımda muhabbet ediyorduk.Annemler uyuyordu.O kalktı lavaboya gitti.Sen gidicek misin dedi yok dedim.Sonra ben de gitme ihtiyacı duydum karanlıkta kalktım gittim ardından.Karanlıkta salonda bir yerde karşılaştık.Kardeşim seslendi birazda korkarak huyumkurusun sen misin diye.O anlık saçımı topluyordum nedense sesim çıkmadı konuşmadım yani.O epey tırmış seslenip de cevap gelmeyince.Birde elim kafamda göründüğünden hayli tuhaf bir cisimle karşılaştı anlayacağınız.Korktu bağırarak kaçtı.Ben kasti korkutmak için yapmamıştım ama çok güldüm.Hatta bilerek yapsam daha mutlu olacaktım.:):)Sonra sonra hala aklımıza geldikçe gülüyoruz.O anki yüz halini hiç unutmayacağım.:):)

Mimliler:
hayal@
Başkada samimi olduğum kimse olmadığı için mimlemedim.Kendini mimlemek serbestir.:)


2 yorum:

  1. ne tatlı yazmışsın. kardeşinle ne güzel ilişkiniz. ne büyük bir şans yakın olmanız, sık görüşmeniz. korkunç anı'nız da çok sevimli.

    proje, ab projesi olsa gerek.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Proje,o fen ve teknoloji öğretmeni yarışma için hazırlıyor.Ab değil yani:)Beğendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil