Sayfalar

19 Aralık 2010 Pazar

Tesisatçı Krizi

Bugün daha doğrusu dün tesisatçı gelip alaturka olan tuvaleti klozete döndürecekti.Tuvaleti görseniz o kadar küçük ki. Taşınırken ev sahibine söylemiştik oda kabul etmişti klozet olayını.Neyse işte kah ben oyalandım vaktim olmadı kah ev sahibi derken zaman bu zamanı buldu.Anlatırken bile geriliyorum.Bu olayın sürüncemede kalması ise ayrı bir gerginlikti doğrusu.Dün dedi gelmedi bütün gün evde bekledim.Bugünde erkenden kalktım gelecek diye gene yok öğlen 3 e doğru geldi bu seferde yapılamayacağını söyledi çok teferruatlı işmiş söylediğine göre.Neyse kendi beceremeyecekti öle öne sürdü heralde.Daha önceden konuştuğum tesisatçıyı aradım telefon görüşmeleri sonucu hallettim neyseki.Arada da annemi arayıp durum beyanı yapıyorum.İşte böyle derken bütün herşeyi yoluna koydum ev sahibini aradım tekrar.Bir sorun çıkarsa beni arama demesin mi.Gelde sinirlenme.Belki birşeyler söylerdim telefonu her zamanki gibi aceleyle kapatmasa.Böyle zamanlarda yalnızlık çok zor hayatla mücadele etmekse bazen güç oluyor.Gücümü toparlıyorum.Haftaya bu iş bitecek bitmeli.Ev sahibinede o lafı yedirtecek bir zamanı iple çekiyorum.Allahım sen yardım et.(Hep şuna inandım ve yaşadım ve gördüm.Beni gerçekten üzen insanlar bedelini bir şekilde ödüyor.O adamında bir kızı var mıdır acaba kendisinden ayrı bu işlerle uğraşması gereken.stop)

3 yorum:

  1. Kızmıştım biraz o ruh haliyle yazdım.

    YanıtlaSil
  2. gelde kızma ama şimdi.İş yok diye ağlar millet ama yapmaya gelince bin tane bahane bulurlar..

    YanıtlaSil