Sayfalar

31 Aralık 2010 Cuma

Yeni Yıla 1 kala

            Bugünlerde ne yazacak zamanım nede yazacak ilhamım var.Yazacak dolu şey vardı ama parmaklar çalışmadı nedense.Bu hafta 1 haftalık diyetimi tamamlamış bulunuyorum.inşallah yavaş yavaş bir düzene sokacağım hayatımı.Laf aramızda çok düzensiz yaşıyordum ben.Çok geç yatar sabah zor uyanır çoğunlukla kahvaltı bile yapmazdım.Neyse bundan sonra bu değişecek inşallah.Bu düzeni oturtabilirsem çok büyük hayallerim var geleceğe dair.Yürüyemeyen bir insanın yürüyeceği günü hayal etmesi gibi günler bunlar.inşallah hayırlısıyla o günlerde gelecek.İdeal kiloma ulaştığım günlerde gelecek.Çocukluğumdan beri yaşadığım şu kilo probleminden kurtulacak olmanın hayali bile mutlu ediyor.Bazen gerçek olamayacak kadar uzak görünüyor.Ama bunun için hiç çabalamayan bende de suç var.
              Diyet hep nedense az yenileceği düşünülür değil mi.Valla ben verilenleri yemekte çok zorlanıyorum.Yetiştiremiyorum  sürekli verdikleri saatlerde yemek yemek amma da zormuş.Verdiği yemeklerde çok geldi.Ben çoğunlukla yemekleri doğru düzgün yemeyip geçiştirdiğimden düzensiz yediğimden şimdi bu düzen o kadar zor geliyor ki.En zoru da sabah uyanmak:S Neyse gevşemek yok başladık bir kere.:)
          Yarın misafirlerim gelecek sevgili kardeşim ve onun arkadaşı (ortak arkadaşımız) yıl başında benim misafirim olacaklar.Biletlerini ayırtmışlar.Bende onları bekler bir haldeyim son hazırlıkları da yarın yapacağım.Yılbaşına eğlenerek gireceğimizi düşünüyorum.Umarım öyle olur.Yılbaşı olmasa da çok eğlendiğimize göre normalde.İnşallah o günde öle olacak.Yeni yıldan beklediklerimi pek yazmadım.Yeni yıldan en büyük beklentim başlamış olduğum diyete uygun devam ederek hedefime ulaşmak.Eski yıl ise benim için her zamanki gibiydi işte.En iyi yaptığım şeyse erkek arkadaşımdan ayrılmış olmakla yapmışım.Bayağa bir dengem sarsılmıştı o aralar.Neyse yavaş yavaş kendime geliyorum.Huzurlu mutlu günlerime dönüyorum..
            Nasıl bir yazı oldu hiç bilmiyorum.Öyle aklıma geldiği yazdım.Belki de saçmaladım.
Okumaya geçen öğrenci sayısı 4 oldu bu arada.Okumayan çok geride olanlar var ne yapacağımı bilemiyorum onlara.Ek çalışmalar versem de çocuk kapasitesiz ailede de destek olmayınca ne kadar çabalarsan çabala yetmiyor:S Yeni yılda tüm öğrencilerimin okuya bilmesi dileğiyle.Herkese iyi yıllar...
          

5 yorum:

  1. blogumun tekrar açılmasını beklemekten sıkılıp yeni blog açtım :)

    deepblueeagleforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Sana da iyi yıllar.:)asahhara:)

    YanıtlaSil
  3. :) diyet ve erkek arkadaş. hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil