Sayfalar

26 Ocak 2011 Çarşamba

Aşk-ı Şiir

           Bu şiiri 5,6 yıl önce aşkla ilgili pekte bir fikrim yokken yazmıştım.Sevgili deep eski şiirlerimden paylaşmamı istemişti.Bende düşündüm taşındım.Bunu yayınlamaya karar verdim.İçlerinden seçmek biraz zor olsa da bu şiiri severim.Umarım sizde seversiniz.

Aşk-ı Şiir

Hep aşk mıdır şiir yazdıran?
İnsanı yazmak için zorlayan.
En çok aşk şiiri yazar her şair.
Sebebiyse, en çok yaralayan olmasıdır kim bilir.
Belkide açıklanamaz olmasıdır aşkı önemli kılan.
Paylaşılması mümkün olsa da kimseye açıklanamayan.
Yaşadıkların hep sana özeldir.
Kimse bilmesin istersin.
Sence bu daha iyidir.
Aşkı yazdım ben de her şair gibi
Aşkın olup olmadığını bilmeden yazdım.
Belkide yaşamak istediğimden yazdım.
Yazdım işte her şair gibi aşkı yazdım.

22 yorum:

  1. azcık daha sert baskıcı olsaymış daha güzel olurmuş bence :)

    YanıtlaSil
  2. Böhüü.
    Bende kafiyeli şiir yazmak istiyom. :P

    YanıtlaSil
  3. Bilmem belkide:)Biraz karakterimede alsam o sertliği çok iyi olacak.:)

    YanıtlaSil
  4. Liella istesen yazarsın sen:)Ben kafiyeyi seviyorum ya bazen böyle konuşurken bile kafiye yapasım geliyo:)

    YanıtlaSil
  5. Yok Huyumcum.
    Beceremiyorum kafiye işini. Denedim çok, olmadı.
    Böhüüü. :P

    Nedir sırrı sölede bende yazaağyım öleeğ. :))

    YanıtlaSil
  6. LİELLA DENE BAK ZEVKLİ İŞ ŞİİR YAZMAK FARİD FARJAD DİNLE O ÇOK YAZDIRIYO YANİ BANAYAZDIRIYO AMATÖRDE OLSA YAPABİLECEĞİNDEN EMİNİM

    YanıtlaSil
  7. Önceleri şöyle başlaya bilirsin belki
    müz müz müze
    kim geldi bize
    gelmese iyiydi
    çekilmez biriydi:P
    Sonra sonra içinde duygu biriktiği zamanlarda bakarsın şiir çıkabilir ortaya.Maniyle başla istersen.Ben lisede başladığımı hatırlıyorum.Daha öncesi var mı bilmiyorum.Maniyle başlamadım ama çocuklara öyle başlatıyoruz.Güzel yetenekler çıkıyor.Olmasada üzülme düz yazıların gerçekten güzel.Bende pek düz yazı yazamam düşüncelerim ille başka yerlere kayar bütünlüğü zor sağlıyorum.Bir kitap okumuştum çoklu zekayla ilgili dilsel zekayı geliştirmek için böyle aklına estiği gibi şiir falan yazın diyordu.O arada da çok şiir saçmalamıştım.:):)Bir dene rahatlatıyor insanı:)

    YanıtlaSil
  8. huyum kurusun çok tatlısın
    helede müz müz müzeyle
    :) öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim bende öptüm:)

    YanıtlaSil
  10. Bende öbdüm hepicinizi. :)
    Eheh taam yapcam.
    Jel jel jeli
    :P

    YanıtlaSil
  11. Aşık olmadan aşkı anlatmak... süper olmuş,tuttum ben bu şiiri:)

    YanıtlaSil
  12. Liella bekliyoruz şiir denemelerini:)

    Pınar:Beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  13. aşk ile ilgili fikrin varkende yazdığın şiirler var mı?;)

    güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. herbirenk ee var tabi onlar biraz karamsar:)

    YanıtlaSil
  15. vay vay vayy, ne marifetler varmış sende tatlım yaa çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  16. Sylvie:Teşekkür ederim beğendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil
  17. yaşayıp görmeye gerek yok,bence her kız biraz aşık doğuyor,sonra birini bulup içindeki aşkı ona yönlendiriyor,huyumcumda o içindeki duygularla yazmışsın bunu,bence şimdi yazsan yine benzer bişey yazarsın ;) senden yeni,taptaze aşk şiirleri bekliyorum;bakalım arada fark olacakmı...

    YanıtlaSil
  18. Şimdi pek aşka karşı pozitif yazamıyorum açıkcası.Şayet bir gün aşık olursam o zaman değişir mi bilemem.:)

    YanıtlaSil
  19. aşkın özünü ne güzel anlatmışsın.
    güzel gerçekten de.
    ama acaba sonra aşık oldun mu hiç?
    :)

    ayrıca, sen de nasıl desem halk şiiri geleneği var gibi. sanki, türkü, mani, taşlama gibi yazıyorsun.

    bu şiirin çok sevimli, naif.

    zaten bence sen öylesin.
    naifsin.
    temizsin.
    temiz kalplisin.
    bunu çok başlarda düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
  20. Bilmem oldum mu acaba:P Aşık olduğumu hissettiğim zamanlar oldu.Ama aşk geçici olmazdı sanırım.:)Aşk mıydı neydi bilemediğim duygular yaşadım daha çok:)

    Hım evet bir ara maniyle özellikle çok uğraştım.Sanırım biraz halk şiirine kayıyor.Serbest türde yazmayada çalışmıştım ama bu türü rahat yazıyorum.

    Beğenmene sevindim teşekkür ederim.Utandırıyorsunuz efenim rica ederim:P

    YanıtlaSil
  21. inşallahtez zamanda çok çok aşık olursun,senin o halini seviyorum ben ;)

    YanıtlaSil
  22. O halimi mi seviyosun deli olmalısın.Bana garezin ne ya.Ben sevmiyorum o halimi:)Hem o anlar güzel olsada sonrası pek iyi olmuyor.:)

    YanıtlaSil