Sayfalar

25 Ocak 2011 Salı

Bir Hafta Sonunun Ardından

          Hafta sonu evde olmadığım için pek nete giremedim.Pazartesiyle işler öyle bir üstüme üstüme geldiki hala koşuşturuyorum.Bloga girmekde çok zor olmaya başladı.Okumak ise çok zor oluyor.Bu yüzden yazılarınızı kaçırıp okuyamadığım oluyor kusura bakmayın.
          Hafta sonu  İstanbul'a gittim.Daha önce bir yazımda İstanbul'a gideceğimi söylemiştim.Korktuğum gibi olmadı güzel eğlenceli bir geziydi.Anılar mekanla birlikte daha belirginleşse de yeni anılar oluşturmayı başardım.Eğlenceli maceralı anlatması uzun bir hafta sonu geçirdim.Cumartesi akşamı İstanbuldan kardeşimin yanına bir geçiş yaptım.Bir müddet de onda kaldım.Pazartesi sabah yola çıktım eve şöyle bir uğrayıp okula geçtim.Üstelik nöbet günümdü.:S Çok yorucu bir günün ardından eve geldiğimde yemeği yer yemez uykunun yolunu tuttum.Zaten sabaha kadarda uyudum.Sabah çarpıcı bir haberle telaşlı geçti.Müfettişler gelmiş.Okula gitmeme az kalmıştı ki doldurduğum ölçeklerden birinin kaydedilmemiş boş göründüğünü gördüm.Yani kısacası birde onun telaşını yaşadım neyse ki okula erken gidip tamamladım.Müfettiş sınıfa girer girmez benim sınıfıma geldi.Acelesi varmış 10 15 dk durdu durmadı gitti.Evraklara bile doğru düzgün bakmadı.Kısacası ne biçim bir teftişti bu.Ne çocuklara okuma yaptırdı ne soru sordu.Sadece biraz dersi izledi.Biraz dosyayı inceledi.Evrakların çoğunluğu ise bilgisayardaydı.Onlara bakmadı söylememe rağmen ve çıktı gitti.Neye göre not verecek hiç bilmiyorum.İşin komik yanı çocuklar bu amca ne yapacak gibi sorular sormalarıydı.Halbuki 2 dk önce demiştim.Müfettiş gelebilir size soru sorabilir diye.Ama herkes gibi tembihler yapmadığım için olacak.Çocukların tepkileri oldukça komikti.
           Ve akşam yapacağım işlerin bir listesini yaptım hangi birini yetiştireceğimi bilmiyorum.Okul işleri bir yandan,ev işleri bir yandan hangi birini yapsam bilmiyorum.

4 yorum:

  1. sana bi sır verim mi
    ikisi içinde adam öldürmüyorlar!
    o yüzden salla işleri gitsin.
    biraz kendine gel!

    YanıtlaSil
  2. Canım ya keşke sallaya bilsem. son hafta olmasa zaten sallardım.Çocuklara tatil ödevi verilecek. vs vs hepsi bu son haftanın içinde bitmezse bir anlamı yok.Daha valiz falan hazırlanacak kısacası bu son hafta mühim gerisi tatilde dinlenmek olacak inşallah:)):)Neyseki müfettişi bari atlattım.İyi yada kötü bilmiyorum artık.

    YanıtlaSil
  3. kolaylıklar. hızlı geçmiş günlerin. olsun. yaşamak işte :)

    YanıtlaSil
  4. Öyle işte biraz hızlı oldu bu ara.Bu haftayı bir atlatsaydım.Tatilde keyif yapar rahatlarım.:)

    YanıtlaSil