Sayfalar

2 Ocak 2011 Pazar

Bu yazının başlığı ne olmalıydı?

            2011'e çok yoğun bir son hafta geçirerek girdim.Bu da demek oluyor ki bu yıl sanırım yoğun bir yıl olacak.Her cümlemde bu sene 1. sınıf okutuyorum diye başlamam bu yorgunluğun ve yoğunluğun kanıtı.Okuma  yazma öğretmek gerçekten zor bir işmiş.Hiç bir şey dışarıdan göründüğü gibi değilmiş.İşin içine girmeden anlaşılmıyor.İşin içine girdiğim günden bu yana uykularım mı kaçmadı kara kara mı düşünmedim neler neler.Ama en çokta Hz Ömer'in "Bir harf öğretenin kulu kölesi olurum" lafının doğruluğuna daha bir emin oldum.Çünkü ilk başlarda bir e harfini öğretmek 1 haftadan fazla sürdü.Şimdilerde teker teker okumalar işin mantığını kavramalar başladı.8 öğrencim okumaya geçti bir çoğu da okumaya yakın.İşin garip tarafı onlar öle zorlanırken bazen bende okuyamayacakmış gibi hissediyorum.acaba diğer arkadaşlara da oluyor mu bu?Çok komik biliyorum ama okumayı unutacakmışım gibi falan hissettiğim oluyor .Çünkü fark ettim ki okumak çok zor işmiş.Büyük bir şeyi daha 7 yaşlarında başarmışız bizler.Bu kesinlikle es geçilemeyecek bir başarı.Belki ne diyor bu kız saçmalıyor diye düşünüyor olabilirsiniz ama.Hele de öğrenme güçlüğü problemi olan çocuklara okuma öğretirken ki bi kısmı öğrenemiyor.Okumanın okuyabilmenin, yazabilmenin ne büyük bir nimet olduğunu anlıyorsunuz.
               2011'e benim bu sene taşındığım evimde girdik.Evden memnunum karışan yok merkezde ve her şey elimin altında .Tek problem çık çık bitmeyen merdivenleri.Onu da polyannaca bir benimseyişle spor olur diyerek es geçiyorum.Yeni yıla kardeşim ve arkadaşlarıyla girdim.Çok önceden planlanmış bir programdı.Her şey güzeldi.Tek bir problem vardı onuda umursamadık.Davetsiz yüzsüz bir misafirimiz daha vardı 3 lü çok eğlenirken onun her şeyi kendine göre yapmak isteyişleri açıkçası sinirlendirse de bi şekilde atlattık.Dünyada böyle kaç kişi var acaba biz hah ahha hi hi gülüyoruz eğleniyoruz film izliyoruz evde bir yabancı bir ruh gibi dolanan kendi kendine takılan bir tip.Filmi de kapasitesi yetmedi izleyemedi gitti yattı sonra biz tabi çok eğlendik.:):)Filmin adı başlangıç  kesinlikle süper bir film izlemeyen varsa kesinlikle izlenmesi tavsiye edilir.Matrix'in efsane oluşuna göre bu film çoktan efsane olmalıydı.Rüyada zaman kavramı ve bilinç altı hakkında güzel bir bilim kurgu.Bilim kurgu sevmem diyorsanız bile izleyin derim ben.:)Arkadaşın biri işte filmi anlayamadı sonunda gitti yattı.Kesinlikle zeka önemli filmi anlayabilmek için.:)Üff diyeceksiniz amma yüklendin diye ama yaptıklarını bir bilseniz.Az bile diyorsun dersiniz.Bencil insanları hiç sevmem ki bu tam öyle.Ben evime davet etmedim zorla geldi buradan anlayın işte.Çıkar için sevdiğinden değil gelişi, yalnız girmek istemedi başka bir alternatifi olsa kimseyi de umursayacak bir tip değil bu yüzden kızıyorum ya.Yoksa daha önceki geldiğinde hasta hasta neler yapmamıştım.Kendimi unutup onlara parçalandım.Ne oldu kardeşimle aramızı bozmaya çalışmaktan başka bir şey yapmadı.Hak etmeyen insana iyilik yapmak istemiyorum.İçimden gelmiyor.Gene de misafir dedik hürmette eksik yapmadım.Ama kafa uymayınca yapacakta bir şey yok.
          Şöyle böyle derken yeni yıla girdik.Yeni yılın ilk problemi de az önce kapı çaldı.Apartmanın giderleri problemli gene sorun çıkmış.Benim tuvalette yeni yapıldı fayans falan döşendi.Yaptırmadan önce söylemiştim yapılacaksa bekleyim dedim ama yok kimse kabul etmiyo yapılmayacak demişti .Şimdi ne olacak hiç bilmiyorum öfffffff inşallah tuvaletin kırılması gerekmez. :S
           Hayat çok ilginç tam sorunlar bitti biraz rahatladım diyorum yenisi çıkıyor.Bu tarz şeyleri kafama takmaktan vazgeçmeliyim biliyorum ama gelin siz benim bunu kafama anlatın.

9 yorum:

  1. başlanğıç cidden iyi film,ben zati leonardoya aşığım ;)neysem misafir olayına gelince sinir bozucu olmuş ama takma siz eğlenmişsiniz önemli olan o,...sorunlar hiç bitmiyo bacım,o yüzden onşarla yaşamayı öğrenmek lazım...Diyorum ama bende uygulayamıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Baya dolmuşuz bea :)
    Emin ol her yerde var o tip sinir bozucular. Hatta yakın zamanda bizim de arkadaş grubumuza dahil oldu bi tanesi, az daha ortalığı karıştırcaktı ki izin vermedik çok şükür. Şimdi kendi çapında takılıyo, istenmediğinin de farkında.
    Neysem boşverelim bunları, şükretmek lazım çokça ve iyi şeyler ümit etmek lazım yeni yıldan :)

    YanıtlaSil
  3. Hayal@ Ya valla sonuç iyiydi biz takmadık eğlendik.Tadilata gelinecede heralde en üst kat benim kırılması gerekmez diye düşünüyorum.Hayırlısı ya...

    YanıtlaSil
  4. Körebe Doğru diyosun iyi düşüneyim yi olsun.Hep iyi şeyler ümit etmek lazım.Sizde o arkadaşı uzak tutun kendinizden.):)

    YanıtlaSil
  5. kardeşin sana geldi demek bu kez sanırım diğer şehirden :) bir de arkadaşlar. böyle toplantılarda hep bir uzaylı olur zaten :)

    aman yine bir tadilat olmasın evinde öğretmenim. :)

    YanıtlaSil
  6. Deep off valla ya inşallah gene tadilat olmaz:SBirde laptop bozuldu.Yeni bu sene almıştım.Bütün aksilikler beni buluyooo:S

    YanıtlaSil
  7. üstüste gelmiş. evet. :)))
    hayat :)
    hemen düzelsin hepsi.
    ve sen hiç üzülme.

    YanıtlaSil