Sayfalar

28 Ocak 2011 Cuma

Yolcudur huyum bağlasan durmaz:)

           Bu yazıyı okuduğunuzda ben çok uzaklarda olucam.Örneğin yarın okursanız Ankarada bugün okursanız Bursada:):)Yarın karneyi dağıtıp hızlı tren hızıyla Ankaraya doğru yol alacağım.:)Sevgili blogdaşlar okuyucular röntgenciler falan filan her neyse bu yazıyı okuyorsanız şayet uyarayım.Başlangıcından da belli olduğu gibi biraz geyik havamdayım.Biraz dedimse de sen gene de inanma.Bu kıyağı herkese yapmam sevdiğimden yaparım.Evett gelelim sadete o da neydi derseniz zatı muhterem google amcaya sorabilirsiniz.Google amca dedim de kaç yaşındaki acaba google diye de düşünmeden edemedim. Kime soracam. Onuda soracam tabi biz zati kendisine.:)
          Yarın benim afacanlar ve afacan olmasa da bıcırık olan miniklerim karne alacaklar.Onlara birer kırmızı kurdele ve kalem hazırladım.Onlar gibi bende heyecanlıyım.Karne vereceğimden değil.:)Ailemin yanına gidecek olmamdan dolayı tabiki:)Bu dönem öyle yoğun geçti ki evi çok özledim.İki evli,bekar bir insan olarak iki evimi de özlüyorum.O nasıl mı oluyor?Anladınız siz onu:(Biri ailemin evi diğeri ise kendi oturduğum ev ikiside evim gibi):)Hoş kiracıyız bu dünyada orası ayrı:):)
          Şimdi tatilde bol bol nete girerim sanıyorsanız biraz yanılıyorsunuz.Kitap okuyacam dinlenecem nete de girecem elbette.Bizimkilerin sitem dolu ifadelerini görmemek için biraz az takılacam nette.Onlara vakit ayırıp.Kaçamak zamanlarda bloga bakacağım.:)Ee zaten benimde 2. dönem için çalışma falan araştırmam gerekiyor dimi ama:PP::)Annemden vakit bulursam ve diğer net severlerden sıra  gelirse.Sıramı bekleyip bloga bakacağım.:)He bir de gizli bakmam lazım annem o iç karartıcı şiirleri ve yazıları okursa kalpten gider maazallah.:)Arada duygu seline boğulup face e hafif bir cümle kondursam amanın hemen bir telaş yapıyor.:)Kocaman insan olsak da anneler değişmiyor:):)
         Bu da Bursada ki ve canım masaüstü bilgisayarımdaki son yazım olsun.:)Ankarada yeni maceralarla karşınızda olacağım.:)Beni bekleyin anacığım...:):)(Oya Başar'ın unutulmaz repliği olacak o kadardan.:))

Bu arada başta merak ettiğim google'un yaşı sorusu:27 eylül 2010 da 12 yaşına basmış.Kaç yılında doğmuş hesabını da size bırakıyorum.Bir öğretmenden size matematik problemi ehehe:)Bu arada ne amcası be çocuk o daha çocuk:))12 yaşında çocuk bizden çok şey biliyor.Utanalım en iyisi biz.Yada ben gidiyim en iyisi daha fazla saçmalamadan:):)

Öğrencilerim son hafta görüntüleri flash flash :):)








17 yorum:

  1. tatili hak ediyor olmak ne güzel :)

    iyi tatiller

    YanıtlaSil
  2. Valla bu dönem fazlasıyla hakettim.Çok yorucuydu.:)Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ne şirin çocuklar.. tıpkı öğretmenleri gibi..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim profösör.:)

    YanıtlaSil
  5. Bütün öğretmenlerin ellerinden öperim ben. Üç aylık torunum olan "Mehmet Akif" de öğretmen olacak inşallah. Sizin gibi..

    YanıtlaSil
  6. İnşallah bir meslekdaşımız daha olsun:)Ben çocukluğumdan beri öğretmen olmak istemiştim nihayetinde de oldum:)İnşallah torununuz da öğretmen olur.

    YanıtlaSil
  7. Oyy yerim ben onları yahu.Benim yeğenimde karne alıcak bugün ve başladı sormaya bana ne hediye alıcaksın diye:)İlk karnesi bir de görme heyecanı.Bende heyecanlanıyorum onunla:)
    Sana iyi tatiller diliyorumm.Özletme kendini he:)

    YanıtlaSil
  8. Bizimkilerde heyecanlı müdür yardımcısı karneleri getirdi hiç anlamadılar.Biraz gizli getirdiki heyecanlanmasınlar diye.Ben hiç önlerinde doldurdum çoğu şeyi farketmediler.Bir veli karneyi önceden almaya gelince anladılar ki onlar karne:)Aa onlar karne miydi diye meraklanmaya başladılar.Yani daha karneyide bilmiyor yavrucaklar:):)Teşekkür ederim sanırım fazla uzak kalamam.:)Sen de ufak bir hediye al mutlu olsun.:)

    YanıtlaSil
  9. Huyumcum Ömer'i benim yerime mıncıraydın. Onun baş parmanı yerim ben. :D Oyhş.

    Arayı açma bizi unutma.
    Ben çok kıskancım... Öyle böyleğ değğel.

    YanıtlaSil
  10. Ayy küçümenlere bak çok tatlılar :) Canlarım ya, ilk defa karne alacaklar demek :) Hihi çok şeker.

    YanıtlaSil
  11. Vay Hocam;
    Bu Prenses ve Prensleri siz mi hayata hazırlıyorsunuz..
    Şanslı olduklarını düşünüyorum..:)))

    Bu arada iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  12. çok tatlı yazı. boşver neti bizi.
    dinlen, bol oku, gez, yat.
    tatil dönüşüne enerji depola.
    :))))

    çocukların da şirin.
    öğretmenlerine benzemişler.
    eee normal tebi.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Liella:Bakıyorum isimlerini öğrenmişsin.:)Bilseydim mıncırırdım öptüm karne verirken hepsini.Çok tatlılardı.Kurdelede taktım keyifli bir heyecandı.:)Hmm açmamaya çalışacam inşallah.Şu an ankaradan bağlanıyorum size ehehe:)

    Francesca:çok şekerlerdi gerçekten.:)

    Deep:Bende öyle planlıyorum ama hasta oldum ya:S
    Bilmem bana mı benziyorlar ama çok tatlılardır.:):)

    Budeliçocuk:Teşekkür ederim.Hakediyorlar tüm emeklerimi diye düşünüyorum.:)1. sınıf okutmak bir başkaymış.

    YanıtlaSil
  14. sevgili huyumcum
    tatilin hayırlı uğurlu olsun!
    iyice dinlen , enerji depola yoksa bu minişler ne yaparlar?

    :)

    YanıtlaSil
  15. Valla eve hasta geldim.İyileşmeye çalışıyorum.İnşallah dinlenecem fırsat bulursam.Burda da zaman hızlı akıyor ya.:s

    YanıtlaSil
  16. Bir öğretmenle karşılaşmak ne hoş :))
    Çok yakında aynı mesleği yürüteceğim Allah izin verirse :)
    Huzurlu,mutlu bir tatil dilerim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim.İnşallah meslekdaşım:):)

    YanıtlaSil