Sayfalar

9 Ocak 2011 Pazar

Face yazılan rüya ve sonuçları için tıklayınız:P:):)

        Facebookta durumuma rüyamı yazdım.Hemde face de okul müdüründen tutunda, resmi olduğum insanlar var.Buna rağmen yazdım.Geçenler de okul müdürünü bilmeden eklemişim yoksa eklermiydim.Öğrencilerime verdiğim ayrı bir face im var ona eklerdim yani.Ekleyincede silemiyorsun.Neysede genede kendim olayım dedim yazdım.İçimi dürttü işte bişeyler.Yazdığımdan çok yorumlardan korkuyordum ki tam da öle oldu:S
    Daha önceki renkler yazımda mevcut olan arkadaşlarımın neler dediğini varın birde siz görün.:) Hayatımdaki Renkler yazısı için TIKLAYINIZ
 Rüyam:Rüyamda yeni bir evdeyim kamaşık bir olaylar dizisi gerçekleşiyor.En unutamadığım yeriyse rüyanın çamaşır makinasının düğmesine basınca çalışan duş oluyor.Sonra o eve mucizevi bir şekilde ben yerleşiyorum.Sonra uyanıyorum ve rüyanın ilginçliğine gülüyorum.Hayırdır inşallah.:)(face imden alıntıdır:)
yorumlar:
Yeşil:Allahım niye benm de herkes gibi normal arkadaşlarım yok =))))... 

Ben:Bilmem neden olaki acaba:P:))Sende normal değilsindir belki.Anormal olmak iyidir bazen üzülme.:)

Kırmızı:AÇIKTA KALMIŞ:p:p

Yeşil: puhahhahahahah Kırmızı,ya seviyorm seni kafamız aynı çalışıyo walla :))))... 

ben:yeşil yapacaktı o yorumu yaptırmadım sen yapmışsın işte biri arkadaş biri kardeş.:)Ama örtülüydü üstüm yani deli ya:) 

Yeşil :ay çok güldüm yaa bende kabahatki burdan önce sana yaptm yorumu engelledin =))... 
ben :İşte kırmızıya engel olamadık çdışı takılıyo sonra nerden çıktığı belli olmuyo onun.):) 

kırmızı ‎:d :):) olsun yeşil hallettik ayrı gayrımız yok:) 

Kırmızı:ölee belli etmeden kontrol ediyom ben uzaktan :D:Danında yorum yapılır:) 

Turuncu: bu nası bi rüya huyumkurusun yaaa,rüyanın adı şu olsun *huyumkurusun harikalar diyarında* :)))) 

Ben:Çok komikti ya bu duş nasıl çalışıyo diyorum.sonra bir ışık yanıyo aklımda. çamaşır makinasının yuvarlak düğmesine basınca aaa ne göreyim duş çalışı veriyo.):)Uykudan uyanınca aklıma geldi bu rüya bi güldüm sorma. 

Bordo:Üstün açık olabilir mi?:) 

ben:Kırmızıda aynı şeyi söylemiş açık değildi hocam:):)
Bu yorumlardan sonra müdür bana hangi tepkiyle bakar hiç bilemiyorum.:)

4 yorum:

  1. hıımmmmm kimin kim olduğunu şimdi daha iyi anladııımmm :)))

    YanıtlaSil
  2. ehehe biliyodum anlayacağını:):)

    YanıtlaSil
  3. Bilmeden nasıl eklemişsin :)
    Tüh tüh. Kötü olmuş. Adı üstünde; müdür :))

    YanıtlaSil
  4. Allahtan öle çok ciddi biri değil aramız iyide bundan sonra nasıl olur bilemiyorum artık :)facede de rahat takılamaz oldum.:)Severim geyik yapmayı arkadaşlarıma bulaşmayı.:)

    YanıtlaSil