Sayfalar

9 Ocak 2011 Pazar

Hayatımdaki Renkler

       Geçenlerde Hayal@ ile msnde konuşuyoruz.Beni bu blog işine bulaştıran arkadaş.Hep bu tür işlere kendisi bulaştırır beni.:)İşte konuşurken dediki bir konu sen söyle ben yazayım bende sana söyleyim sen yaz.Bende hadi dedim bunu oyun haline getirelim.İşte şimdi onun söylediği konuyu yazıyorum.Bende ona söylemiştim.Bakalım ne zaman yazacak.
Konu:Çevrendeki insanlara renk ver.O renkler üzerinden  özelliklerini anlat dedi.Bende yazıyorum şimdi:)
Siyah:Çok şen şakrak biridir.Hep güldürür bizi.Aslında içinde kırılgan yanlarıda vardır.Pek belli etmez ama.Bazen bu şakacı esprili hallerini yanlış anlayanlarda olmuyo değil.(Genelde müstehcen içerikli olabilir.Benim yüzümü kızartıp sonrada huyumkurusunun yanında konuşmayalım derler.Ben onlardan yaşça bayağa küçüğümde :))Ama iyi biridir.Çok severim kendisini.Bana çok destekleri olmuştur.Diyet randevumu alıp bana annelik yapmıştır.Seminer dönemlerimizde en matrak günler onun sayesinde geçer.Yaşam dolu iyi bir anne iyi bir öğretmendir.Öğrencileri onu çok sever.Örnek aldığım yegane kişilerdendir.Neden mi siyah siyah giyinmeyi severde ondan.:)
Kırmızı:Bu rengi sever kendisi.Sever iddialı olmayı.Yaşam yetişme tarzı onu biraz durdurmuş olsa da.Hayatımda en önemli kişilerden biridir.Çok zıt olmamıza rağmen birbirimizi çok iyi anlarız bu yüzden sık sık kavga etsekte küs kalamayız.Çok zaman geçirdik ve çok anımız var.Benim için annem babamdan bile daha önemli diyebilirim.Onun içinde öle olduğuna eminim.Gelelim nasıl biri olduğuna.Arkadaş ortamlarında renkli eğlenceli bir kişiliktir.Haddinden fazla arkadaşı vardır ve gezmeye bayılır.O kadarki çoğunlukla evde olmaz.Parayı kıyafete yatırır.Süsü sever.arkadaşları tarafından hep kıskanılmış ve darbe görmüştür.Geyikten anlar.Çok geyik yaparız birlikte.Oda işini iyi yapan bir öğretmendir.Kim olduğu bende kalsın ehehe:)
Beyaz:Nedense bu renk boş kalsın istedim bu renge birini yerleştiremedim.:)
Mavi:Mavi gözlüdür kendileri.Geçenlerde hastalanmıştı.Çok üzüldüm.Onu kaybedeceğim korkusu sardı.O nasıl birimidir.Bir kere çok iyi niyetlidir.Ona çektiğim söylenir.Vefakardır dostlarını arar ihmal etmez.İşini iyi yapar ve insanları kandırmaya çalışmaz.Onurludur.Yardımcıdır.Aslında çok zekidir ama saf kalbi yüzünden herkes tarafından anlaşılmaz bu.Telefonla konuşurken elinde kağıt varsa karalar:).Ailesinin geçimini sağlayan çalışkan bir adamdır.Mavi gözlerini çok beğenirim keşke mavi gözlerim olsaydı derim.
Yeşil:Önemli kişiliklerden biridir hayatımda.Çok arkadaşı vardır onunda.Ama benim yerim ayrıdır heralde diye düşünüyorum.iyi bir dosttur.İyi bir dinleyicidir.İnsanın kendini rahat ifade etmesini sağlar.Yadırgamaz sorgulamaz destek olur.Kırılgandır.İnce ruhludur.Hayat onu çok değiştirse de ruhu hala aynıdır.Erkek olsam evlenirdim dediğim insandır.:)
Turuncu:Bu rengi sever kendileri.Bir kere çok hayal perestir.Aslında bazı yönlerden çok zıtız gibi gelse de iyi anlaşırız.Hiç kavga ettiğimizi hatırlamıyorum.Tanıştığımız gün saatlerce konuşmuştuk.Onun için bunun pek rastlanılan bir şey olmadığını daha sonraları anladım.Herkese içini açan biri değildir çünkü.Helede yeni tanıdığı birine.O günlerde başlayan bu dostluk hala sürmekte.Çok iyi yazar.Pratik zekası çok iyidir.El işleriyle de arası iyidir.Hep yeni bir şeyler dener, çabalar.Hedefleri olan onlara ulaşmaya çalışan hayallerinin peşinden koşan bir kızdır.:)
Mor:Şimdi mor rengine haksız oldu ama mosmor olsun istediğim bir insandır kendisi.Çok gıcık oldum geçenlerde çünkü.Her insanın haysiyeti olmalı bence.Çıkar ilişkisi güden insanlardan nefret ederim.Siz biliyosunuz bunu geçen akşam yılbaşını mahveden kişilik.Birde bu tür insanlar zaman zaman çıkar karşıma.Nedense bilmem benle bir alıp veremedikleri olur.Ben gülümsedikçe iyi yaklaştıkça çomak sokmak gıcık etmek laf sokmak arkamdan iş çevirmek için çabalarlar.Malesef hayatta üzülmeye mahkum herkese yukardan bakmaya çalışırken aslında merdivenin dibindeysen böyle olur.

Kahverengi:Hiç sevmediğim bir renktir.Ama zamanında sevdiğim birini koydum bu renge.Sakin kendine ait pekte bir görüşü olmayan sade bir insandır.Şuanda görüşmüyoruz.Görüşmeyi de düşünmüyorum.Ama hayatımın önemli bir döneminde yer aldığı ve kahverengi denince aklıma geldiği için bu renge onu koydum.Bilgisayardan iyi anlar.Hayattan pek bir beklentisi yoktur.iyi bir insandır kötülük pek düşünmez.Ayrıntılı hiç bir konuyu düşünmez daha doğrusu.Yaşar öle herkes gibi.Ne ilginç fazlada söylenecek bir şey yok gibi.
Lacivert:Asil biridir.Meraklıdır ve kesinlikle despottur.Görüşlerini pek değiştirmez sabit fikirlidir diyebiliriz.Okumayı sever kendini yaşına ve durumuna göre geliştirmiştir.Çocuklarını iyi yetiştirmiştir.Sinirlidir şu son zamanlarda daha bir sakin kendileri.Hastalıklardan kurtulduğundan belkide yaşadıklarından.Şimdilerde daha iyi biri.Arkadaş ilşkileri iyidir.Güzel giyinmeyi sever.Yaptığı şeylerde başarılıdır.Hırslıdır.Zekidir.
Sarı:İyi kalpli bir insan daha.Naif bir insandır.Aslında zaman zaman kızarda ama o kadar alışkınız ki onun kırılgan iyi niyetli hallerine kızabileceği pek düşünülmez.Yaşça benden büyüktür ve yol arkadaşımdır.Fedakardır.Vefalıdır.Önemli günleri unutmaz insanlara değer verir.Bu yüzdende kırılmaya müsaittir.
Gri:Rahatına keyfine düşkün bir insandır.Kibardır ama yerine göre de davranır.Yemeklerden ve nerde ne var her şeyi bilir.Dizileri tv yi çok iyi takip eder.Haberleride.Dışarda bir yere gittiğimizde ortamda tanıdık biri varsa hemen fark eder biz şok olur kalırız.Ve her yerde muhakkak bir tanıdığı denk gelir.Bire bir tanımasada kim olduğunu bilir.Kimseyi kolay kolay kırmaz.ama gerektiğinde onunda her insan gibi pençeleri vardır.:)Bazı konularda görüşleri çok sabittir geleneksel bakar.
Eflatun:Tanıdığım en değişik insanlardan.Bir bakıyorsunuz çok uyanık zekasını sizin bitirmek için kullanacak tehlikeli biri gibi geliyor.Bir bakıyorsun sade sevecen kırılgan ve saf ne kadar tezat değil mi?Hayat onu birazda böyle yapmış gibi geliyor bana.Henüz çözdüm denemez.İnsanlarla ilişkileri iyidir.Hoş sohbet eğlenceli biridir.Babasından çok çekmiş.Bu sebeplede sorunlu bir hayatı olan evliliğinde şikayetleriyle dolu olsa da mutlu olduğunu düşündüğümüz evli ama fri kişilik.
Fosfor yeşili.Fosforlu cevriye diyesim geldi ondan bu rengi ona seçtim.Çok konuşkandır.Fazla konuşur ama sıkılmazsınız.Ben sıkılmıyorum yani.Eğlencelidir delidir.:)Beni utandırmaya bayılır.(Biraz fazla utangacımdırda)Kızdığımızda olur kendisine genelde meşguldür ve bizi eker.Şiir ve özellikle aşk konulu şeyleri okumayı sever.Eller havaya olsun ona hep oynar ve güler.İyide dinler zaman zaman size akıllar verir süsler püsler.İlk makyajıda o öğretmiştir bana.Zira ben makyajdan pek anlamamda yapmamda en azından öğren cebinde dursun derler ya o öğretmiştir işte.:)Şimdi cebimde duruyor:P Bi de şu mahallede konuşmadığı olmayan teyzelerle muhabbetler eden yurdum insanıdır.
Lila:Mesleği gereği sanattan anlar.Aslında derin hataları olan aşkta çok pişmanlıklar yaşayan biridir.iyi bir arkadaştır.Zaman zaman bir araya gelir konuşuruz.Sessiz sakin hanım hanımcık görünür.Ama öyle değildir.Ruhu farklıdır değişiktir.Hayatının daha farklı olmasını ister.Aslında zenginliğe ve kariyer gibi şeylere çok önem verir.
Bordo:Yeni yeni tanıdığım yanları var.Geçen ki buluşmamızda çok duygulandı duygularını pek belli eden bir kişi değildir.Ailelerin çocuklarını merak etmesi arkasından ağlamaları gibi bir konu konuşulurken.Hiç benim böyle bir ailem olmadı dedi ve gözleri doldu.Bende duygulandım o anda üzüldüm.40 yaşına da gelse insan, içindeki yaralar iyileşmiyor.Çok açık sözlüdür.Kimse kırılır mı üzülür mü diye düşünmez makamda fark etmez pat diye söyler.Sinirli ve aksi durur aslında çokda matraktır.Güler eğlenmeyi sever bu yanını herkes bilmez.Bir kısım insanda ondan pek haz etmez.Ben severim kendisini çalışkan bir insandır işini iyi yapar.Bazen korkutsa da insanı doğruca söyler arkadan iş çevirmez.Turuncuya bu yönünü benzetirim.

Ben kimlerin hayatında hangi rengim acaba.Hep merak etmişimdir bunu insanlar ne düşünür acaba benim hakkımda neyse saçmalama yat huyumkurusun...

19 yorum:

  1. :) ne güzel yazmışsın. uzun uzun düşünmüşsün.

    bence sen pembesin bir.
    kırmızısın iki.
    ve mavisin üç.
    yazdıklarına bakarak değil yukardaki.

    genel yazdıklarına bakarak öyle hissettim.

    YanıtlaSil
  2. hmm pembeye birini koymamıştım zaten.:)Maviye gerçekten benzetirler.:)

    YanıtlaSil
  3. Bak beyazı boş bırakmışsınya.
    Benim beyaz ben! Odam, duvarlarım, yatağım, radyodaki rengim bile beyazdır benim! :D
    Kıhh sahiplendim hemende. :P

    YanıtlaSil
  4. ne güzel beyaz masumiyetin semboludur kızlarda, sevindim lielloş :)

    YanıtlaSil
  5. Liella:Hadi verdim gitti desemde inanma:)Aslında beyazı hayatıma girmemiş girecek olan birini simgeliyo yazmamıştım.:) atı olan hani:P:)

    YanıtlaSil
  6. deep:Belkide hiç masum insan olmadığı için boş bıraktım bilmiyorum.:)Hiç birimiz kusursuz değiliz.He bide beyaz tüm renkleri kapsar ya hani öle biri yok galiba:)

    YanıtlaSil
  7. Liella sende keşke daha iyi tanısaydım belki zamanla oda olur o zaman sölerim sana hangi renk olduğunu ama pembe gibisin sanki:)

    YanıtlaSil
  8. Valla beyaz olsun taştan olsun.
    Pembeden nefret ederim her ne kadar blogumda pembe olsada. Hayatta pembe kıyafetim yoktur mesela. Ama kişilik babındaysa bişi diyemicim. :P

    YanıtlaSil
  9. Pembe bana coşkulu değişken bir kişilik gibi geliyo aniden sinirlenebilen mesala ve çok eğlenceli hareketli o yüzden öyle dedim pembeyi severim.

    YanıtlaSil
  10. beyazla pembeyi karıştır al sana toz pembe hehe:)

    YanıtlaSil
  11. Ha öyleyse beybi benimdir o. Her şeyim aniden oluyor benim. Nasılda tanımış :P

    YanıtlaSil
  12. İyiki tanımışım memnunum bu durumdan:)Hayatımdaki renklere renk kattın:)

    YanıtlaSil
  13. canım ne kadar güzel yazmışsın,tebriklerimi kabul eyle bacım,bayıldım bu yazına...ben hangi rengim hemen anladım,çok açık vermişsin ;) bide fosforluyu tahmin ettim ama diğerlerini çıkaramadım :S

    sen üç gün önce verdin konumu bende hala tık yok,haftasonu çok yoğun geçti...yarın işten gelir gelmez yazıcam inş.

    ps 1 :bence sen kesinlikle beyazsın ;)
    ps 2 :ilk görevini başarıyla yerine getirdin,ikinci görevin yolda,hazır ol şekerim :*

    YanıtlaSil
  14. Sonraki yazımı oku kimin kim olduğunu anlarsın.:);)

    YanıtlaSil
  15. Hım bide tşk ederim sevindim beğendiğine sıra sende hadi bakalım.Bu ara işlerimi yapmayıp hep yazassım var yandım ben işler beni bekliyo:S

    YanıtlaSil
  16. valla böyle şevkle yazdığını görünce çok mutlu oluyorum,seni iyi bişeye alıştırdım sanırım :D seni alıştırdım da kendim yazmaya fırsat bulamıyorum,tam kendime yeni bir hobi bulmuştum,internetin yasak olduğu bir işe girdim :P

    YanıtlaSil
  17. Tüh işte ya şansa bak.Olsun sen yetişirsin gene şu telaşların bitsin.:)Az olsun öz olsun boşver.Ama ben fena alıştım halbuki bişeyin fanatiği olmayı yada bağlanmayı hiç sevmem ama hemende bağlanıyorum işte.:)Neyse bağladığım blog olsun.

    YanıtlaSil
  18. sana turkuazı ekledim...saflığını ve temizliğini iyi kalbini temsilen....Aynı zamanda araştırmaya öğrenmeye olan bitmek tükenmeyen merakını yansıtıyo bu renk...komik renkli eğlenceli bi o kadar da gece sohbetlerini seven...beni çoğu kez uykumdan etmiş insan:):)Sevdiğime değer verdiğime hiç pişman olmadığım tek insan...Beni anladığına inandığım ve hayatta güvendiğim tek insan....

    YanıtlaSil
  19. Sevdiğim rengide dikkate almışsın gibi duygulandım şimdi ne diyeceğimi bilemedim.Teşekkür ederim canım gerçekten canımsın canımdan çok sevdiğim insan...

    YanıtlaSil