Sayfalar

19 Ocak 2011 Çarşamba

İstanbul'a Gitmek

İstanbula gidiyorum.Gözlerim kapalı:)

Bir zamanlar  çok gidip geldim İstanbul'a.Pek iyi anılarım yok malesef İstanbulla ilgili.İstanbul ki üzerine ne şiirler ne kitaplar yazılmış bir şehir.Bana da şiirsel geliyor zaten.Farklı bir büyüsü var gibi.Birde İstanbula giderken bindiğim feribotdan bakmak öyle büyülü hissettirir bana. Soğukda olsa ille çıkıp bi denize merhaba diyeceğim.Yıllarca Ankarada yaşamış büyümüş olduğumdan denize özlemle büyüdüm.Bu sebepten hala denize bakmak hoş gelir.Gözüm deniz bitinceye gözükmeyince kadar denize baka kalır.Ankarada yada deniz olmayan yerlerde büyümüş insanlar beni daha iyi anlayacaklardır.
       Bu hafta sonu üniversteden sevdiğim bir arkadaşımla İstanbulda buluşacağız.Ve gezeceğiz bakalım.Keyifli olacağını düşünüyorum.Bir yandan da, sizden saklamayacağım, içimde tuhaf hisler var.Hatırlamak istemediğim o yaşanmışlıkları geride bırakmışken hatırlayacak olmak beni rahatsız ediyor.Belki gitmemeliyim.Ama ben hep korkularımın üzerine gitmişimdir bu güne kadar.Karanlıktan korkuyorsam karanlığa doğru yürürüm mesala.O korkuyla yaşamaktansa korkulacak birşey olmadığını görmek isterim.Her defasında işe yaramıştır.Bu seferde işe yarar umarım.İstanbul'u hafızamda güzel hatırlamak için bir başlangıç olur belkide.:)
Ne annemin ölümlerden döndüğü o günleri hatırlamak istiyorum nede hayatımın hatası o insanı neyse işte.Belkide hiç birini hatırlamam, o büyülü şehir unutturuverir...

16 yorum:

  1. hatırlamaktan korkma!
    geçti gitti de ve atlatabildiğin için şükranlarını gönder sana yardımcı olana. :)

    YanıtlaSil
  2. Öyle haklısın Allahım sana şükürler olsun.:)Bir çok dertden kurtulmuşum meğer:)Mutlu olmak lazımda işte. arkadaşla buluşunca bişeyim kalmaz.Gözümü yol korkutuyo.Yalnızlık hep düşünmeye sebep olur ya.Neyse bende film izlerim tv oluyo nasılsa ehehe:)

    YanıtlaSil
  3. deniz yoluyla gitsene çok daha kısa sürüyor

    YanıtlaSil
  4. Olabilir aslında da şimdi çok bilmiyorum istanbul'u az çok o yolu öğrenmiştim:)Arkadaşla nasıl buluşacaz oda belli değil.ama ben bi bakıyım ya hakkaten öyle gitsem daha çabuk olur.

    YanıtlaSil
  5. bursa merkezdeysen taş çatlasa 2 saat sürer
    söyle arkadaşına alsın seni bak zaten eagle kızdırdı hırsımı ondan çıkartırım.
    kız başına istanbula gidiyorsun onu görmeye daha ne!

    YanıtlaSil
  6. Gel tabiğ.
    İstanbul güzeldir. Ankara'yı sevmiyorum. Sevemiyorum. Aslında seviyorum ama sevmemezlikten geliyorum. :(

    Oyhş Huyumcum... Korkularının üstüne gidebilmen, negzel=|

    YanıtlaSil
  7. Ha ha çok güldüm ya:)Oda kız ki ayrıca o ilk kez gelecek galiba o hiç bilmiyo.Yanında bir arkadaşı olacak o biliyosa bilmem.Ama kimse istanbulda oturmuyo yani.Ben onlardan gene iyi biliyorumdur belki.Metroya bindiğim zaman en azından esenlere kadar yolumu bulurum:):)Onlar başka şehirden ben başka şehirden gidip orda buluşacağız anlayacağın:)

    YanıtlaSil
  8. Liella:Tmm gidiyorum zaten korkuda neymiş hıh:)Ankaraya laf yok ahh ankara tatide ordayım inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. İstanbul candır fakat dikkat ediyorum hep Ankara'da yaşayanlar daha bir hayran :) denizimizden midir nedir bilmiorm ama Ankara da çok sıkıcı be :/

    YanıtlaSil
  10. Ankara hep dıştan gören insanlara öyle gelir.Gri bir şehir beton gelir.O betonun yanında sert bir ayazı vardır sert görünümlü duygusal bir insan gibidir.ankara tanıdıkça sevilen türden.:)Bir bakışta anlaşılmaz.Ben Bursada yaşıyorum şimdi Bursayıda sevdim.Ama ankara bir başkadır her zaman benim için.

    YanıtlaSil
  11. :)) İstanbul ne diyebilirim ki ruhumun içinde kaybolup gittiği şehir:)

    iyice eğlenmeye bak, havasını içine çek, izin ver içinde ruhun kaybolsun:))

    YanıtlaSil
  12. İstanbulda yaşanmaz bir şehir karşıdan karşıya geçmek için marotana çıkmış gibi hissettiriyor bana, eski al benisi kalmadı sanki. Bende denizi seviyorum, iyot kokusunu seviyorum. Umarım arkadaşınla çok güzel vakit geçirirsin.

    YanıtlaSil
  13. :) Hadi bakalım. Bu sefer de sen keyfini çıkaracaksın İstanbul'un. Belki bir yerlerde karşılaşırız birbirimizin "biz" olduğunu bilmeden :))

    YanıtlaSil
  14. Bence İstanbul'a gelince unutursun tüm sıkıntılı günleri.Kalabalık falan ama seviyorum bu şehri,Ne kadar kızsa da darılsa da vazgeçemiyor insan:)

    YanıtlaSil
  15. herbirenk:Teşekkür ederim bakalım güzel olacak öle umut ediyorum:)

    YanıtlaSil
  16. Birileri Anlatsın trafiği çekilmez gerçekten yaşanması zor bir şehir.ama gezmesi eğlenceli oluyor.:)Teşekkürler.

    Francesca Belkide kimbilir:)Baleye yada sergiye falan gitseydik karşılardık senle kesin:):)

    Pınar:Hımm inşallah canım unuttum bile de işte yolda aklıma gelebilir belki diye öle kuruntulandım işte:)

    YanıtlaSil