Sayfalar

23 Ocak 2011 Pazar

Karalama Defterim(şiir)

Karalama Defterim
Meğer dolmuşta içim
Yazamamışım sayfalara
Seni aramış kalemim
Benim sevgili karalama defterim.

Özlemişim seni
Ruhumu dinleyen beyaz tenini
Soğukda olsa samimisin.
Ben yazdıkça benleşirsin.

Kimseye olamadığım kadar bensin
Yüreğimden kopup çizilirsin.
Seni seviyorum karalama defterim.
Ruhumun ilelebet kahinisin.

Senden başka bilemez kimse beni.
Senin kadar içselleşemez hiç biri
Sen başkasın karalama defteri
Her şeyimle bensin,olduğum gibi

Saçmalasam atıp tutsam
Yeri gelip seni karalasam
Hep dönüp dolaşıp, geleceğim yersin
Çünkü sen bensin karalama defterim...




9 yorum:

  1. huyumkurusun yine iş başında :)

    YanıtlaSil
  2. :)Taslak olarak kayıtlıydı hazırdı yani yayınladım:)

    YanıtlaSil
  3. karalama defterin çok sadıkmış sana.
    ama bak blogun da sadık artık.
    :)

    eski şiirlerini de bekliyoruz. saklama. unuttuğumu sanma :))

    YanıtlaSil
  4. huyum karalama defterlerinin dile geldiğini düşünsene..
    düşüncesi bile ürkünç! :/

    YanıtlaSil
  5. deep:Bakalım kısmet paylaşırım bir ara.Çok sadıktır sorma bir yere kıpırdıyamıyor.:)

    girly:Valla düşündümde yeter be yeter diye bağırırdı.Saçmalayıp durma falan:P:)Daha neler der kimbilir.Hakikaten ürkünç:):)

    YanıtlaSil
  6. Böhüüü.
    Şiir yazabilen insanlara karşı böyük bir sempatim var benim. Nasıl beceriyorsunuz allasen?

    Huyumcum menim.
    Oyhş, öbdüm.

    YanıtlaSil
  7. Benim kafam yerinde mi ki, diğer şiir için bıraktığım hüzünün ezgisini bu şiire taşıdım. Hem de gerçekten..

    http://www.youtube.com/watch?v=YB1d0lcQfWc

    YanıtlaSil
  8. Liella:Bende seni öptüm canım.Bilmem ki içimden geliyor.Düz yazıdan daha çok severim aslında.

    YanıtlaSil
  9. Profösör:Dinledim müziği gerçekten hüzünlü bir ezgi.İyiki taşımışsınız bu şiirede teşekkür ederim.

    YanıtlaSil