Sayfalar

12 Ocak 2011 Çarşamba

Karmançorman şarkılar(mim)

Karanlıktaki yabancı Benim isteğim üzerine yapmış olduğu enteresan çalışmasını mim haline getirdi.Ben çok mutlu oldum bu durumdan.Çünkü hayatım boyunca şarkıları hep birbirine katmışımdır kasıtlı olarak olmasa da uydurmuşumdur nedense.İşte bu sebeple bu mimi yazmak benim için kolay ve eğlenceli olacak.

Şarkılar ne söylüyor 1:

En doğru zaman
Yolcu yolunda gerek 
Gidiyorum ...
Sil baştan başlamak gerek bazen 
Yeni bir hayat kurdum.
Duvarları maviye boyadım.
Senden daha güzel.
Kız çok güzen latif şirin.
Elimde değil.
Sen bana fazla iyisin.

Şarkılar ne söylüyor 2:
Aşağıda 2 kişinin ayrılma sürecindeki konuşmalarını şarkılardan dinleyeceğiz.:)

A:  Söz vermiştin bana.
B:  Elbette
A:  Hani benim olacaktın.
B:  Kim bilir.
A:  Korkularda benim umutlarda beni bırakma.
B:  Ayrılmalıyız.
A:  Bu sabahların bir anlamı olmalı.
B:  Geç bunları.
A:  Bir zalim ocağında sevdam ağlıyor.
B:  Banane banane  
A:  Dön bana

B:  Dönülmez akşamın ufkundayız.
A:  Bu aşk fazla sana.
B:  Eyvallah Yolcu yolunda gerek...

Şarkılar ne söylüyor 3:

Denedim sonu yok bu aşkın.
Sevdim ama sonu yoktu.
Zor olacak ama gidiyorum.
Sevmesem öyle kolay çekip gitmek.
 İşte gidiyorum yol ayrılmış gidiyorum.
Al elini kalbime koy işte gerçek bu.
Gün gelirde unuturmuş insan.
Mutlu ol iyi bak kendine.
Hoşçakal...(İç ses:kaldı geriye cevapsız sorular...)

         3 tür ayrılma biçimini şarkılardan dinlediniz.Şimdi sıra mimlenecek olanlara geldi.
             Deep , hayal@,Delirapunzel,Ve mimlenmek isteyenlere gelsin:)

14 yorum:

  1. :))) çok komik çok tatlı olmuş :)))))

    zamanım olduğu bi zaman bakayım. 10 15 mim oldu bir haftada yapmam gereken :))

    YanıtlaSil
  2. Bence ek iş düşünürsen, beste yapabilirsin canım:)) Süper olmuş

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Yolcu yolunda gerek... :)))
    Bir daha okumalı yukarıdaki yazıyı :))

    YanıtlaSil
  4. deep:Tmm ne zaman istersen o zaman yaz:)

    YanıtlaSil
  5. pınar:Yok canım benimki bana yetiyo yoruluyorum zaten:P Teşekkür ederim yorumun için:)

    YanıtlaSil
  6. SırfŞiirselYorum:eyvallah ayrı bir şarkının yolcu yolunda gerek ayrı bir şarkının sözü.Aslında hadi yoluna eyvallah da olabilirdi ora:)

    YanıtlaSil
  7. Duvarları maviye boyadım.
    Senden daha güzel.
    Eğlendim :))

    YanıtlaSil
  8. Bu mim başarılı olduğuna göre yenisinin haberini verebilirim, mim'in var bende :)

    YanıtlaSil
  9. çok eğlendim lan :D eferim :)

    YanıtlaSil
  10. kusura bakma bacım ben yazamıycam,toplasan o kadar şarkı adı neybilmiyorumdur :D sen yaz benim yerimede buda sana mim olsun ;)

    YanıtlaSil
  11. Mr.E tmm bakıyorum hemen:)

    Sylvie Hep aferin verecek değilim ya eferim almakta iyi oluyormuş:)

    Hayal@Tmm ben senin yerinede yazarım tekrardan.:)

    YanıtlaSil
  12. :D:D ben de çok eğlendimm...
    ellerine sağlıkkkk(yalından):):)

    YanıtlaSil
  13. Cevaba bak be kimin kardeşi diyecek gibi oldum neyse:):);)

    YanıtlaSil