Sayfalar

4 Ocak 2011 Salı

Kendi kendime verdiğim Öğütler...

Kendi kendime verdiğim öğütler.
1.Kafanı yorma bu kadar her şey olacağına varır.
2.İnsanları kendin gibi zannedip durma.Çoğunda iyi niyet yoktur.
3.Kimseye kendinden fazla değer verme ve hak etmediği değeri verme.
4.Hayır demeyi öğren.
5.Kuruntulardan kurtul.
6.Verdiğin kararlara uy.
7.Yapacağın işleri zamanında yap erteleyip durma.:S
8.Pişman olacağını bildiğin bir şeyi bile bile yapma.
9.Erkeklere hatta insanlara  güvenme.Kendine güven.
10.Başkaları için kendini feda etmekten vazgeç.
11.İnsanlara hadlerini bilmedikleri zaman bildir.
12.Mütevaziliğin dozunu abartma.
Ve Bu Böyle Sürer Gider.............
Uygulama Sıfırın altında:S:S

21 yorum:

  1. süper.

    en önemlisi bence hayır diyebilmek.

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok doğru ama önemli olan uygulama :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  3. Deep evet haklısın.O zaman diyemediğim hayırlar yerine burdan toptan temsili bir HAYIR:)

    YanıtlaSil
  4. hemera Dediğin gibi bide uygulaya bilsem süper olacak.:)

    YanıtlaSil
  5. Kimseye kendinden fazla değer verme ve hak etmediği değeri verme. doğruuuuuuuuuuuu

    YanıtlaSil
  6. asahara Birde uygulasam iyi olacakta herkese önce değer verip sonra üzülüp geri alanlardanım malesef.

    YanıtlaSil
  7. Sylvie ribel Yengeç burcu değlim neden ki.Başak burcuyum.:)

    YanıtlaSil
  8. nebiliyim ben yengeç burcuyumda, hep kendime söylediğim şeyleri sıralamışsın, ondan benzetiverdim, amann boşver zaten hiç anlamam burçlardan :D

    YanıtlaSil
  9. Demekki yalnız değilmişim.Sürekli tekrarlarım kendime bunları ama nafile.:)

    YanıtlaSil
  10. Aldım ödülü kaptım hemen hatta yorum bile yazdım ;)

    YanıtlaSil
  11. okudum. inanılmaz bişey yapmışsın. inan bana, hayatımda aldığım en güzel, en unutulmaz ödüllerden biri bu. ve asla unutmam. ne desem az. süpersin. sen çok önemlisin. çok ama çok teşekkür ederim. ne iyi kalplisin. duygulandım anlatmak çok zor.

    YanıtlaSil
  12. Bende duygulandım bak şimdi.Önemli birşey değildi. bu arada yazdıklarım yazacaklarımın teminatıdır.:):)Ne blogla nede okumaya çok zaman ayıramıyorum istediğim gibi yazamıyorum yani.İnşallah şu şubat tatilinde bi ayarlama yaparım yada daha sonra bilmiyorum.Henüz tam istediğim bloga kavuşamadım.Bu sadece duygularımı paylaştığım bir yer oldu.ama senin yorumlarında inanılmaz motive ediyor beni teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. benim için çok önemli. acele etme. yazarsın nasıl olsa. senin herşeyini okuyorum. zihnimde canlandırıyorum.
    şehir, okul, akrabaların, yolculukların, arkadaşların. çok iyi bir insansın.

    YanıtlaSil
  14. iyi peki tmm inandım bende ozaman ve çook mutlu oldummm.:)Bu gülücükleri koyduğumda gerçekten gülümsüyorum ben.:)
    İçten sevindim. yarınki sorunları unuttum gitti:):)

    YanıtlaSil
  15. vala bende şiiri gördüm geldim :)
    benimde vardır da kendi çapında şiirlerim (yok yok benimkilere mani desem daha doğru olucak sanki)
    öğütler tam olmuş, benim hatalardan dedim okuyunca; yapabilmek dileğiyle, hoşçakal :)

    YanıtlaSil
  16. Şiiride severim maniyide bir ara bir forumda yarış bile yapmıştık bir arkadaşla sırayla atışıyoduk maniyle, güzel olmuştu.Bir müddet mani gibi konuşmaya bile başlamıştım.:))Sanırım ortak hatalar keşke yapmasak ama bazende huy değişmiyor.Huyumkurusun:P:):)

    YanıtlaSil
  17. Mimledim ben seni. Ayrıca kıskandım, neyi kıskandımıda sölemicem işte!

    YanıtlaSil
  18. liella. okudun mu. benim yorumlarda. huyum kurusun dün bana şiir yazdı. ödül yazısında. hem de akrostiş. ondan söz ediyor. çok duygulandım. sen de yaz o zaman bana şiir :))))

    YanıtlaSil