Sayfalar

11 Ocak 2011 Salı

Masamın üstü(mim)

Sadece ben emel beni mimlemiş.Bana da bu güzel mimi cevaplamak düştü.Konu:masamızın üstü işte:)

       Evdeki zamanımın büyük bir bölümünü geçirdiğim zatı muhterem masam işte karşınızda.:)Biraz dağınık görünüyor ama ben toplayıp öle çektim.Zira her yer kağıttı.Yapacağım işler listesiinden tutunda indireceğim filmlere kadar o kağıtlarda yazıyordu bir kenara topladım onları.
       Gördüğünüz kırmızı üstünde kalem olan bölüme sokuşturu verdim o kağıtları.:)Kenarda not yazdığım gene bir kağıt görüyorsunuz.Onda en az 7 maddelik yapacağım işler listesi bulunmakta.Hiç bitmiyor bu işler ya:S Bardaktaki suyum sürekli su içmem lazım unutuyorum diye önümde duruyor.Ve bilgisayarım lap top bozulunca hepten ona kaldım kaç yıldır teklemedi format bile görmedi canım bilgisayarım.Nazar değmesin diye kötülesem mi acaba.Malum yeni olan laptop göz değmesi sonucu bozulu verdi.:PHemde çok özenerek almıştım onu.Bu bilgisayarımı bi anlık ihtiyaçtan hiç araştırmadan almıştım.:)Bak bu bilgisayar bu yazıdan sonra bozulursa sizden bilirim:P:PBu arada ben bi zamanlar nazara inanmazdım.sonradan inanmamı gerektirecek olaylar yaşadım neyse her zamanki gibi dalıyorum başka konulara. Konuşurken de böyleyim ben ama tutuyorum o zaman kendimi, yazıda hepten kaybediyorum kendimi.Diğer gördükleriniz modem üstünde bir civciv var kafasında top var.Oda benim çocuksu ruhumu temsil etsin.Seviyorum öyle şeyleri.Oyuncakla oynamayı ilkokulda bırakmış olmama rağmen. Herhalde içimde kalmış etrafta görmek hoşuma gidiyor.Bir de telefon görüyorsunuz ev telefonu.İnternet kullanabilmek için mecbur tutulduğumuz telefon hattı sebebiyle mevcut!Neyse ki akşam 7 den sonra bedava kampanyası var annemlerle genelde ordan konuşuyorum.:)Bugün kuru fasulye yemeğinin yapılışını bu telefonda teyit ettim mesala.:)Bilgisayarın altındaki kağıt kitap aralığı üstünde çocuklar var el ele tutuşmuşlar.:)Ve bide masa hepsini üstünde taşıyor.:):)Bilgisayar ekranında da kendi blogum kıyak kendime.O kadar da olsun dimi:):)
işte bu kadar sayın okuyucular baylar bayanlar merdivenden kayanlar:P

gelelim mimlenenlere: Hayal@ ,Pınar(turuncu masallar),girlythings,inanırsakolurbence,körebe,drukiyyes,francesca,sylvie ribel  merakla bekliyorum yazınızı:)Deep sen mimlenmiştin mimlemiyorum seni:)




22 yorum:

  1. Oha diyorum. Çok düzenli!
    Benim orta okulda olmuştu en son masam, onunda birinci haftasında üstü dağ,çiçek,böcek,insanlarla kaplanmıştı. Silgi tozundan geçilmiyordu. Heryer kağıt doluydu, kitaplar üstüste altalta çifleşme kıvamına gelmişti!

    Peheheyt.

    YanıtlaSil
  2. bence de masa böyle olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Blogum bile pis ula, kusmuktan geçilmiyor! :P

    YanıtlaSil
  4. Benim masam bunun 3 katı falan, tamamı kağıtlarla ve kitaplarla kaplı. Hala miminde kararlı mısın :p
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Liella:Benimde toplanmış hali gerçi ama çok dağınık olamıyorum eskiden beri.Dikkatim dağılıyor dağınıklıkta.Öğrenci yıllarımdaki masam kardeşimle ortaktı sağolsun o hep dağıtır banada toplamak düşerdi.:)

    YanıtlaSil
  6. Deep senin masanıda görelim o zaman:)

    YanıtlaSil
  7. Francesca:Israrlıyım tabiki:)Benim en son öğrencilikte öle defter kitap doluydu.Çoğunu taşınırken dağıttım.İlk atandığımda ev eşyasından çok kitap kolisi vardı:)Şimdi sadece okuduğum kitaplar var onlarda kitaplıkta.Evraklar bütün işle ilgili şeylerde bilgisayarda:)Tabi öğretmen olduğumdan renkli kartonlar şunlar bunlarda ayrı bir yerde:)

    YanıtlaSil
  8. Obaa ben de mimlenmişim :)
    Senin masayı görünce benim yayınlayasım gelmedi kendiminkini. Bi ara toplayıp çekiyim o zaman fotosunu :)

    YanıtlaSil
  9. yaf bu nası mim bütün kirli çamaşırlarımız ortaya dökülecek,hemen cevap yazıcam ama önce bi temizliğe girişiyim ;)

    YanıtlaSil
  10. Masan ne kadar düzenli yahuuu?! :)

    YanıtlaSil
  11. O zaman ben de seni kararlı bir şekilde mimliyorum :))

    YanıtlaSil
  12. hayal temizle temizle kolay gelsin:)Ama senin benden düzenlidir.:)

    Modafobik topladım biraz hep böyle değil tabiki.Ama çokda karışırsa dikkatim dağılıyor.

    Francesca Makyaj ve ben hiç alakam yoktur ama mademki mimlendik yazacam tabiki:)

    YanıtlaSil
  13. bence oldukça düzenli.benim masanın üstü not kağıtlarından, eskizlerden, fotokopilerden görünmüyor.

    YanıtlaSil
  14. ry:Zaman zaman benimde dağıldığı oluyor.Ama kağıt işleri genelde okulda.:)Küçük not kağıtlarım var onlarıda atıyorum işi bittikçe.:)

    YanıtlaSil
  15. biraz dağınık mı?
    salon kadını çizgimden çıkarma beni!

    YanıtlaSil
  16. Girly tmm çıkarmıyorum çizginden:)

    YanıtlaSil
  17. aa bende mimlenmişim :)
    cevaplıyorum hemen bunu ama baştan küçük emrah moduyla söliyim masam yok benim :(
    çok özendim seninkine bilesin :))

    YanıtlaSil
  18. Sehpada olur drukiyyes masa yerine kullandığın herhangi bir şeyde olur:)

    YanıtlaSil
  19. yazdım ya bende kitaplığımı yazdım :))
    ama masaüstü fotoğrafı bile buldum koydum yani, nasıl bir görev aşkıdır :P

    YanıtlaSil
  20. Aferin gördüm kitaplığını görev başarıyla tamamlanmış:))

    YanıtlaSil
  21. Allahtan bnm masamın üstü konulmuyor....zira laptop her yerde gezinip bilgisayarın masaüstü bile yeterince dağınıktır....Ekranın masaüstü kısmında simgeden başka bişey görünmüyor...Bu durumda senn fazlasıyla düzenli kalmışsın huyun kurusun:):)

    YanıtlaSil
  22. Merak etme senin masanın üstünü koymam bilirin nasıl olduğunu:):)

    YanıtlaSil