Sayfalar

21 Ocak 2011 Cuma

Üşüyorum (şiir)

   Üşüyorum                                                         
Üşüyorum....                                                       
Hem bedenen hem ruhen.                                     
Üzerimdeki üşengeçlik,                                         
Sadece duygu esintisinden                                     
Bu üşengeçlik beni öldürür.                                  
En azından hasta eder şimdilik.
Üşümekteyim üstümde eksik kıyafet                        
Üşüyorum ruhum eksik bedenden...                         

                                   

16 yorum:

  1. ya ne oldu sana?
    hani istanbula gidiyordun hani eğlenecektin?
    moralini kim bu kadar bozdu?

    YanıtlaSil
  2. Canım ya moralim gayet iyi aldım biletimi gidiyorum yarın sabah feribotla:)İnşallah yolumu bulurum:)
    Şiire bakma sen dün melankolikdim biraz öle yazmışım:)Bugün paylaşmak istedim.Dün şiir yazma günüydü benim.:D

    YanıtlaSil
  3. tamam o zaman :)
    sana iyi yolculuklar, iyi eğlenceler!

    YanıtlaSil
  4. Huyumkurusun, ne de güzel şiirler yazarmış :)
    Girly'de de görmüştüm bir şiirini :)

    YanıtlaSil
  5. aa onu kimse görmese daha iyiydi.:sGerçi hiç bi şiirimi atmam dururlar öle.Hatıra kaldı işte.çocukmuşum diye bakarım öle.:)

    YanıtlaSil
  6. Ben çocukken bile şiir yazamazdım hiç.Halbuki hep yazmak istemişimdir hep:)Ama sen gayet başarılısın kanımca,kendine haksızlık etme saklama şiirlerini:)

    YanıtlaSil
  7. bu şiirden sonra kendini ödüllendir,bir kahve yap sıcacık,sonra al üstüne bi battaniye,otur sabaha kadar,sonra olduğun yerde uyuyakal,ohhh mis gibi keyfine bak,daha hala üşürsen yapcak bişe yok,sana bir koca bulmak lazım ;)

    YanıtlaSil
  8. ne hoş olmuş bu ya, melankolik seni de sevdim :)
    ama en çok gül eğlen isterim, kendine iyi bak oralarda :)

    YanıtlaSil
  9. bazen olur öyle hüzünlü anlar öğretmenim :)

    YanıtlaSil
  10. Depresif hallerin yansıması olabilir mi ; ruhen üşüyor olmak?

    Nerde bir şiir görsem koşarım :))) Yüreklere sağlık. . .

    YanıtlaSil
  11. Benim de katkım bu hüzün dolu kemani ezgiyi buraya b.ırakmam olsun...

    YanıtlaSil
  12. Pınar bende işte kendi çapında yazıyorum öyle.Hoşuma gidiyo şiir yazmak.Boşver seninde yaıların çok güzel.

    hayal:Bi deneyelim bakalım:P
    drukiyyes:Çok nadir olurum böyle genelde gülerim hep:)

    Deep:aynen öyle deep, oluyor işte bazen.

    Sırfşiirsel yorum:Yorum yapmayacam.Şiir konusunda garip bi histi işte.Herkesin kendi yorumuna kalsın.Öylesi daha güzel.Teşekkür ederim yorumun için.

    Profösör:Ezgiyi duyar gibiyim çok güzel teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. bilmiyorum kaç hayranın var?
    Ben bu tarihte bu saatte sana hayran oldum..
    şiirlerinin devamını bekliyorum..şiir kitabı çıkarmanı şiddetle tavsiye ediyorum..Can dündar,Cemal süreyya,Nazım Hikmet bu üçünün esintilerini gördüm şiirlerinde ,kitap çıkarmalısınız ...kitap çıkarmalısınız..sevgiler,saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhya ettin beni ya ama ben haddimi bilirim teşekkür ederim iltifatların için. çok mutlu ettin beni.

      Sil
    2. mütevazi duruşun çok iyide, kendini keşfetmelisiniz..Ben herbir yazını ve şiirini çok sevdim..bunlar sende saklı kalmamalı..blok aracılığı ile insanların nabzını ölçme olanağın da var..belki şimdilik düşünmeyebilirsiniz..radyoda bahsettiğiniz gibi ölmeden önce 1 kitap yazmalısınız...
      Eğitim sitesi ni de açmalısınız..çok yaratıcı fikirlerle çocularımızın eğitimine destek vereceğinize eminim..bir öğretmen elinden çıkmış olması dışında..öğretmenin bilgiyi aktarabilmeside önemli ..bu meziyet sizde mevcut..öğretmen artı aktarım gücü=eğitimde başarı...

      Sil