Sayfalar

16 Ocak 2011 Pazar

Soru cevap(mim)

     Mr.E beni mimlemiş bende şimdi cevaplıyorum bakalım nasıl cevaplar çıkacak    ortaya.:)


  *En sevdiğim kelime?
   Huzur

 
*En nefret ettiğim kelime?
   argo ve küfür içeren kelimeler


 
*Ne sizi heyecanlandırır?
   yeni şeyler öğrenmek daima heyecanlandırır beni.

 
*Heyecanınızı ne öldürür?
  Engellerin çıkması şevk kırıcı insanlar.Ama çokda istiyorsam hiç bir şey öldüremez.

  *En sevdiğiniz ses?
  Bazen sessizliğin sesi


 
*Nefret ettiğiniz ses?
  Gürültü anlamsız sesler(Öğretmenseniz en önemli kirliliğin gürültü kirliliği olduğunu      düşünürsünüz.Cinnet geçirtebilir çünkü insana)


 
*Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
  İşe yaramadığımı  düşündüğüm bir meslek yapmak istemezdim.
  Magazin muhabirliği olabilir.

 
*Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
  Işınlana bilmek isterdim.İstediğim zaman istediğim yerde olmak güzel olurdu.Ama böyle bir yetenek yok işte.Var olan bir yetenek seçmem gerekirse yediği halde kilo almayan şanslı insanlardan olmak istiyorum.:)


 
*Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
  Kimseyi ben kadar tanımadığım için bir şey diyemeyeceğim.Kendim olmayı yeğlerim her zaman.


 
*Nerede yaşamak isterdiniz? 
  Yaşadığım şehri seviyorum.Ama Ankarayıda özlüyorum işte öle gidip gelmeli iyi böyle memnunum.Ama kira problemi olmayan kendime ait bir evinde özlemini çekmiyorum desem yalan olur.Şöyle bahçeli bahçesinde ektiğim çiçekler emek verdiğim bir yer olmasını isterim.



 
*En önemli kusurunuz nedir?
  hım en önemlisi mi?Seçmem lazım sanırım ayrıntıcı olmam olabilir.


 
*Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?

 
Soğuk espiri yapmaya bayılırım.Çevreme hayli zarar versede onların yüzünün o hali bana bayağa bir keyif veriyor.En zevk aldığım zamanlar şöyle oluyor.Bir laf dönüyor ortada şimdi ben buna bir espiri yapardımda neyse diyorum.Haliyle merak ediliyo.Sölediğim an neden sordum sanki diyen o bakışlara bitiyorum.)::)

 
*Kahramanınız kim?
  Babam olabilir .Ama esasen kahramanım yok benim.Kendi kendimin kahramanı oldum diyebilirim.Bu hayatta mücadele etmek gerekiyor kendi ayakları üzerinde durabilmek gerekiyor.Bazen yorulsamda Batman'in Robini gibi bir yardım muhakkah geliyor.
 

 
*En çok kullandığın kötü kelime;
   Manyak mısın?:):)


  
*Şu an ki ruh haliniz;
   Keyifli notları vermiş olmanın, işlerimi halletmiş olmanın bir huzuru var.



  
*Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? 
   Bırak bu ayakları uçmayı dene:):)Başkası olma kendin ol.Eee  bunları özetlersek Kendini kısıtlama ve daima kendin ol.

  
*Mutluluk rüyanız nedir? 
  Aşk ve huzuru yakaladığım bir hayat.


 
*Sizce mutsuzluğun tanımı?
  İnsanın hayatta hiç bir emelinin kalmamış olması ve hayatının sonuna geldiğinde hiçbir şey yapamamış olmasıdır.

 
*Nasıl ölmek isterdiniz?
  Ecelimle:)Acı çekmeden arkamda acı bırakmadan sessiz sakin yatağımda.


 
*Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz?
  Kulum artık sonsuz huzura hoş geldin.İyi bir kul oldun her zaman.:)

 mimlenenler:)Girlythings,Hayal@,İnanırsakolurbence,Sylvie  Ribel,Drukiyyes,Francesca,Arya in neverland,Karanlıktaki Yabancı

 

20 yorum:

  1. Ankara'yı gördüğüm an buruklaşıyorum. Bögüğü.
    Ayrıca biraz bol keseden not verseydin Huyumcum, yazık çocuklara. Yazık bizlere. Sistem bizi ordan oraya savuşturuyor. Mahfoluyoruz biz, lanet ossun! Yine isyana geldim. :P

    YanıtlaSil
  2. aa slm verdim borçlu çıktım! :P
    şaka şaka
    çok sevdim cevapları yakın buldum kendime hatta bi an şizofren oldugumu zannettim yaw yoksa ben kendimden geçip ayrı bi blogmu yazıyorum didim o anda aklıma aynı anda eagle'ın bloğuna yazdığımız geldi rahatladım :)

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık pek şık cevaplar :)

    YanıtlaSil
  4. Liella merak etme okumaya geçenlere hayli bol not verdim.1.sınıfdan çocukların gözünü korkutmamak lazım.Okumaya geçemeyenleri 2.dönemde geçemezlerse bırakmam gerekeceği için 1 vermek zorundayım yoksa sınıfta bırakamıyorum.:)Hım ankara güzeldir büyüdüğüm şehirdir.ankarayla ilgili bir yazım vardı okumanı tavsiye ederim:)Şubat tatilinde ankaradayım gel hadi sende:):)

    YanıtlaSil
  5. Girly:Rahat ol cnm şizofren değilsin yoksa ben öylemiyim:P Girlyde ben miyim yoksa:)Yok yok doğru aynı anda yazmıştık.):)Yakın bulmana sevindim:):)

    YanıtlaSil
  6. Mr.E:Rüküş olmadıklarına sevindim şimdi.Denk geldiği gibi yazdım.Teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  7. Neeey!
    Anam kıyamam ya. Okumayı sökemediler mi? Kaçı sökemedi. Oyhh. :(

    YanıtlaSil
  8. 5 veya 6 olabilir:SBende kafayı yiyecem aileleri düşünmüyo ben düştüm dertlerine.Zaten aileleri uğraşsaydı bu durumda olmazlardı.Bir tek benim uğraşmam yetmiyo.Bir kısmında öğrenme güçlüğü var.2. dönem onlara ayrı kurs verecem bide:SAilelerinin hiç umrunda değil yaa:SYaramı deştin liella korkulu rüyam onlar benim.

    YanıtlaSil
  9. Ben gelem mi yardıma?
    Çarpam ağızlarına iki tane!!
    :D

    YanıtlaSil
  10. Yeterince aileleri vuruyordur bide sen vurma genede kıyamıyorum ben onlara.Bazısının kafa almıyo ya yavaş öğreniyoda.Benim asıl kızdığım kafası alacak olmasına rağmen çalışmayanlar.Biri zaten 1 haftadır yok gelmiyo.:SHele birine çok üzülüyorum babasının konuşması çok anlaşılmıyo zaten ben zor anlıyorum.Annesi desen saf doğru düzgün oda okuma bilmiyo.Yanlış öğretiyolarmış çocuğa.O ailesini 1 .sınıftan idare etmek zorunda. çocuk onlardan akıllı ama evde çalıştıracak kimse yok ondan okuyamıyo.Ama onu okuturum 2. dönem kafa alıyo gibi.

    YanıtlaSil
  11. Kıyamam ya.
    İçime çocuk sevgisi düşürdün şimdi, yarın Pıtırcığımı ziyarete gideyim madem. :) Oyhş, yerim ben yıa şimdiki çocukları. :P

    Peşini bırakma yalnız o çocuğun Huyumcum. Yazık olur. :(

    YanıtlaSil
  12. Bencede yazık olur merak etme bırakmam peşini:)Müzik dersinde öğrettiğim bir şarkıyı çok güzel söyledi şaşırdım.Çocuklar işte daima sizi şaşırtabiliyorlar.Sende Pıtırcığını ziyaret et bakalım.:)Ah sevgi en güzel şey dünyada Sevgi düşürdüysem içine ne mutlu bana yuppii:))

    YanıtlaSil
  13. Bu mimi daha önce yapmıştım sanırım ama yine cevaplayacağım en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
  14. manyak mısın ne güzel yanıtlar bunlar :)))

    YanıtlaSil
  15. Beğendiğine sevindim.Ne yapayım ya kaçıyo bazen ağzımdan manyak mıyım belkide:)

    YanıtlaSil
  16. İnanırsak cevpalamak isersen sen bilirsin:)

    YanıtlaSil
  17. aa niye öle diyosun, magazin olmasa neyle dalga geçicektik biz, kim kiminle nerede naapıyor nerden bilcektik :D

    PS: mimlediğin için teşekkür ederim tatlışım, ben yapmıştım bu mimi baaaya oluyo, öperim hatta öptüm bilem :D

    YanıtlaSil
  18. :):)Sende haklısın ama ben olmak istemezdim yani bunları öğrenmeye çalışan.Ne kötü ya millet eğleniyo sen kapıda bekleki çıksın malzeme:))Bende seni öptüm canım:):)

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ettim huyumkurusun, beni de unutmamışsın mimlerken :)
    bir sonraki yazım bu olacak,

    bu arada ben eksik kalır mıyım bende öperim en sulusundan :P

    YanıtlaSil
  20. Drukiyyes:Unuturmuyum hiç:)Bende eksik kalmıyım öptüm bendee muck:))

    YanıtlaSil