Sayfalar

26 Ocak 2011 Çarşamba

Tv de bir programa rastladım

Tür:Saçmalardan seçmeler şiire yakın kafiyeli bir atmasyon

Tamamen yaşanmış gerçek hayattan alıntıdır.:)

 Tv de bir programa rastladım

       Geçen gün Tv'ye baktım.
       Keşke bakmaz olaydım.
       TNT'ye bakakaldım.
       MehmetAli'ye orada rastladım.

                         Yeni bir programdı bu.
                         İlgimi çekti bir baktım durumu.
                         Programı izledikçe şaştım.
                         Şaştım şaştım afalladım.

      Bir erkek yayılmış koltuğa.
      Kıro maço arası bir poz konumunda.
      Dizilerdeki jönler gibi
      Kurum kurum kurulmuş koltuğa.

                       Kızlarda dizilmiş arkasına
                       Türlü türlü saçmalıklar bir arada.
                       İsmail Türüt de konuk bu arada.
                       Mehmet Ali gül geç yapıyor kendi çapında.

     Önce bir kız yüzük hediye ediyor çocuğa.
     Saçma geliyor herkese, bence de bu mantıklıca
     Sonra kız açıklıyor sebebini
     Tek taşımı kendim aldım diyor kurumluca.

                     Bir sonraki ne hediye ediyor dersiniz.
                     Masaj yağı çıkıyor afederssiniz.
                     Sonra geyikler dönüyor tabi.
                     Kızın niyeti gayet ciddi tabi.:P:)

     Sonra yeteneklerini sergiliyorlar.
     Kimi roman oynuyor
     Kimi göbek atıyor
     Bir birinden iğrenç o danslar seyrediliyor.

                    Şaştım kaldım bakakaldım.
                    Güzel ülkemde bunlara da rastladım.
                    TNT filmlerini severdim.
                    Şimdi bu programla seviyeye şaştım.

    Suçlu kim bilemedim.
    Programı kimler izler bilemedim.
    Bende şaşırıp izlediysem
    Belki de amaç budur dedim.

                   Tv böyle imiş arkadaşlar.
                   Son günlerde bana hep net paklar.
                   Ne zaman Tv ye baksam
                   Bütün saçmalıklar bana bakar.


17 yorum:

  1. hahaha
    yazık sana huyumcum
    bu kafayla doktora gitsen sana 3 gün rapor yazar gerçi o zaman da bütün gün evde oturup tv seyretmek zorunda kalırsın. yok yok şiire devam en iyi terapi :)

    YanıtlaSil
  2. Bencede iyi dimi bu terapi yöntemi arada öle geyik olsun diye bi yazıyorum sorma.:)Buraya yazsam şok olursunuz ondan fazla açılmıyorum.:)Bu kadarı bile kafi geldi deli olduğuma inanmanıza sanırım:):)ihehe:P

    YanıtlaSil
  3. :))) sana tek diyeceğim halk içinde mali diye bilinen o adamdan uzak dur!

    YanıtlaSil
  4. Pek yakın olduğumuz söylenemez zaten:):)Şok oldum ya program iğrenç ötesiydi.Zaten sonunu izleyemedim.:))Dayanamadım daha fazla.

    YanıtlaSil
  5. aynen tv de hiç kaliteli birşey yok:S

    YanıtlaSil
  6. Evet malesef:SÇok nadiiren bir filme denk gelirsem izler oldum.Arada birde haberlere bakıyorum o kadar.:S

    YanıtlaSil
  7. :))))yaa bak sen şiir, taşlama, haşlama iyi beceriyorsun sahiden de. çok da eğlenceli.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Seviyorum böyle dalga geçmeyi eğlenceli oluyor.:)Bunu düz yazıyla yazsam epey ciddi kalacaktı.:):)

    YanıtlaSil
  9. Belki bir mizah sayfası açarız da ben orda çizerim..

    YanıtlaSil
  10. manyak bacım bön bön bakıp kalacağına kanalı çevir,national'da orangutanların çiftleşmesini izle daha iyi :D

    YanıtlaSil
  11. Yoooğk yoooğğğk
    Ben kafiyeliyi beceremicim. :P

    YanıtlaSil
  12. Profösör olabilir aslında mizahla çok ilgiliyimdir.:)Ama siz benim mizah anlayışımı nasıl bulursunuz bilemem:)Ben genelde çizimde zorlanıyorum karikatürde çizerdim kendi çapımda metinlerini yazmak kolay oluyor da işte çizim mesele:):)Onuda siz çözersiniz süper olur.Çiizmleriniz süper blogunuzu takip ediyorum.:)

    Hayal@Ya şok oldum okuldan zaten bi geldim yemek telaşı falan zaten kafam da şişmiş baka kaldım:))

    Liella:Canım ben sana öğretecem sen mükemmeli arama saçma sapan yaz işte uydur sonra düzelir onlar.Ama serbest kafiyesiz daha rahat yazıyorum diyorsan kafiyeye hiç bulaşma ben düz yazıda bile çoğu zaman kurtulamıyorum.Cümlelerim bile devrik benim:):)

    YanıtlaSil
  13. Satırlar bitti ben hala gülüyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Ne mutlu bana sizi güldürebildimse.:)Yenilerini yazacağım. zaten bu tarz yazmak özellikle bir hobi benim için.:)

    YanıtlaSil
  15. neden kitap çıkarmıyorsun ..yapmalısın çıkarmalısın..


    o programa merak nedeniyle baktım 10 dk dayanabildim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Kitap düşünüyorumda kendime sadece okunur mu bilmem.:)

      Sil
  16. kim bilir kaç baskı yaparsın bende onu bilmiyorum :))

    YanıtlaSil