Sayfalar

8 Şubat 2011 Salı

Açlık Oyunları

        
    Bu tatilde bir seri okudum ki size tavsiye etmeden geçemeyeceğim.Kitaplar kardeşime aitti.Güzel demişti bende bir okumaya başladımsa bir daha elimden bırakamadım.İlk kitabın adı Açlık oyunları 2.si Ateşi yakalamak Sonuncusu ise Alaycı kuş.Kesinlikle süper bir kurgusu var.Yazarın bu romanı nasıl yazabildiği merak edenler için önsöz de açıklamasını yapmış roma ve mitolojideki öğelerden daha çocukken etkilendiğini ve bu romanıda o sayede yazdığını söylüyor.Kurgu hayal ürünü bir ülkede geçse de ben romanın içinde kendimi ve dünyanın şuan ki düzenini bulabildim.

    Savaş oyun hepsi bir arada açlık zenginlik fakirlik en önemlisi tabiki aşk bu konuları öyle bir işlemiş ki elinizden bırakamıyor merak etmeden duramıyorsunuz.Hepsini bir çırpıda okudum.Arada bir çeviriden mi kaynaklı bilmiyorum anlaşılmayan bir kaç noktaya taksamda çok mühim ayrıntılar değildi.Panem halkının açlıkla mücadelesi Capitoldeki gücün  tüm mıntıkaları sömürgesi altında tutması aslında çok tanıdık.Hem eleştirel hem mistik kısacası harika bir kitap serisi.

18 yorum:

  1. Kitabın ilk serisini çok daha büyük bir heyecanla okuduğumu itiraf etmeliyim.Atraksiyon daha boldu sanki:)
    Sürükleyici,kolayca bitirilebilen kitap serisini ben de tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. Bir sene araliklarla çıkan kitaplar... Film uyarlamasıda bu sene yapılacağı haberi var... Kazanmak;ün...Kaybetmek;ölüm... (*-*) Kaatniss Everdeen, Peeta Mallark... etkilemişti çok...

    YanıtlaSil
  3. ezgilimelodi:İlk kitap daha bir etkiliyor insanı haklısın sonrası daha çok ne olacak merakıyla okunuyor:)

    Aleda:Filme de gitmeli o zaman. okurken filmi olsa nasıl bir şey olur diye düşünmüştüm.Ama kitap kadar iyi yansıtamaz sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Bunları kim okusa bayılıyor. Alacağım ben de yakında :)

    YanıtlaSil
  5. Şuanda kardeşim okuyor bi elinden bırakamadı hoş bende aynı durumdaydım:)Bitirsinde birlikte bir şeyler yapalım diye bekliyorum.:)Al bencede güzel bir kurgusu ve sürükleyici bir anlatımı var.

    YanıtlaSil
  6. :) süper bir seri fakat son kitap çok ağır gidiyor

    YanıtlaSil
  7. Haklısın 3.kitap diğerlerine göre ağır gidiyor.

    YanıtlaSil
  8. her kitap tanıtımında okunmayı bekleyen kitaplarım geliyor aklıma :S

    YanıtlaSil
  9. Benimde var daha ama yenilerine sulanmadan da edemiyorum işte:S

    YanıtlaSil
  10. bende okumuştum bu seriyi biliyosun huyumcum,hatta eski blogumda uzun uzun bahsetmiştim,filminin çekileceğini duyduğumda çok heycanlanmıştım,hala aynı heycanla bekliyorum...Okuduğum en iyi kitaplardan biri..ya sanki kitap okumadım film izledim,kitabı düşünüyorum ama gözümün önünde sahneler var :S

    YanıtlaSil
  11. Doğru sende okumuştun.Bak unutmuşum benimde gözümde sahneler var umarım film sahneleri daha iyi olurda yada yerine oturur da kafamdakileri bozmaz.:)

    YanıtlaSil
  12. hıc duymamıstım bu kıtapları, defterıme not alıyorum . bende okumak ıstedım. umarım kalın degıllerdır. :)

    YanıtlaSil
  13. Ortalama 350 sayfalık kitaplar.:)Ama ilk 2 kitabı özellikle sürükleyici 3. de meraktan okutturuyor kendini.:)

    YanıtlaSil
  14. 3.yü çıktığı gibi bütün d&r'larda aramıştım. ama gittiğim 3 tanesinde de bitmişti. Sonra başka kitaplara da baktım, yine yok. En son bi arkadaşımda buldum. Çok beğenildiler gerçekten ama hak ediyor bence. Minibüste bile okuduğumu bilirim merak edip:)

    YanıtlaSil
  15. vay hiç okumadım.
    bakayım bi.

    YanıtlaSil
  16. JG:Valla evde bütün gün kitap okudum hayattan koptum resmen okurken.:)İyiki çalıştığım zamanlarda okumamışım zor olurdu.:)

    Deep::)Tmm oku yorumunu merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
  17. yaz tatilimi geçireceğim kitabımı bulmuş oldum..teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kitaptır gerçekten tavsiye ederim.

      Sil