Sayfalar

13 Şubat 2011 Pazar

Artık evinde:)

         Tatil sona erdi ve korktuğumuz bitmesini istemediğimiz gerçek yarın başlıyor.Face de paylaşmışlar "
"Evet bende evime dönmüş bulunmaktayım.Soğuk ama gururlu evim akşam saatlerinde benim eve gelmemle ısınmaya başladı.:)Gururu aynen devam ediyor.Benden almış:P
        Eve bir geldim dolapta hiç bir şey yok tabiki.Artık buzluktan buldum bir şeyler.Dolaba koymama rağmen bozulan yiyeceklerde cabası neyse yarın alış veriş yolu gözüktü bana.Artık daha çok paylaşımlarda bulunacağımı umarak.Bu kısa bilgilendirici saçma sapan yazıma son veriyorum.Yeni saçmalıklarıma ilerleyen günlerde devam edeceğim.

17 yorum:

  1. HOŞGELDİN HUYUM!
    ikinci yarıyıl hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk canım inşallah hayırlı olur.Başladık mı gerisi gelir.:)

    YanıtlaSil
  3. yeni bir başlangıç.. umarım güzel devam eder :)

    YanıtlaSil
  4. Gururlu ev haha güzelmiş.Bence pes edicek yakındır.Sen şimdilik battaniyene sarılarak tavrını koy ona:D

    YanıtlaSil
  5. Soğuk ama gururlu ev :))
    Alemsin huyum.

    YanıtlaSil
  6. :) hoşgeldin evine.
    sabah ilk ders için kolaylıklar.
    :)

    YanıtlaSil
  7. iş başa düştü yine anlaşılan kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  8. Bozuk anksiyete:İnşallah bugün yoğun bir şekilde başladık bakalım.

    Pınar:Neyseki ısınmış.:)

    Francesca:Huyum kurusun :):)

    Hemera:Hoşbulduk:)

    Deep:Saol yeni gördüm yorumu ilk günü atlattık özlemişim çocukları.:)

    inanırsak:Teşekkür ederim.Hemde bir yoğun başladıki sorma.

    YanıtlaSil
  9. vahh benim canım bacım vahh,demek dolap tam takır-kuru bakır ;)

    YanıtlaSil
  10. Bugün bişiler aldım ama daha eksikler vardı taşıyamam diye sabah alacam birazını.

    YanıtlaSil
  11. :):)Bende tam sana yorum yazmıştım.Sonra yorumunu gördüm.:)

    YanıtlaSil
  12. :)okudum. biliyom ciciş :)

    YanıtlaSil
  13. anlaşıldı tamam ciciş deep:):)keyifler yerinde bakıyorumda:)

    YanıtlaSil
  14. benden de bu post gelsin okuyuculara;

    Gözlerimi kapadım. Sağım solum sobe dedim. Saklnmayan ebe demeye kalmadan gözlerimi açtığımda ortalık in cin top oynuyordu. Ama ben gittim ilk önce O'nu elimle koymuş gibi saklandığı yerde buldum. Sobeledim. Çünkü saklambaç oynarken benim de saklandığım yerdi orası. Ebeliği değişimli olarak biz ikimiz yapıyorduk. İkimiz de değişimli olarak sobeleniyorduk. Oyun böyle sonsuza kadar devam ediyordu. Diğer çocuklar ise birer figüran gibiydiler...

    YanıtlaSil