Sayfalar

8 Şubat 2011 Salı

Ben bir çizgi karakter olsaydım.(mim)

Deep ve liella beni mimlemiş.Hala bir çizgi film sever olarak.Severek cevaplayacağım bu mimi.
Mim konusu:Hangi çizgi film karakteri olmak isterdiniz?

 Çocukluğumda en sevdiğim karakterlerden biridir Casper.Şimdilerde bir bilgisayar markası:P:)İlkokulda mavi önlüklerimizle sırada beklerken yanımda kimse olmadığını gördüğü halde yanın boş mu diye soran arkadaşlara hayalet casper var görmüyor musun diye kendi çapımda espirili bir yanıt verirdim.Sonralarda bu durum aklıma geldiğinde şu anki hallerim çocukluğuma dayanıyormuş diye düşünüyorum.:)Casper benimle özdeşleşmiş bir karakterdir.Onun kadar sevimli olmasam da sinir bozan o saf   iyi niyetini almışım maalesef.:s
 Hala yayınlansa gene izlerim yaa.Çok severdim bu çizgi filmi sabahları erken yayınlandığı için sırf izlemek için uyanırdım.Kendisi çok zeki bir dedektiftir.Ama aslında arkadaki fotoğraftaki gibi büyük olmasına rağmen kendisini gizlemek için çocuk haline dönüşür.İki halide sevimliydi :)E bide yakışlı tabi:)Dedektif olmayı isterdim doğrusu ah ahh.:)
 Tenten hayran olduğum bir karakter daha.Hem mütevazi hemde zeki bir insandı.Dedektif olmayı isteyemeyecek kadar büyüsemde. bayan dedektif  niye yok yaa:S
 Burda olmak istediğim bir karakter yok ama bu şartlarda yaşamak isterdim.Teknolojiyle haşır neşir bir dünya.Hem fena mı olur dimi.:)
 Yaramaz nils ceza olarak küçülür ve sonrası eziyet ettiği hayvalardan biri olan kuşun sırtında tüm dünyayı neredeyse dolaşır.işte nils gibi dünyayı dolaşmak isterdim.Güzel olurdu.:)
               woody ya bana çok dertsiz tasasız görünür.Onun gibi hayata  gülmek biraz da dalgacı olmak güzel olur.:)
Farkettim ki hiç cinsimden bir karakter seçmemişim.Severdim bu kızcağızı.Biraz dertli bir hayatı vardı ama hayallere dalar unuturdu her şeyi.Evet evet unutma kısmı bana da iyi gelir.:):)




   Mimlenen kahramanlara gelince:ofelya,xavinin görümcesi,S.ribel,Hayal@,profösör,drukiyyes,Zeynep özmen,eowyn,Hepbirenk,girly,hayal meyal,ezgili melodi,pınar,körebe,inanırsakolurbence,bozuk anksiyete,Budeliçocuk

18 yorum:

  1. o sondaki kız Sophie miydi neydi:) yanlış hatırlıyor da olabilirim ismini gerçi ama ben de severdim o çizgi filmi:)

    YanıtlaSil
  2. ya şu sondaki kızın adı neydi hayal meyal hatırlıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Nils,
    bu çizgi filmi ilk kez duydum..Garipsedim kendimi itiraf edeyim :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel.
    hayalet casper esprisi de.
    nils, woody, jetgiller.
    veee tenten.

    iyiniyetin, unutmak.

    çok tatlı bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler mim için:))Cevaplıyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  6. francesca:Evet hala çok severim.:)

    Herbirenk:Kendime çok güldüm evet sensinde yanlış yazmışım:)Bundan sonra sana hepbirenk diyeyim bari:)):)

    JG:Anna imiş adı bende unutmuştum.:)

    girly:Yeşil çatıların kızı annaymış çizgi filmin adı o zaman adıda annaymış demekki.Unutmuşum bende.

    ofelya çizgi filmin adını hatırlamıyorumda çocuğun adı nilsdi.çok yaramaz hayvanlara falan zarar verirdi.Sonra küçüldü böyle ceza olarak .:)

    Deep:Tekrar izleyesim geldi.Keşke tekrar yayınlasalar ne güzel çizgi filmlerdi ya:):)

    Ezgilimelodi:Bekliyorum bayılıyorum çizgi film karakterlerine:))

    YanıtlaSil
  7. aaaaaa ama sende bütün çizgi film artislerini saymışsın olmazki böle canım,birini seçecen artık ;) ama bacım bence sen en iyisiii garfield ol,onun pofidik minderin üstünde yatmasına bayılıyorum,uyku için ders kaçırdığın için uygun gördüm :))

    YanıtlaSil
  8. Valla seçemedim :)Garfield da düşünmüştüm itiraf edeyim.:)Bencede uygun görünüyor.:):)

    YanıtlaSil
  9. Ayy casper onuda çok severdim ben.Senin sayfana gelince hep böyle çocukluğum geliyo aklıma nedense:) mutlu oluyorum:)

    YanıtlaSil
  10. pınar:Mutlu olmana sevindim.Ruhum biraz çocuksudur benim ondan olabilir.:)

    YanıtlaSil
  11. tamam huyumkurusun sen bana hepbirenk de:)gönüller bir olsun ben biraz rahatsızım bu günlerde düzelir düzelmez mim'i yanıtlayacağım:)

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun tabiki ne zaman istersen hepbirenk:):)

    YanıtlaSil
  13. hepsi de sevdiğim, bağımlısı olduğum karakterler :)
    bu arada mimlendiğimi yeni fark ediyorum, yeni internete kavuştum; neler yazdınız diye bakarken gördüm, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  14. Hmm haber vermem lazımdıda benim kabahatim.:)Nete kavuşmana sevindim.Görüşürüz o halde:)

    YanıtlaSil
  15. Sondaki kızı ben de pek severdim, çok üzülürdüm onun için. Adı neydi? Havuçlu bir şeydi sanki =)

    YanıtlaSil
  16. İsmini bende hatırlayamadım.:)

    YanıtlaSil