Sayfalar

1 Şubat 2011 Salı

kişisel durumu:Tatilde:):)

Ankaradayım 2. evinde ailemin yanındayım ,huzurluyum ve mutluyum.Yalnızlık namına çektiğim sıkıntılar iş sıkıntıları vs hepsi yok oldular.Kısa bir süre içinde olsa bu anların keyfini çıkarıyorum.Gene bizim evin halleri geyiklerimiz mevcut.Her gün bir posta belki de daha fazla kahkahalar yükselen bu evi özlememek mümkün olmuyor.Bu sebeple mümkün olduğunca nette az vakit geçirip bizimkilerle takılıyorum.Blog yazmaya yada okumaya pek vaktim olmuyor, ara ara girip bir bakıp çıkabiliyorum sadece.Şimdilik bash bash ama ilerleyen günlerde daha sık gireceğimi tahmin ediyorum.Hoşçakalın:)

18 yorum:

  1. iyi tatiller, görüşrüz o halde :)

    YanıtlaSil
  2. Ailene bir blogdaşından selamlar, huzurlar, mutluluklar. eviniz bereketlensin. Şenlensin. Duamız budur...

    YanıtlaSil
  3. Handan teşekkürler:)

    Hayal meyal:Görüşürüz.Teşekkürler:)

    Profösör Duanız inşallah kabul olur teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ooh mis, anne baba şevkati gibisi yok:) Bol bol dinlen sen de benim gibi, öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  5. İnsanın evi gibisi yok dimi? Bol huzurlu, bol kahkahalı tatiller :)

    YanıtlaSil
  6. "Melancholy" isimli videoyu ve bu videoya verdiğim başlığı düşünerek yorumlarınızı sayfamda bekliyorum. Merakımı bağışlayın lütfen..

    YanıtlaSil
  7. ooff tatil yapmak ne güzel di mi?
    gıcık bir tavsiye ama :/ bence çalıştığın günlerin kıymeti bilinmeli

    YanıtlaSil
  8. oh ohh iyi eğlenceler kuşum,tatilin keyfini çıkar;) müsait bi zamanda görüşelim sen gitmeden ;)

    YanıtlaSil
  9. Pınar:Evet gerçekten öyle teşekkür ederim.:)

    Profösör tamam bir bakayım:)

    Bozuk anksiyete:Onunda kıymetini biliyorum tabiki.:)

    Hayal:Tamam caım görüşelim hafta sonu olabilir.Bana her zaman uygun.

    YanıtlaSil
  10. Biri tatil mi dedi :)))
    merhaba, ben de yeni geldim buralara :)
    Offfff, süper bişey yapıyorsun ;) iyi tatiller, bol bol tembellikler dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. girly:Bende özledim bir türlü nete giremiyorum.Ara ara az girebiliyorum:S

    eowyn_f:Hoşgeldin valla çok iyi oluyor tatil tşk ederim.

    YanıtlaSil
  12. Oh oh hadi ailenle oturmanın keyfini çıkar biraz :)

    YanıtlaSil