Sayfalar

20 Şubat 2011 Pazar

Korkunun Ecele Faydası Yok(Mim)

        Bu aralar ne yazı yazasım ne de okuyasım var blogları ama genede okumaya çalışıyorum bazı bazı.İş yoğunluğu mu başka bir şey mi bilmiyorum.Canım istemiyor nedenini bende bilmiyorum.Depresyonda mıyım acaba:):)Bir mim vardı yazmam gereken şimdi onu yazacağım 3 4 kez yazmak istedim cümleler takıldı boğazıma evet şimdi yazıyorum korkmayın eğlenceli bir mim olacak.

Mim konusu:Batıl inançlarımız
Sevgili francesca beni mimlemişti severek yazacağımı söylemiştim.Evet şimdi başlıyoruz.

Ben öle batıl inançları olan biri değilim.Ama annemin vardı mesala öle inançları.Örneğin terlik evde ters dönmeyecek ölü çıkarmış düzeltin.Hoş ben bunda evi düzgün tutma anlayışının yattığına inanıyorumda neyse:)2. bir inancı ise mesala yerde yatan ki bu genelde kardeşim olur üzerinden geçmeyeceksin çünkü neymiş boyu kısa kalırmış.:)Ve daha bir çok sayabiliriz.
     Francesca korkularından da bahsetmişti.Ben pek korkmam genelde korkutan olmuşumdur.:)Bu bir batıl inanç mı bilmem bebekken çok sıçrayarak uyanırmışım annemle babaannem eskilerin ocak dediği bir yerde hocaya muska yaptırmışlar.Ondan sonra kesilmiş benim sıçramalar.Belkide ondandır kolay kolay korkmayışım.:)
      Size başımdan geçen ilginç anılarımdan bahsediyim.Üniversite yıllarında yurtta kalmıştım sevgili hayal@ bu olayı hatırlayacaktır.:)Günlerden 1 nisandı hangimizin aklına esti bilmiyorum bir şaka yapalım dedik.Bizim odaya sık sık uğrayan bir arkadaş vardı.Tarot falı falan bakardı.Biraz tuhaf bi kızdı görünümüde konuşmalarıda.Bize bir rüyasını anlattı ki sormayın şeytanlı meytanlı tuhaf bi rüyaydı.:)Neyse işte bu arkadaşı bu şakada kullanmaya karar verdik.Şakayı odamızdan bir kaç arkadaşa o anda orada olmayanlardan birilerine yapmaya karar verdik.Tarotçu kız gelecekti ve rüyasını da sanki gerek varmış gibi daha da süsleyerek anlatacaktı ve yardım isteyecekti bizimkiler tabiki tırsacaktı.Bir arkadaşımız vardı dua falan okurdu sevimli bi kız.O yardımcı olmaya çalışıyor bizde bişiler organize ediyoruz dua yazıyor kayboluyor falan:)Bir kısım arkadaşlarımız odaya bile girmedi tırstılar işin komiği şakayı düzenleyenlerde korkmaya başladı.dua okuyan arkadaşı hiç söylemiyorum bile.:)Neyse sonra açıkladık ama herkes korkmuştu ben hariç.Sonra uyuyacaz kimseyi uyku tutmuyor.Kimseden de ses çıkmıyor.:)Neyse lavaboya gittim.Her zamanki gibi kapıyı tıklattım dolu mu boş mu ne bileyim gayet doğal bir davranış yani.Neyse bizim arkadaşmış içerdeki korkmuş kapıyı tıklatmamdan dedim ne yapacaktım hep yaptığımız şey bana bi bağırdı görmeniz lazım.O şaka bayağa bi kötü oldu yani anlayacağınız.
       Bir kerede benim muzurluğum tutmuştu.Bir dönem Gençlik kampında görev aldım.Eğlenceli bir ortamı vardı.Şakalar falan filan.Biz çocukların lideri oluyorduk adımızda liderdi işte.Animasyon dersi veren tiyatrocu bir lider vardı.Genelde ani şakalarla korkutuyordu insanları.Herkesi yani:)Ben korkmadığımı söyledim benle uğraşmaya başladı.Hatta bir skeçlerinde çocuklarla beni canlandırmışlar beni korkutmuşlardı skeçteki beni yani.:)Neyse işte o günlerde herkes ondan bir şeyler bekliyor aniden çıkabilir korkutabilir diye.Ki yapıyor zaten.Çadırlarda kalınıyor bizde kız çadırlarından sorumluyuz.Arkada bir adam silüeti görmüşler biz bayan liderlerle yürürken öle dediler.Neyse herkes tırstı diyolarki gidip bakalım ama hepside korkuyor.Tamam dedim ben bakarım.Gittim arkayı dolaştım kimse yoktu onlarda çadırın içine girdiler.Çadır dediğim 12 ranzanın sığdığı büyüklükte.Bir önde birde arkasında kapısı var.Bunlar çadırın içinde ben arkaları dolaştım.O anda bir cinlik geldi aklıma şeytan mı dürttü bilmem.:)arka kapıdan içeri doğru elimdeki dosyayla ittim kapı oynayınca bez zaten bunlar çığlık çığlığa bağırmaya kaçmaya başladılar bende peşlerinden koşuyorum deliler ben olduğumu sonra fark ettiler ama öle bi korkmuşlar ki hala koşuyorlar benim diyorum neyse sonra durdular.:)Bu olaydan sonra iyice namım yürüdü derler ya öle oldu.Aslında ben köpeklerden falan korkarım.Banada bir güven geldiki toz kondurmuyorum kendime üzerime böcek falan atıyor animatörümüz, hiç alıp atıyorum falan şimdi olsa atamam yani.:)Güzel günlerdi yazarken bile eğlendim.:)
         İşte bu en güzel korku hikayesi sanırım.Benim daha öncede söylemiştim bir kız kardeşim var benden 2 yaş küçük arkadaş gibiyizdir.Bir gün genel sohbetlerimizden birini yapıyoruz.O bazen benim yanıma uzanır gece muhabbetleri yaparız.Gene öyle bir gündü.Sohbetimizi yaptık o tuvalete gitti gelecek misin dedi yok dedim.:)Ama o zaman için ihtiyacım yoktu sonra kalktım arkasından bende gittim aynada salon her yer karanlık bizimkiler uyuyor falan.Saçımı topluyorum.Kardeşimde çıkmış lavabodan karanlıkta elleri havada duran bir silüet gördü tabi.:)huyum abla sen misin dedi.Sesim nedense çıkmadı hala saçımla uğraşıyorum.Bir daha seslendi falan çıkmadı sesim diyeceksiniz ki bilerek yapmışsındır yok valla bilerek yapmadım.:)Benden cevap alamayınca nasıl koşarak gitti aradaki lambayı yaktı.Dualar okumaya başlamış çok komikti yüzünün hali.Tabi bana kızmayı da ihmal etmedi.Ben gülme krizinde tabi.:)
           Bir seferinde de ben tırstım bu kadar milletin vebalini alırsam olacağıda buydu.Ben korku filmlerini çok severim.Korkmadan da izlerim gece gündüz fark etmez.:)Sinemaya elm sokağı kabusunu izlemeye gittim.:)Çocukken izlemem yasaktı o yüzden daha bi hoşuma gidiyor izlemesi.Sinemada ben bileti alırken en azından 5 6 kişi almış görünüyordu bilet.ama gittim salonda kimse yok tek başıma kaldım.Film ne güzel tek başıma izliyorumda korkmuyorumda yani film korku filmi.:)ara falan da olmadı tabi.En son filmden çıkıcam artık.Gittim kapıya kapı açılmadı.İşte o an tırstım arkadaşlar.:)Sonra dışarıdan görevli açtı çıktım.:)
        Evet şimdilik aklıma gelen korku hikayeleri bunlar ileride daha güzellerini yaşamak dileğiyle.İyi korkular.:)Allah gerçek korku yaşatmasın ne diyelim böyle olduktan sonra korku sevimli bir şey.:)

Mimlenenler:Çoğu kişi yaptı bu mimi galiba yapmak isteyip de yapmayan kaldıysa buyursun mimledim onu.:)

8 yorum:

  1. uyku tutmamıştı sayende güldüm :))
    üzerine böcek atan animatör ne Allah aşkına?
    o nasıl bir zihniyet!
    korku filmine tek başına gitme cesaretini göstermende ben de ayrıca saygı uyandırdı :)

    YanıtlaSil
  2. Korkmuyorum dedim ya ondan üzerime geldi işte.ay keşke korksaymışım dedim sürekli ne yapacak diye tetikte olmaktansa.:)Bide çok değişik bi insandı karanlıkta birden ortaya çıkar bisikletiyle (ağaçlık bi alan orası)üzerine yastık atar birden korkarsın.:)İlk başta yadırgamıştıkta sonra alıştık.:)Korku filmlerine hep giderim evde tekde çok izledim.:)

    YanıtlaSil
  3. korku filmine tek başıma gitsem herhalde çıkışta beni koltukla yekpare, sarmaş dolaş bir halde bulurlar.
    bulurlar diyorum çünkü muhtemelen kalkıpta çıkış kapısına kadar yürüyemem.
    küçükken bana da yasaktı elm sokağı kabusu
    evet ya bildiğin yasaktı bak şimdi hatırladım :)

    YanıtlaSil
  4. Oda bişey mi türk filmi şeytan bile yasaktı ama işin komiği tek korktuğum korku filmi o oldu:)

    YanıtlaSil