Sayfalar

15 Şubat 2011 Salı

Okuduklarım ve okuyacaklarım...

        Bugün okulun kurul toplantısı vardı.Toplantılar sıkıcı olur evet ama bizim okul biraz daha keyifli götürüyor bu işi.Sağ olsun müdürümüz okul ortamımız espiriye müsait.Toplantıda hatırladığım bir cümle bunu size iyi ifade eder sanırım"önümüzdeki maçlara bakacaz "Evet bu tam olarak müdürün ağzından çıkan bir cümledir.Neyse toplantı bitti dönem başladı.Yorucu yoğun günler ilk günden beni sardı.Seviyorum okulumu öğrencilerimi bide kendimi:P
    Alla alla ben ne yazacaktım diye düşünmeye başladım yazıya başlarken karar vermiştim neydi neydi biri kafamın içine girip söylesin yaa...Neyse artık uçtu bir kere...Madem ki uçtu tatilde okuduğum kitaplardan bahsedeyim sizlere.
      Bu kitabı bir okumaya başladım.Kardeşimin kitabıydı gene özellikle onlarınkini okuyup orda bitiriyorum ki taşıma derdi olmasın .Neyse okuyup bitirmekti amacım.Hiç zorlanmadan bitirdim çünkü çok akıcı ve güzel bir kitaptı.Aynı yazarın uçurtma avcısı kitabını da okumuştum oda beni derinden etkilemişti.Buda ondan aşağı kalmadı yani.Okurken bir ağlama başladı ki bende sormayın duygusuz ruhsuz bir kız kardeşim var onun maskarası oldum daha kitabın başında ağlamaya başlamış diye alay etti benle.Olsun rahat rahat ağladım ben.
     Kitap Afganistan da geçiyor.Hem Afganistan halkının yaşadıkları hakkında gerçekçi bir fikrir ediniyor hemde anlatılan hikayeye kaptırıyorsunuz kendinizi. Onların yerine kendinizi koyuyor; dünyada neler yaşandığına, çaresizliğe lanet okuyorsunuz.Kadın olmak Türkiyede de zorda orada kaç kat daha zor.Orada yaşayan bir kadın olmayı hiç istemezdim.Bu farkındalıkla Afganistanda yaşamak zorunda kalsam ne yapardım bilmiyorum.
 Kitabın adı :Bin Muhteşem Güneş 

    Birde A Z ye seri cinayetler diye bir kitap okudum.Yarısına gelmiştim ama taşımadım yanımda Ankarada kaldı.Bitiremedim çünkü o kadar vahşeti üst üste okumak biraz zor geldi.Daha sonra devam edeceğim.Bilgilendirici bir kitap.Ama bir roman yada olay örgüsü olmadığı için harf harf isim isim okuyabiliyorsunuz.O yüzden yarıda bırakmam sorun olmadı.Daha sonra okuyacağım.Ne sadist insanlar var şu dünyada...

       Şimdi yolda başladığım bir kitabı okuyorum.Adı:Paranoya(Tami Hoag) güzel ilerliyor bakalım neler olacak.:):)

       Bu arada milenyum serisinin 3. kitabı olan "Arı kovanına çomak sokan kız "çıkmış. Kitapçıda görünce şok oldum. Kardeşim satın aldı ondan alıp okuyacam onuda. Ne otlakçı oldum şu günlerde yahu.:)1. kitap Ejderha dövmeli kızdı.Çok beğenerek okumuştum onuda.Bugünlük benden bu kadar.Okuduktan sonra yorumları mı sizlerle paylaşacağım.

Dip not:Mitolojiyle ilgili bir kitap okumak istiyorum önerisi olanlar varsa yazarlarsa sevinirim.

14 yorum:

  1. sanırım afgan yazarın kitap adında bir yanlışlık olmuş

    YanıtlaSil
  2. Bir yazmışım dalgınlıkla.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. heey. süpersin. ejderha 3'ü hala okumadım ben de.
    :)
    paranoya.
    :)
    hosseini'yi okumadım.
    okumalıymış.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Kar tatili var bugüüüüüüüüüüüüüüüüüüün:)))
    Evdeyim yani:)
    İki kitabı da severek okumuştum.Ama "bin muhteşem güneş"beni çok daha etkilemişti...Ah o eşine nasıl sinir olmuştuuuuuuuuuuum:)

    YanıtlaSil
  5. Deep:Sende süpersin:) Evet aldım paranoyayı okumaya başladım:):) Oku bencede etkileyici bir kitap.

    Ezgilimelodi:Oh ne güzelmiş o öyle başlar başlamaz tatil.Ben maalesef okula gideceğim.Evet bin muhteşem daha etkileyici sanki.Off ne diyosun o eşi olacak adama sinir olduğum kadar hiç bir insana olmamışımdır.

    YanıtlaSil
  6. ?
    paranoyayı benden görüp almadın mı. daha yeni yazdım ya blogumda.

    YanıtlaSil
  7. bin muhteşem güneş'in bir erkek elinden çıkmasına hala hayret ediyorum.
    okurken resmen o genç kadının duygularını,korkularını birebir yaşıyorsun.
    beni okurken çok etkilemiş olan bir kitaptır.

    YanıtlaSil
  8. Deep:Demiştim sana baktım ama elimde çok kitap var diye almamıştım.Sonra senin blogda gördüm aynı gün hatta. kitabı sonra gidip aldım.:)

    Girly:Aynen önce hatta kadın sanmıştım sonra yazar hakkında bilgiyi okuyunca şaşırdım.Bir kadının duygularını çok iyi anlatmış.

    YanıtlaSil
  9. yanlış hatırlıyorsun bak.
    :)
    üstte, oku sen de demişsin.
    okuyup yazmıştım ya.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Orda kastetiğim bin muhteşem güneşti arka arkaya yazınca öyle anlaşıldı sanırım.Biliyorum paranoyayı okuduğunu.Senin blogda görmüştüm hatta ondan sonra gidip aldım zaten beğenmiştim.:)

    YanıtlaSil
  11. Gördüm gördüm teşekkürler.

    YanıtlaSil