Sayfalar

25 Şubat 2011 Cuma

Pozitif Bir Cumaydı

          1.Bugün diyete başlayalı 2 ay oldu.Okulda fark etmeler başladı.Ben zaten kıyafetlerden falan fark etmiştim.:)Mutlu oldum.İlk defa diyet yapan biri olarak bunun bu kadar mutluluk verici olacağını düşünmemiştim.:)
         2.Mutluyum tüm yorgunluğuma yoğunluğuma rağmen bulutların üstünde uçuyorum.Kimse fark ediyor mu bilmiyorum.:)Hmm bide uyuyamıyorum çok uykum olması gerekirken sabah erken uyandım gene.Hayırdır inşallah.:)
         3.Bugün okulda öğretmen arkadaşlardan biri çok sevdiğini söyledi beni.Böyle oy oy gibi sırtımı sıvazladı.Kanı kaynadığı belliydi.:)Diğeride onayladı.Bende sizi seviyorum dedim.Onlarla uyum içinde olmam hoşlarına gidiyor sanırım benden yaşça çok büyük olmaları anlaşmak için engel değil bence.Çok da eğleniyoruz matrak insanlar.:)İşte böyle pozitif bir gündü benim için.Zaten duygular içindeyim.Böyle zamanlar nadirdir keyifli bir hal içindeyim.:)
       4.Bu çocuklara cuma günleri bir haller oluyor.:)Çok yoruldum bittim.Yarın bide veli toplantısı yapacağım.:SEv temizliği çamaşır bulaşığı saymadan da edemeyecem ne çok işim var benim ya:S

10 yorum:

  1. Cuma gunu bize bile bi haller geliyor hocam :)
    Tatil oh mis :)

    YanıtlaSil
  2. :):)Valla tatil en güzeli.Dinlenmek istiyorum .:)

    YanıtlaSil
  3. Yaşasın öğretmenler.. Yaşasın öğretmenleri sevenler..

    YanıtlaSil
  4. Ayy ayyyyy.
    Özlemişimmmm leeennn yazı okumayııııııı.
    Açılınnnnnnn yorum yapicimmmmmm. :)))

    Huyumcum ne diyeti yafu?
    Ye anam ye. Değmez valla kısıtlamaya. :P
    Birde ben neler kaçırdım aşık mı oldun yoksaaam!
    Öğrenciler öledir, bizimde tüm derslerimiz boştu Cuma günü. Çoğ mesudduk. :P

    YanıtlaSil
  5. yap yap liellacım özledik valla nerelerdesin hoş bende pek girip yazı okuyamıyorum.Diyet öle gerekiyo liellacım iyi gidiyo ama.:)Evet aşık oldum sanırım ama dur bakalım çok yeni daha hayırlısı.Hmm bende seviyorum cumaları öğrencilerden bile daha fazla.:)

    YanıtlaSil
  6. Yakında "makyaj yapmaya başladım" dersen hiç şaşırmayacağım huyum :)

    YanıtlaSil
  7. Neden canım niye başlayım ki makyaja:)

    YanıtlaSil
  8. Diyetin arkasından o gelir ya hep, ondan :)

    YanıtlaSil
  9. Canım 2 aydır yapıyorum diyet diyet dediğim daha çok düzenli yaşam.:)

    YanıtlaSil