Sayfalar

23 Şubat 2011 Çarşamba

Sorular (mim)


     Sevgili deep beni mimlemiş bana da yazmak düştü.Teşekkürler deep(film repliği gibi oldu):)Böyle mimleri seviyorum bazen hiç düşünmediğim sorular geliyor.Kendimde verdiğim cevaplara şaşırıyorum.:)

  1. Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:Okumaya geçemeyen öğrencilerimin bana ve kendilerine bir iyilik yapıp okumayı öğrenebilmeleri.:)Düşündüm de hakikaten ne güzel olurdu .:)Bir günde hemde şok olurum şok.:)
  1. Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:Hiç öyle bir şey olmadı ama teknolojik şeylere meraklıyımdır.
  1. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:Hmm aşure için bozmuştum.:)Tatlılar:)
  1. Uğurun var mı?Bir uğurum yok ama çift sayıları tek sayılardan daha uğurlu bulurum.Bunların içinden de 4, 6 ve 8 özellikle.:)
  1. Kendine en yakıştırdığın renk:  Hmm maviyi çok severim ama pembe tonları ve kırmızı yakışır genelde.
  1. En sevdiğin takın:Saatim hiç çıkarmam kolumdan:)Takılar içinde en çok küpeyi severim.
  1. Takıntın:Hmm düşündüm bulamadım.
  1. Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:O anki ruh halime göre değişir bu.Bazen hiç alakasız bir şarkı dilime dolanır söyler dururum istemsiz.:)
  1. Solunda ne var?Kitaplığım.


Mimlenenler:Profösör,liella,drukiyyes,körebe,hayal@,hemera,uyumuycam,K.C.S,girly,eowyn,her(p)birenk:):)

12 yorum:

  1. 1. Bana "sen haklıymışsın" diyie itiraf edilen söz beni şaşırtır.)
    2. Bir ağız mızıkası..
    3. Çikolata
    4. "16" (Aslında bu bir şifredir.
    5. Mor
    6. Takım yok ama anahtarlığım var. mevlana figürlü bir şilt..
    7. Takıntım düzen intizam.
    8. Biz her gece mehtaba çıkardık..
    9. solumda annem var, sağımda eşim..


    10. Teşekkür ederim. Dayanamadım..

    YanıtlaSil
  2. Ben de tersine hiç sevmem çift sayıları. İki mesela, ne bencil bir sayı öyle. 3-5-7'den güzeli var mı be yaa :))

    YanıtlaSil
  3. Profösör mimleme kısmını unutmuşum mimleyecektim sizide mimleyim:)Çok güzel yazmışsınız ne güzel sağınızda eşiniz solunuzda anneniz.:)

    YanıtlaSil
  4. :)) teşekkür ederim huyumkurusun yazacağım en kısa zamanda:))

    hepbirenk;)

    YanıtlaSil
  5. demek iyi bir öğretmensin, o kadar şey varken, öğrencilerinin okumasını bekliyorsun.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim hiç öle düşünmemiştim.:)Umarım iyi bir öğretmenimdir.

    YanıtlaSil
  7. ilk cevaba bittim baya yoruyorlar dimi?=))

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim mim için(:

    YanıtlaSil
  9. CMOS:off hemde nasıl çok yoruluyorum çok.

    K.C.S::):)

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ettim, en kısa zamanda yazıcam :)
    düşündüm de harf harf emeklerinle öğrettiğin alfabeden sonra okumalarını duymak güzel bir duygu olsa gerek, güzel bir iş yapıyorsun; benimse elimden kolay gelsin demek geliyor :))

    YanıtlaSil
  11. :):)Teşekkür ederim.Bekliyorum yazmanı.

    YanıtlaSil