Sayfalar

9 Şubat 2011 Çarşamba

Tron

      Bugün sonunda sinemaya gidebildim.Ben çok seviyorum sinemaya gitmeyi.Ama kardeşimi ikna etmek biraz zor oldu.Benim ufaklık kardeşim gitmişti bu filmi övünce bizde gidelim dedik .Ama beklentilerimi karşılayan bir film olmadı.3D olmasına rağmen çok az sahnesi 3 boyutluydu.Klasik bir bilim kurguydu.Gene de fena değildi.izlenmeyecek bir film olmamakla beraber beklentilerimizin altında bir filmdi.Çocuk filmi daha çok.:)

Filmin konusu:Yazılım şirketinin başında olan bir baba bilgisayar dünyasının içine girer ve bir daha geri dönmez.Daha sonra oğlu onun yanına gidecektir.Çeşitli mücadeleler geçirirler.Filmin ana konusu mükemmeliyetçiliğin pekte iyi bir fikir olmadığı.Birde paralı programlar üretmek yerine bunların halka açık bedava olması gerektiğini anlatılıyor.Bu bedava olayı benimde hoşuma gitti şahsen.:P

Film başlamadan önce film tanıtımı bölümünde verilen bir filmi çok beğendim.Güzele benziyor.Nisanda girecekmiş vizyona.Adını bilmiyorum ama şimdiden gidesim var.:)):)

8 yorum:

  1. O zaman biz de izleyelim. Ama internetten..

    YanıtlaSil
  2. benim gibi sinema özürlü biri için o reklamlar sadece zaman kaybı , sabır testi demekti. oysa ki bi anlamı varmış :p

    YanıtlaSil
  3. gece gece güldürdün.
    :):):)

    YanıtlaSil
  4. Profösör.Siz bilirsiniz izleyin isterseniz.

    Girly:Bazen zaman kaybı olmuyor işte reklama göre değişiyor.:)

    Deep:Neye güldün ki acaba.:)

    YanıtlaSil
  5. 3D diye bende her filme atlıyorum ama boşa para kaybı,3D teknolojisi yapımcılara hala çok pahalı geliyor galiba,bir-iki sahneyle 3D film yaptık diye adamı enayi yerine koyuyorlar...bende testerede çok hayalkırıklığına uğradım...
    yaaa anlamadığım bacım senin bu filmde ne işin var???ben bile bu filme gideceğime ayı yogiye giderim daha iyi :D

    YanıtlaSil
  6. Valla bende gitmeyi düşünmüyordum.Bizim ufaklık gitti çok güzel deyince ona kandık.:)

    YanıtlaSil
  7. Huyumcum 3 boyutlulara karşı uyuzluğum var.
    İçim gıcık gıcık oluyor.

    YanıtlaSil
  8. Hmm yalnız o teknoloji ilerleyecek gibi görünüyor ilerde hologramlar şeklinde izleyecez sanırım.:)
    4 boyutlu daha kötü liella gitmedim ama koltuklar hareket ediyormuş vücudunda bir şeyler geziniyomuş hissi veriyormuş düşün artık o nasıl bir durum olur.:)

    YanıtlaSil