Sayfalar

25 Mart 2011 Cuma

Aile sevgisi

       Bugün hayat bilgisi dersinde konumuz ailemize sevgimizi anlatmakla ilgiliydi.
Soru:Ailenize sevginizi nasıl gösterirsiniz?
Cevaplar:Genelde hediye alırım şeklindeydi.Doğum günü sürprizleri vs.Kimisi yardımcı olurum diyerek örneğin ev işlerinde annesine yardım ederek.Kimisi kardeşiyle oynayarak gösteriyormuş sevgisini.Öperim,seni seviyorum derim diyenlerde oldu.Çok duyarlı gözleri ışıl ışıl bakan ufak tefek ama dersi anlamaya çalışan, dersi dinleyen bir öğrencim var.Çok hassas duygulu bir çocuk. Öyle  ufak tefek birinden beklemeyeceğiniz ölçüde düşünülmüş cümleler kuran bir çocuk.Annesinin ufak bebeği olmasından dolayı ilgilenemediği kendinden küçük iki kardeşine de bakan bu çocuk .(Görseniz çok seversiniz )Ailesi pek ilgilenemiyor ama dersleri kendi çabasıyla götürüyor.Neden mi onu bu kadar anlattım.Çünkü nerdeyse ağlıyordum derste bugün cevapları çok duygulandırdı beni.Aynı soruya dedesine olan sevgisini şu şekilde gösterdiğini anlattı.
_ Dedem rahatsızdı.Hastaneye falan götürüyorlardı.Bizde kalıyordu.Ben çizgi film izliyorum dedem de bakıyordu.O mutlu olsun diye haber açtım dedi.
Öyle gözleri var ve öle iyi niyetli güzel anlattı ki duygulandım.)::)
       Bu ara okuma bayramı için hazırlık yapıyorum.Aklınızda fikirler varsa paylaşırsanız sevinirim.Ront olarak Nil'in "Bütün kızlar toplandık"şimdilik aklımda bakalım zamanla neler ortaya çıkacak.:):)

9 yorum:

  1. alfred hitchcock 'un psycho filmini kırmızı başlıklı kız hikayesine uyarlayabiliriz. mesele büyük kötü kurt, kızıl 'ın büyük annesiymiş. yalnızlıktan öyle bir kişilik oluşturmuş.

    ya da rammstein 'ın sonne klibini izle, bir fikrin olur.

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten ne kadar hassas bir çocukmuş o öyle. Allah kalbini korusunun her daim onun.

    YanıtlaSil
  3. ry hmm benim yazdığım bir çalışma var paylaşacam az sonra çok basit şeyleri bile zor yapıyorlar bakalım ne kadar ne yapabileceğiz.:)Bir izleyim bakalım.

    YanıtlaSil
  4. K.C.S:O gün hep üst üste duygulu şeyler söyledi kerata.:)İnşallah değişmez büyüyünce.

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim sizi ve çocuklarınızı..

    YanıtlaSil
  6. Selam Huyumkurusun, ayrı kaldık pek zaman ayıramıyorum bloga:S nasılsın iyisindir umarım okuma bayramı benim zamanımda yoktu o yüzden uygulanabilir bir fikir midir bilmiyorum ama; çocuklara okuyacakları metinler/hikayeler v.b kura ile belirlenebilir. Beklenmedik bir şeyler onlara bu işi eylenceli kıldırabilir.

    YanıtlaSil
  7. açıldı bloglar. benimki de.
    hadi dön artık.
    :)

    mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler mimler için az kaldı dönecem bloga geri.:)

    YanıtlaSil