Sayfalar

5 Mart 2011 Cumartesi

Bahar(hapşuuu)

   Hapşuuu..... Genelde herkes sever baharı.Bende sevenlerdenim.Ama insan sevenine böyle yapar mı bahar.Hasta ediyorsun beni.Alerjim tutuyor.Burnum boğazım kaşınıyor.Gözlerim yanıyor.Ve en kötüsü sürekli hapşuruk.Bu sene erken geldi bu alerji çiçeklerin açmasını bile bekleyemedi.Bahar ben seni sevdim diye sen de beni sevecek değilsin ya olsun hasta et bakalım...hapşuuuu...

Bahar
Aşk mevsimi derler sana
Çiçekler açmaya kuşlar cıvıldamaya
Senle başlar bahar
Mevsim sen olunca
Kıpır kıpır olur insan
Birine birilerine aşık olmasa da 
Doğaya aşık olur
Hele birde birine aşık olursa
Tadından yenmez olur
Ah bahar alerjim olmasaydı
Daha bir severdim seni
İster istemez zorluk çekiyorum şimdi
Yanımda mendil burnum da kızarıklık
Boğazlarımda kaşıntı
                                                        Olsun seviyorum yine de seni
Çok seviyorum seni bahar
Mevsim sen olunca
Kendimi doğada buluyorum
Havalara kapılıp
Bende seninle coşuyorum
Seni seviyorum bahar
Sen geldin oldu içimizde bahar...

4 yorum:

  1. off tam böyle bi karikatür vardı elimde bi yerlerden arakladığım, yazacaktım ben yaaa :D tam üstüne oldu :D

    YanıtlaSil
  2. Tam senin yazını okuyordum yorumun geldi.)):)Blog bloga karşıymış.:))

    YanıtlaSil
  3. " Çok yaşa Sultanımmmmmmm! "

    YanıtlaSil
  4. Sağolun profösör:)Alah herkese sağlıklı uzun ömür versin.Bir Keloğlan filminde vardı galiba bu replik.

    YanıtlaSil