Sayfalar

20 Mart 2011 Pazar

Bugünlerde böyleyim

        Yazmayı öyle özledim ki ne yazayım bilemez haldeyim.Bu arada gitmek istediğim filmlere gittim.Siyah kuğu filmi beni çok derinden etkiledi.Her sinemada olmadığından biraz gitmem gecikmişti.Ama sonunda gittim iyi ki de gitmişim.Konusu bana göre çok da etkileyici bir konu değildi ama öyle bir işlenmiş ki öyle bir oyunculuk vardı ki etkilenmemek imkansız.Ruhsal bir film olmakla beraber görsellik, sanat filmin her yerinden fışkırıyor.Bazı filmler vardır.Film biter ama sizin içinizde başka bir film devam eder işte öyle bir filmdi bu.Film bitti filmin etkisi sardı bu kez beni.İçsel düşünmeler kendimi sorgulamalar.Filmdeki karaktere kendini benzetmeler falan filan.İşte bir film böyle olmalı bence bittikten sonrada insanı etkilemeye dünya görüşünde kendi içinde bir değişiklik yapmaya itebilmeli.Bayıldım bu filme...
        İkinci olarak da aşk tesadüfleri sever filmine gittim.Ona da  dün gitmiştim.Ağladım ağlamasına oda çok güzel filmmiş.Ben beklemiyordum böyle bir film açıkçası.Kardeşimin tavsiyesi üzerine gittim.Bir ankaralı olarak filme Ankarada değilde Bursada gitmiş olmak da ayrı bir güzeldi benim için.Ankara'yı özlemişim onu fark ettim.Haftaya da gidiyorum Ankaraya bir aile ziyareti yapayım.Kardeşim üniversite sınavına girecek bir moral olayım ona.:)Bu arada otobüs firmalarında bir kampanya var Nilüfer ve Kamil koçta gidiş fiyatına hem gidip hem dönüyorsunuz yani tabi belli şartları var kampanyanın önceden almak gibi.Gitmeyi düşünüyorsanız bir yerlere, değerlendirin derim.
        Bu arada bir kitap fuarı bir de tiyatro ya gidişlerim oldu.Bir puzzle bitirdim.Okumaya geçemeyenlerde ilerlemeler kaydettim.Aşk işleri yolunda çok şükür.İşte böyle şu anlarda işler yolunda bir ara karamsar bir dönem geçirmedim değil.Alınganlıklar falan filan.Şimdi iyiyim ve blogum da açabildim daha da keyifliyim şimdi.Herkese merhaba görüşürüz görüşeceğiz görüşmeliyiz özledim sizleriiii...

8 yorum:

  1. bişey sorucam; the fighter 'ı izledin mi? izlediysen sence de daha iyi değil mi? iki filmin konuları ayrı diyorlar ama bence aynı, iki spor, iki kişi, hedeflerine ulaşmak için yaptıkları...

    ankaradaki sinema salonlarını bilmiyorum ama bursadakiler öyle aman aman değil. en azından istinyepark 'da film izledikten sonra keşke evde izleseydim havası uyandırıyor insanda.

    YanıtlaSil
  2. İzlemedim ama izleyip sana yorumu söyleyim.):):)
    hmm istinyede hiç izlemedim bursada koruparkda izledim.Diğer sinemalarda yoktu.birde carfeurda varmış sanırım.Ankarada da işte çok iyi sinemalarda var orta şekerlerde kötülerde tabi bununla orantılı olarak fiyatlarda değişe biliyor.:)Benim izlediğim sinema fena değildi.Bursadakilere kıyasla iyi yani.):)

    YanıtlaSil
  3. Tekrar yazışmaktan ben de mutlu oldum. Hayatını ham düşünsel, hem duygusal olarak dengede tutmalısın. Önce kendimiz olmalıyız. Kimliğimizi kaybetmeden kişiliğimizi geliştirmeliyiz. olgun insan olmalıyız.

    YanıtlaSil
  4. Çok doğru söylüyorsun profösör.O dengeye sağlamak mühim olan zaten.İnsan çoğu zaman duygularına yenik düşüp mantığını es geçiyor.Bazende sadece mantıkla hareket ediyor yani beyniyle.İkisini dengelemek benim için gerçekten çok zor.Burada bahsettiğimde mükemmelliyetçilik hakkındaydı.Bende fazla mükemmelliyetçi olmaya çalışırım.İnsan hataları kabul edebilmeli bazen hatalarla güzelleştiğimizi bilmeliyiz.Beni bu konuda etkilemişti film.

    YanıtlaSil
  5. puzzle bayılırım. fuar, tiyatro, kitap,filmler. keyfin yerinde sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. :)İyiyim çok şükür yerinde keyfim ara ara bulutlansamda hava gibi işte:):)

    YanıtlaSil
  7. oh oh zaman güzel geçmiş huyum :) nihayet sana yorum yapabiliyorum.

    YanıtlaSil
  8. :):)Sevindim zaten az kalmışız.Herkes kaybolmuş:SYavaş yavaş düzeliyor sanırım.:)

    YanıtlaSil