Sayfalar

10 Mart 2011 Perşembe

Dualarım tuttu tatil oldu.:)

           Çarşamba gününün tatil olacağına o kadar inanmıştım ki. Öncesinde halbuki hiç kar bile yoktu.Hastaydım okula gitmek ölüm gibi geliyordu.Rapor almayı da  sevmiyorum.Hastada olsa çeke çeke gidiyorum okula.Bu yüzdende tatil olsa da dinlensem diyordum.O gün salı günü ,buna o kadar inanmıştım ki çocuklara tatil olursa dersleri ihmal etmeyin dedim.Fotokopi ödevi bile verdim.:)Çocuklarda "Tatil mi olacak?" dediler bir heyecanla. Yok ,bilmiyorum kar yağarsa olur belki diye söylüyorum dedim.):)Ve nitekim akşam saatlerinde başlayan kar, yağdı yağdı sokakları çatıları doldurdu.Ve halada yağıyor.:)İşin iyi tarafı yarında tatilmiş.Bakarsınız bu gidişle cumada tatil olur.
          Öğrenciyken bile bu kadar sevinmezdim kar tatillerine.)::)Neyse işte duam mı tuttu karın yağacağımı vardı bilmiyorum ama isteğim oldu çok mutluyum.:)Ayrıca iyileşmeye de başladım.Boğazlarım düzelmeye başladı.
          Hazır kardan sözü açmışken öğrencilerime mevsimleri anlatıyordum.İlkbahar ayları mart nisan mayıstır.Diye öğretiyoruz ya.Gözleri parlak parlak bakan benim akıllı öğrencim. 
-Öğretmenim mart ayındayız ama hava kış gibi. 
Tabi o tam olarak böle soramadı ama ben anladım bunu demek istediğini.:)İşte böleyken böle akıllı, düşünen çocuklar çok mutlu ediyor beni.Aferin ona...

6 yorum:

  1. geçmiş olsun..bizede tatil oldu.Oysa hiç olmazdı ama cinslik değilmi belki rektörün gidesi yoktur ondan yapmıştır :)

    YanıtlaSil
  2. :):)Orda hava nasıl bilmemde burası tatil olmasa yanmıştık.:)Halada yağıyo cumada tatil olabilir.:)

    YanıtlaSil
  3. ... mart ayı sürpriz yapmış olabilir..

    YanıtlaSil
  4. :):)Profösör ona benzer bir şey söledim bende:):)

    YanıtlaSil
  5. nasıl sevindim bende anlatamam, her yer bembeyaz :))
    bende bir mimin var :)

    YanıtlaSil
  6. Daha tatil bekleme:)
    Bu dönem tatil pek bir az:))

    YanıtlaSil