Sayfalar

5 Mart 2011 Cumartesi

Kader Ajanları


          Bu filme gittiğimde hakkında hiç bir şey bilmiyordum.İlginç olabileceğini düşündüm.Güzel bir filmdi.Tavsiye ederim.Kader ,seçimlerimiz,ve en önemlisi aşkı işleyen bir film.Film ya seçimlerimiz bize ait değilseyi sorguluyor.Örneğin ben öğretmen olmamı kendi seçimim değilde başka birilerinin ayarlaması neticesinde yaşıyorduysam.İşte film bunun üzerine kurgulanmış.İzleyin kaçırmayın derim ben.Ya aşık olduğumuz kişi bizim seçimimiz değilse...
Oyuncular: 
Matt Damon, Emily Blunt, John Slattery, Daniel Dae, Terence Stamp, Anthony Mackie, Shohreh Aghdashloo, Michael Kelly, Laura Kenley, Lauren Hodges, David Alan, Anthony Ruivivar, Anna Kuchma, Liam Ferguson, Joel de, Shane McRae, Uzimann, Purva Bedi, Pedro Pascal, Catherine Murillo, Meghan Andrews, Rhona Fox, Venida Evans, George Aloi, Marty Krzywonos, Chris Kerson, Mike DiGiacinto, Paul Weaver, Sandi Carroll, Debbie Lang, Sonny Vellozzi, Julie Hays, Ramon Flowers, Sarah Bradford, Gregory Lay, John Mitchell, Lawrence R., Jeff Joslin, Eva Kaminsky, Billy Lee, Juan Pablo, Joe Rusnak, Kate Nowlin, Daniel R, Temur Mamisashvili, Christine Lucas, Joe Polito, Brit Whittle, Bart Wilder, Emilio Aquino, Glenn Patrick, Alexandra Trofimenko, Jim Buckley, Caitlin Benya, Scott Duffy

2 yorum:

  1. yazdığın yorumu okudum ve bitirdi beni. mesleğim başkasının kararıydı. ben sanat okuyup ressam olucaktım. ama aşkımm... bilemiyorum.
    çok merak ettim filmi

    YanıtlaSil
  2. İzle bencede pişman olmazsın.:)

    YanıtlaSil