Sayfalar

24 Nisan 2011 Pazar

3 tat 1 doku

 Sevgili deep e francesca beni mimlemişler uzun bir arada sonra bir mim yazmak iyi gelecek bana.:)
 
En sevdiğin 3 görsel:1.Manzara resimleri2.Eski fotoğraflar3.3 Baktıkca farklı şeyler görebildiğim resimler

En sevdiğin 3 ses:1.Doğanın sesi 2.Müzik gitar ve keman sesi 3.Gürültüden sonraki sessizlik

En sevdiğin 3 tat:Tatlıları severim.1.Çok susadıktan sonra içtiğim suyun tadı2.Bitter çikolata3.Üzüm

En sevdiğin 3 koku:1.Sevdiğim kişilerin kokusu2.Bebek kokusu 3.Temizliğin doğanın kokusu

En sevdiğin 3 his:1.Huzurlu bir günde esen serin bir rüzgarın yüzüne çarparken verdiği his.2.Uğraştığım birşeyin başarıya ulaştığını gördüğümdeki his.3.Çok istediğim hayal ettiğim bir şeyin gerçekleştiği anda ki mutluluk

12 yorum:

  1. "baktıkça farklı şeyler görebildiğim resimler", "çok susadıktan sonra içitiğim suyun tadı"..

    güzel, güzeeeeeel :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi pek güzel. iyi ki döndün.
    özel hayatın da yolunda gidiyordur umarım. ama sanki değişmiş gibi hissettim.

    YanıtlaSil
  3. Herşey yolunda eskisi gibi sadece aşk yok artık hayatımda:)Ondan değişmiş gibi gelmiştir.

    YanıtlaSil
  4. anlamıştım. yannışmış demek ki. çabuk bitmiş. daha doğrusu aşk değilmiş.

    YanıtlaSil
  5. Aşk olsa bitmezdi haklısın.Hoş hala sürüncemede ama benim için bitti.

    YanıtlaSil
  6. kız tarafı bitti derse bitmiştir :)

    YanıtlaSil
  7. Haklısın gene.):)Bundan sonra ne yapsa boş:)

    YanıtlaSil
  8. Susadıktan sonra suyun tadı, ne güzel bir tanım öyle :)

    YanıtlaSil
  9. Tşkler francesca ama öyle yani insan susayınca suyun tadı bir başka geliyor.:)

    YanıtlaSil
  10. cevapların çok güzel de eski fotoğraflara bakınca için acımıyor mu bazen?

    YanıtlaSil
  11. Neyin fotoğrafı olduğuna göre değişir o.:)Yitirilmiş kaybedilmişlikler yoksa güzel anıların fotoğrafları güzel geliyor bana.Siyah beyaz fotoğraflar özellikle hoşuma gider.

    YanıtlaSil