Sayfalar

25 Nisan 2011 Pazartesi

Son

Hani hissizleşir ya bazen insan
Ben sana demiştim der bakışları cümleleri
İçinde ne kin vardır ne sevgi
Biten bitmiştir bakmamalı der geri
Göz ucuyla bakar o kişiye
Biraz merak biraz eskiye ait düşünceler
Biten sevgilerin ardından son bakış
Hissizlikle karmakarışık olmuş son çırpınış
Artık fayda etmemektir
Ne sevgi cümleleri nede bu çırpınış
Kaybedince anlayacağını biliyordum der kadının iç sesi
Ne faydaki artık geri dönüş şimdi.
İçimde bittikten sonra anlaşılmış değerin ne kalır kıymeti
Ben çırpınırken nasıl kaldınsa sessiz
Şimdi kalacağım çırpınışlarına bende sessiz

13 yorum:

  1. öle oluyor değil mi. zamanlama hep yanlış oluyor. iki kişinin sevgi ve ilgi göstermede kesişmesi, denk düşmesi zor oluyor. bitiyor. ama bak, bu, yanlış ilişkilerde oluyor. aslında bunu, ilk bikaç günde anlayabilir insan. en başta denklik mi var yoksa bir zorlamayla mı gidiyor ilişki belli olur. hayal kurmamalı. kendi sevgi düşüncemize, düşümüze, karşıdaki kişiyi yakıştırmamalıyız. karşıdaki kişinin düşüncelerini ve bize olan davranışlarını dikkate almalıyız. ona bakmalıyız, dinlemeliyiz. uyup uymadığı çabuk belli olur.

    ama, olsun. hisssizleşme sakın. bi ilişkinin kötü olup bitmesi, sadece o kişi ile ilişkini bağlar. genelleme olamaz.

    YanıtlaSil
  2. Dediğin gibi zorlamamalı ama insan bilemiyor işte.Denemeden bilinmez diyor.Deneyip görüyor gününü:)Gerçi bilmek daha iyi şimdi eminim en azından yürümeyeceğine.Hissizleşebilsem bir dakika durmam aslında ama elimde değil.O yüzden özeniyorum duygularını saklayabilen insanlara ve mantığını daima devrede tutanlara.Baksana ben burda bile duygularımı saklayamıyorum.Aslında hiç bahsetmemekti niyetim ama sen anladın yazılarımdan ruh halimden yansıtmamayı gene beceremedi yani.:)Bende boşverdim gene yansıtıyorum ne varsa içimde.:)

    YanıtlaSil
  3. buyrun burdan yakın..
    hepimize tercüman olmuşsun huyum
    bu arada his yokedilebilen bi kavram değilmiş haberin ola :)

    YanıtlaSil
  4. Girly nasılsın ya yoktun ortalarda hoş bende girmiyodum.Blog kapalı diye mi girememiştin.

    YanıtlaSil
  5. her zaman söylerim; aşk abartılmış bir duygu.

    YanıtlaSil
  6. Olabilir ry bu konuda öyle düşünmeye başladım sanırım.:)

    YanıtlaSil
  7. cok guzel yazmissin huyumkurusun :)

    YanıtlaSil
  8. Ben yokken nolmuş yahu buralara. :P
    Huyumcum şiir falan sjndklnslnmsklsd
    Şiir konusunda kıskancım ben yıaaa=|

    YanıtlaSil
  9. Seni unutmadık.. Bloğunu ihmal etmemelisin..

    YanıtlaSil
  10. demiş ve sözünü tutmuşsun... O tarihten beni sessiz kalmışsın blogda ama yeni seyircilerinin merakı seni geri döndürmeli! :)

    YanıtlaSil
  11. Dönecem ama pek yazasım yok bu ara.

    YanıtlaSil