Sayfalar

28 Temmuz 2011 Perşembe

Eski kasetler


        2 gündür ev temizliği yapıyoruz ne bahar temizliği ne kış buda yaz temizliği işte.Temizlik yaparken evde teyipler için olan kasetler video kasetleri atari kumandaları gibi şu anda tedavülden kalkmak üzere olan bir yığın şey buldum.Şuan da hiç kullanmadığımız istesek kullanabileceğimiz ama cdler vs daha teknolojik olanları elimizin altında olduğundan kullanmadığımız evde yer işgal etmekten başka bir işe yaramayan bu nesneler gene aynı işlevi sürdürüyor.Ne zaman atabiliriz bilmiyorum.
         Hepsinin tozunu alıp geri aynı ücra köşesine yerleştirmiş bulunuyorum.Onların arasında Tarkan'ın ilk kasetlerinden birinin de kapağını buldum.:)Ablam hayranıydı hatırlıyorum kartpostallardan oluşan bir Tarkan defteri bile vardı.O kaset kapağı da ondan yadigar zaten.:)Kasetlerin bazıları üzerine başka şarkılar çekilmiş.Hatta bulamadığım bir tanesinde bizim çocuklukta kasetin üzerine çektiğimiz seslerimizde mevcut.Barış Manço'nun Dağlar dağlarını falan söylemiştik.:)İçinde ne olduğunu bilmediğimiz video kasetleri de bilinmeyen bir zamanda incelenmek üzere gene aynı yerlerine kaldırdım.:)Atari kumandaları da artık bir atarimiz mevcut olmadığından çöpü boyladı.İleride o kasetlerinde akıbeti bilinmez ama ben onların tozunu alırken garip duygular hissettim.İleride CDler flashbellekler bilgisayar vb içinde aynı hisleri taşır mıyım bilinmez.

12 yorum:

  1. Bir kaç ay önce bende kaset dinledim. Aynı senin başına gelen gibi temizlik yaparken çıktı bizim kasetlerde ortaya. İnsan kasetleri görünce bi' tuhad oluyor. Şahsen bana çok şey hatırlatmıştı.

    YanıtlaSil
  2. senin blogdada bir temizlik havası esmiş, blogun adı, görünümü değişmiş, bakıyorum bakıyorum ne zaman üye oldum ki ben "Benim Dünyam" bloguna diyorum:) adrese bakınca anladım:)

    eskiler:) bununla ilgili bir yazım olacak yarın bugün birde coştum 2 yazı yazıverdim:)

    YanıtlaSil
  3. ben müzik kasetlerimi değil ama atari kasetlerimi attım diye çok pişmanım. atarilerin zevki bir başkaymış, onu anladım.

    YanıtlaSil
  4. KCS evet bende aynen öle bi tuhaf oldum bir kaçını temizlik esnasında dinledik.:)

    herbirenk:Evet bi temizlik yaptım burayada.:))

    Ry:Atari kasetleri güzeldi süper marionun uçan versiyonunu kaset bozukluğundan dolayı bitirememiştik hala yanarım.:)Birde kaset değiştirme takas etme falan vardı.Ondan öncede Kara kutu bir atarimiz vardı kasetle çalışmıyodu içinde bir sürü oyun vardı.Onu daha çok özlüyorum.:)Bilgisayar oyunları onların yerini tutmuyor.:S

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle yeniden hoşgeldin :) Yeni görünümü çok iç açıcı olmuş sayfanın. Bu arada ben izleyicin olmaktan çıkmamıştım ama anlamadım nası oldu yeniden takibe aldım hemmen :)
    Kasetlere gelince. Geçen sene bi kırtasiyede ateri bulduk 20 liraya. Aldık hemen, eski kasetleri de piyasaya çıkarıp oynadık baya. Ev arkadaşlarımla joystick kavgası bile yaptık o derece sardı :D Ekrana tuttuğunda nasıl ateş edip ördekleri vurduğunu hala anlamadığım silahın kablosuyla da bizi kedi oynuyo, elimizde silahı görür görmez hemen anlıyo oyun oynucağını :D

    YanıtlaSil
  6. Körebe:Geçen sene çocuklara vermiştim bende bizim atariyi :)Annemle babam çok severlerdi oynamayı ordaki renkli bi tetris oyunu ile doktor marioyu yarışarak oynarlardı.:)Biliyorum o ördek oyununu vur vur bitmiyor:))Kedi bile oyunuyo demek kedili bi oyun vardı onu oynatsaydınız:P :)

    YanıtlaSil
  7. Bu sayfayı yeniden keşfetmiş gibiyim. Hoş geldiniz..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler profösör hoşbulduk.

    YanıtlaSil
  9. bende atari var kaset yok :)

    2 kişilik bir tank oyunu vardı, düşman tankları falan patlatıyordun, özellik topluyordun falan, çok iyidi.

    YanıtlaSil
  10. Bir tank oyunu hatırlıyorum ama o mu bilmem daha hızlı vurmanı özellik alınca bir vuruşta betonu vurmanı falan sağlayan bir oyun vardı.

    YanıtlaSil
  11. evet o oyun. tank 90 'dı galiba adı

    YanıtlaSil
  12. Evet tank 90 dı sen söleyince hatırladım.

    YanıtlaSil