Sayfalar

2 Kasım 2011 Çarşamba

Cennet(Ahmet Enes)(Süper şarkıı)

 Sarkıyı dinlemek için başlığa tıklayınız...
 CENNET(Ahmet ENES)
 
hani fani bu hayat ümit bağlayamam
olmadı diye oturup ağlayamam
gönlü geniş olan sükutu öğrensin
sevgimi yok yere ele bağlayamam
gelir mi diye hayallere sığınamam...
kemale eren kendinden versin

sevdim, kaç kere bilemem
yaşadım, yok inkar edemem
bıktım, senle baş edemem ben
zaman öyle de geçiyor
hayat böyle de bitiyor
ama umudum cennetten

ben dalkavuk olanı hizaya getiremem
sorma bana ben görünmezi göremem
merak eden kendine yönelsin
boş yere kimseyi oyalayıp üzemem
geçici şeylere heves edip üzülemem
fikrim, hevesimi alt etsin

sevdim, kaç kere bilemem
yaşadım, yok inkar edemem
bıktım, senle baş edemem ben
zaman öyle de geçiyor
hayat böyle de bitiyor
aman umudum cennetten

ben gözü görmeyene resim gösteremem
değerimi bilmeze değeri öğretemem
o önce, e haddini öğrensin
biten sevgiye imrenip özenemem
boş sözü duyup düstur edinemem
eden, kendine ah etsin

bildim lakin söylemem
gördüm ama izah edemem
dünya, senle baş edemem ben
zaman öyle de geçecek
hayat böyle de bitecek
e bitsin, umudum cennetten
sevdim, kaç kere bilemem
yaşadım, yok inkar edemem
bıktım, senle baş edemem ben
zaman öyle de geçiyor
hayat böyle de bitiyor
ama umudum cennetten 
Kaydı Yayınla

Sözlerine bayılıyorum.Müziğide bence eğlenceli.Umut veriyo insana.Sürekli dinliyorum.Hergün en az bir kere tavsiye edilir.

11 yorum:

  1. Sanki ben yazmışım :))
    çok güzel şarkı be!

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir paylaşım.. Takipteyim..

    YanıtlaSil
  3. girly tahmin etmiştim seveceğini:)

    Profösör:) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. napıyorsun naber?
    :)
    biraz okudum da, sen geçen yaz kendini üzmüştün biraz. ama yine üzmüşsün. kafan karışıktı. yine kafan karışmış. allam niye yannış kişilere gidiyon ki.

    YanıtlaSil
  5. iyi deep senden nbr kötüydüm evet 1 aydır ama bayram heyecanı ve blog iyi geldi.Yanlış kişilerle ilgisi yok aslında ben zaten kötüydüm o anlarıma yanlış kişileri soktum sadece çözüm değil yanlışı yanlış düzeltmeye çalışmak en büyük hata belkide.

    YanıtlaSil
  6. benim bildiğim en azından hayatına iki adet yanlış kişi soktun. :) ilişki huzurluyken kurulur. o zaman bitmez ki.
    :)
    kötü ilişkiler olacağına yalnız yaşamak daha iyi. illa ilişki gerekmez ki.

    YanıtlaSil
  7. 1 aydır kötü olmamın sebebi bir ilişkim olduğundan değildi.Öle belirgin bir sebebide yoktu.2 kişiyi sokmadım aynı kişinin tekrar girmesine izin verdim.Boşluğuma denk geldi.1 hafta sürmedi hatamı anlamam zaten.:):)Son cümlene katılıyorum zaten öyle.:)

    YanıtlaSil
  8. peki o zaman.
    yazın da hep keyifsizdin sanki.
    şimdi de öle yazmışsın da ondan.
    hayat öle keyifli ki, kendimizi üzvek bişi zor bence bulmak.
    :)

    YanıtlaSil
  9. :)Ben genelde üzgünken ihtiyaç duyuyorum yazmaya.Gerçi denk gelmese dönmezdim daha:)Şuan iyiyim deep bayram coşkusu enerjisi vs enerjiğim gayet.:)

    YanıtlaSil
  10. bayıldım şarkıya .hemen indirip mp3 çalarıma kaydetmeliyim sabah yürüyüşümde bana eşlik edecek çünkü...
    bildim lakin söylemem
    gördüm ama izah edemem
    dünya, senle baş edemem ben
    zaman öyle de geçecek
    hayat böyle de bitecek
    e bitsin, umudum cennetten
    sevdim, kaç kere bilemem
    yaşadım, yok inkar edemem
    bıktım, senle baş edemem ben
    zaman öyle de geçiyor
    hayat böyle de bitiyor
    ama umudum cennetten

    sözlü müzikte sözlere çok önem veririm,melodiyle uyumuna da..Sözsüz müziklerdede anlam katmaya bana verdiği hissiyata..
    bu sözlerede bu beste olurdu..bu besteyede bu ses olurdu..bütnüyle muhteşem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende özellikle sözlerine bayılıyorum bu şarkının.

      Sil