Sayfalar

9 Kasım 2011 Çarşamba

Dönüşüm muhteşem olacaktı...

         Kendi kendime kararlar alıp uygulamamam yeni değil.Hep yaptığım bir şey.Bazen de geç kalınmışta olsa uyguluyorum ve bazen de temelli vazgeçiyorum.Gene böyle bir karar neticesinde bayram dönüşü bu depresyon halinden çıkmış olacaktım.Ama öyle olmadığını görüyorum.Daha eve gireli şurada kaç saat oldu ki 2 saat anca.Ama ben gene yalnızlığın dibine vurmaya doğru ilerliyorum.Bayram benim için güzele yakındı.Ufak tefek benle alakalı pek olmayan ailevi sorunlar olsa da.Özlemler giderildi.Geyikler çevrildi vs vs.Bir bayramdan beklediğim her şey vardı.Her zaman daha azı bile yetmiştir.Ama artık yetmiyor.İnsanlara güvenimi kaybetmekle ilgili savaş veriyorum.Aslında tam olarak buda değil bakış açımı ve kendimi değiştirmekle ilgili savaşım.Sadece kendimi düşünerek yaşamayı başarabildiğim gün.Her şey yoluna girecek.Yani tek yol gibi görünen bu.
          Mesela ben elimdeki eşya çok ağır olmasına rağmen mesafe kısa olur diye taksiye binmedim.Kendimi değil taksiciyi düşündüm.Gene ben pizza isteyecek olsam eve 5 kat çıkmasını istemediğimden pizzacının pizza istemiyorum.Okulda öğrencilerime fazla fedakarlık yapıyorum.Bazen kendimi unutuyorum.Daha aklıma gelmeyen ufak tefek o kadar çok şey var ki.Kendimi geri plana atmayı bırakmalıyım biliyorum.Aslında yardım etmekten mutluyum. Hak etmeyenleri elemeliyim.Son olarak en azından başkalarının ne düşüneceklerini düşünmeyi bırakmak iyi fikir deniyorum.

8 yorum:

  1. kendine müslüman olmayı öğrenmelisin. uygun fiyata bu konuda ders verebilirim :P

    YanıtlaSil
  2. Ders veren çok bana hayat özellikle başlı başına ders veriyor çektire çektire:)İşe yaramıyor ry. Ama eski yazılarıma bakmıştım yazmaya başlamadan önce.Yorumlarına artık katılıyorum.Yani henüz uygulama olmasada düşünce değişimleri başladı.:)Hmm lazım olursa genede ben fiyatı öğreneyim:):)

    YanıtlaSil
  3. canımsın sen benim...
    (ve seni kucakladım)
    @ry dinime küfreden müslüman olsa :)

    YanıtlaSil
  4. Girly özledim ya bende seni kucakladım sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  5. @girlythings; elhamdülillah müslümanım. facebook profilimde bile yazıyor kendine müslüman diye.

    YanıtlaSil
  6. Bildiğin hümanist oldum, hakkeden etmeyen ayırt etmemeye başladım. Baktım zarar görüyorum, bıraktım hakketmeyenleri. Sen de öyle yap.

    YanıtlaSil
  7. Hümanistliğin dozunu abartanlardanım.Yapmaya çalışıyorum.Her ne kadar bölesi beni mutsuz etsede uzun vadede mutlu edecek.

    YanıtlaSil