Sayfalar

22 Kasım 2011 Salı

İştirak?

Neden herkes şaşırtıyor beni
Gerçekleri görmek istemeyişim neden
Oyunlara gelişim
İştirak edişim neden

Gerçekmiş gibi gelen her şeyin
Sona erişinin hüznü bu
İnandığım şeylerin hayal kırıklığına dönüşü bu

Pişman değilim
Üzgün olamayacak kadar alışkınım
Gene de içimde bir kırıklık hakim
İnanmışlığıma kızan beynim sakin
Sakinim her şeye rağmen

Geçmişin tek hatırası yazdıklarım
Unutulmaya yüz tutmuş hatıralarım
Geçmişi unuttum hatalarımı buldum
Artık geleceğe bakıyorum...

19 yorum:

  1. Güzel bir şiir..

    "Genede içimde bir kırıklık hakim" mısraında "Genede" kelimesindeki de takısı ismin de hali değildir. Dahi anlamında kullanıldığından de takısı ayrı yazılsa daha iyi olacaktır. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Asahara dost bulmak belki kolaydır dost kalabilmek önemli olan.

    Profösör Teşekkür ederim yazıp hemen yayınladım dikkat etmedim imla vs saatte epey geçti yazıp yayınladığımda.Teşşekkür ederim uyardığınız için.

    Matias:Umut ettiklerin gerçekleştiğinde bu seferde yeni hayal kırıklıkları doğuruyor.Ne kadar karamsarım bu ara sen bana bakma.:)

    YanıtlaSil
  3. canimcim sabahlari güneş doğmaya başladi mi?

    YanıtlaSil
  4. Oda başlayacak inşallah çok yakında sinemalarda.:):)

    YanıtlaSil
  5. bazen olur oyle..
    hem, prenses pembesi bir dus degilki hayat hep guzel olsun
    arada karamsarlıklara ve karıncalara da yer vermek lazım:)

    YanıtlaSil
  6. Evet aynen öyle bu böyle gitmez ama dur demem lazım.:)

    YanıtlaSil
  7. dur de ve gulumse
    yarın senin gunun; kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Evet teşekkür ederim.Yarın güzel bir gün olacak.Çocukların sevgisi yeter bana:)

    YanıtlaSil
  9. cocukların sevgisi yeter belki ama nereye kadar..
    huysuzluk etme de daha fazlasını iste:)

    YanıtlaSil
  10. Fazlasını istedim hep ne umdum ne buldum.Artık ummuyorum.Umudum soğudu artık:)

    YanıtlaSil
  11. sakın sogutma umutlarını, soldurma
    sula, sula ve gor
    gor bak nasılda hucrelerin dans edecek:)

    YanıtlaSil
  12. Göz yaşlarımla suladım ben onları artık iflah olmazlar.:)

    Teşekkür ederim desteğin için geçer de işte çıkamadım bir bunalımdan.

    YanıtlaSil
  13. gozyasınla suladıysan bilki yeserip buyuyecek umutların
    kocaman olacaklar
    golgesinde hamak yapıp uyuyabileceksin
    sadece biraz sabır..
    iyi ol hocam
    iyi ol yarına
    zira tebessumunu bekleyen onlarca ogrenci var
    simdiden ustune giy ve guzelce uyu
    tatlı ruyalar..

    YanıtlaSil
  14. Onlara her zaman tebessümüm var benim onlara yansıtmıyorum içimi. unutuyorum onlarla ben dertlerimi.Giyiyorum senin hatrına gülümseyen kimliğimi. iyi uykular sanada teşekkürler :)Verdiğin umut tohumunu iyi saklayacam kimse ulaşıpta bsamasın üzerine:)

    YanıtlaSil
  15. ben burda hezimete uğrayan ama ümidini kaybetmeyen ,birisini gördüm..bir söz vardı'' beni Aldattığını zannedenler ,ben aldanmış gibi yapıp sizi Aldatıyor olmayayım''
    harikasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiye ait işte hislenip yazmışım kandırmaya çalışan kendini kandırır anca.:)

      Sil