Sayfalar

19 Kasım 2011 Cumartesi

Pc Tuşlarıyla Ben

Bazen Esc yaparım.
Geriye döner bir bakarım.
Bazen Capslock ile büyütürüm herşeyi

Hayatım boşluklarla dolu spacebar

Bazen hayatı enterlarım.
Bazen tek başıma çözemem şift lazım.
Bazen yardım tuşlarıyım.

Tabb tuşuyla atlarım ordan oraya

Backspace lazım bazen, simeli herşeyi
Kökten çözüm için delete i denemeli

Bazen sesimi açar bazen susarım.
Tüm bu tuşlarım zaman zaman

Bazen hayata bağlanırım wirelessi açarım.
Bazen uyku moduna bazen beklemeye alırım
Yardım tuşları çare olamaz derdime

Bazen saçmalarım tuşlarım rastgele
Bazen prt screen ile çekerim hayatımın fotoğrafını

Hayat kitlendiğinde ise cntrl +alt+delete yaparım
Sil baştan yeniden yaşarım.

9 yorum:

  1. Süpermiş. Çok sevdim :) Kendimi buldum sanki..

    YanıtlaSil
  2. Sevindim sevmene.Şimdi yazdım henüz taze taze:)

    YanıtlaSil
  3. çok iyi yaa! helal olsun ne diyim :)

    YanıtlaSil
  4. İyi mi olmuş sevindim.:)Bugün yazdım.

    Matias:Stres bitti sanırım.:)

    YanıtlaSil
  5. Bir sonraki seminere kadar bitti sayılır:)

    YanıtlaSil
  6. Teşbih... Teşbih... Teşbih... süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr!!!!!!!!

    YanıtlaSil